ANKET
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy sistem botları tarafından tespit edilerek gecersiz sayılmaktadır! Anketteki yüzdelerin sık değişmesi bu yüzdendir.Katılımınız için teşekkür ederiz.
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy siste
NÖBETÇİ ECZANE
ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
GAZETE BAŞLIKLARI

Video Haber
E-POSTA LİSTESİ
PİYASALAR
IMKB
79.417
DOLAR
2,2335
EURO
2,8285
HAVA DURUMU
Kars 5 / 16 °C
Ardahan 3 / 14 °C
Iğdır 9 / 20 °C
Erzurum 2 / 15 °C
Ankara 10 / 14 °C
İstanbul 17 / 22 °C
İzmir 14 / 22 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Ak Parti Kars Milletvekili Adayı Ahmet Arslan Akyaka'da Müjdeyi Verdi

Ak Parti Kars Milletvekili Adayı Ahmet Arslan Akyaka'da Müjdeyi Verdi

03 Mayıs 2011 / 21:15
12 Haziran seçimlerine iddialı hazırlanan AK Parti Kars Milletvekili adayları ilçe ziyaretlerine devam ediyor.

 

 AK Parti Kars Milletvekili adayları, eski Devlet Hava Limanları (DHL) Genel Müdürü Ahmet Arslan, Prof. Dr. Yunus Kılıç ve Av. Suat Doğan, seçim çalışmaları kapsamında Akyakalı seçmenlerle buluştular.

Kalabalık bir kitleye hitap eden Ahmet Arslan, Akyaka'ya birde müjde verdi. 

 

Ahmet Arslan, Akyaka Tren yolunda gerekli çalışmaların yapıldığını ve trenin de yenileneceğini müjdeleyerek, RAYBÜS denilen klimalı, hızlı ve konforlu trenin Akyaka hattında çalışacağını duyurdu.

 

Ulaştırma Eski Bakanı Binali Yıldırım veya şimdiki Ulaştırma Bakanı Habip Soluk'un bu ayın ortalarında Kars'a gelerek Akyaka Treni'nin açılışının yapılması planlanıyor

EDİTÖR SİLME AYIPTIR
EDİTÖR SİLME AYIPTIR
SAYIN EDİTÖR SAYFANIZIN SURMANSETİNDE Kİ HABERDE VE AKP NİN HER HABERİNDE BAZI İNSANLAR 2-3 KERE KARŞIMIZA ÇIKIYOR BUNUN SEBEBİ NEDİR. NİYE KOPYALIYORSUNUZ...GERÇEĞİ YAZINCADA NİYE SİLİYORSUNUZ. AYIPTIR. AYIP . EY MİLLET ARKADA GÖRÜNEN ARABALARA BAKIIN DAHA KOLAY ANLARSINIZ....
10 Mayıs 2011 Salı 11:06
BÜYÜK DÜŞÜN KARS
METİN YİĞİT
SAYIN KARSLILAR,ESKİDEN AKP DİYE BİR PARTİ YOKTU.AMA ŞİMDİ KİMSENİN İNKAR EDEMEYECEĞİ BİR AKP GERÇEĞİ VAR.BİZLER ERZURUMU İYİ TANIRIZ ESKİNİN MHP Lİ LERİ ŞİMDİ GÜZEL BİR ERZURUM İÇİN ARTIK AKP Lİ OLMUŞLAR. BU YANLIŞ MI HAYIR DEĞİL TABİKİ.ÇÜNKÜ BÜYÜK HASTANE OKUL YOL İÇİN DAHA FAZLA İKDİDARIN DESTEĞİ GEREKİR. AYNI ERZURUMLULAR ANAP VE DOĞRU YOL DÖNEMİNDE DE ONLARA OY VERİYORLARDI. CHP MHP KARSTA ÇOK OY ALINCA KARSIN SUYUNU KESMEZLER TABİKİ. ANCAK DAHA FAZLA İMKAN İÇİN VE KARSIN ORTAK MENFAATLERİ İÇİN AKP NİN 3 VEKİL ÇIKARMASI GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
10 Mayıs 2011 Salı 10:46
BULENT ALKAYA'YA
TURAN
SEVGİLİ KARDEŞİM O KADAR GÜZEL YAZMIŞSINIZ Kİ, BİRDE HEMŞEHRİLERİNİZE "HAYIRLI OLSUN" DİY0RSUNUZ. HAYIR B UNUN NERESİNDE AHMET ASLAN, KARSI BIRAK ANKARADA KAÇ KARSLI TANIYOR, KAÇININ DERDİNE DEVA OLDU. GICIĞA GELİNCE, HOŞ ŞİMDİ KILIÇ OLDU YA; BEN DEFALARCA SÖYLEDİM VE BURDA İFTİRA DA ATMIYORUM HARAMLA YOĞRULMUŞTURRRRRR. SOYADI DEĞİŞİNCE MÜKEMMELMİ OLUYOR? ONLARIN SELİMDEN GELİŞİNİ, NASIL ZENGİN OLDUĞUNU BEN İYİ BİLİYORUM. AMA SEVİNDİM ALLAH'TAN AKP'DEN ADAY OLMUŞ ÖNCEDE SOLCU FALAN GEÇİNİYORDU, AKP BUNA, BU AKP'YE YAKIŞMIŞ. TENCER, KAPAK MİSALİ.
10 Mayıs 2011 Salı 01:29
ÇOK UTANMAZLAR
uzaktaki karslı
BU SİTEDE 7 OCAK 2010 TARİHİNDE BİR HABER YAYINLANDI. HABERİN BAŞLIĞI AYNEN ŞÖYLE: Öğüt'ten Akyaka'da Oturma Eylemi BU HABERİ OKUYUN LÜTFEN. AK PARTİNİN YALANI VE AHMET BEYİN HİKAYELERİNİ DAHA İYİ ANLARSINIZ.
09 Mayıs 2011 Pazartesi 18:01
karslı
karslı
Bu AHMET ASLAN BU KADAR ETKİNDİ NEDEN TREN İÇİN BU KADAR BEKLEDİ YAZIKLAR OLSUN HEM TRENİ KALDIRDI HEMDE ŞİMDİ KENDİ KOYUYOR BİR OU İÇİN DEĞERMİ BUNA
09 Mayıs 2011 Pazartesi 00:30
cevap
herkese
AKYAKA BU SENE AKP YE SICAK BAKACAK YILLARDIR KARS DA BİZİ SATAN TEREKEMELERDE AZERİLERDEN BU DÖNEM HAVASINI ALACAK SİZ GİDİN TEREKEME PARTİSİNDE SİYASET YAPIN AK PARTİ Yİ AĞZINIZA ALIP AK ADINI KİRLETMEYİN..
07 Mayıs 2011 Cumartesi 15:28
slm
özcn
ey akyaka halkı ahmet arslanın bu mejdesini yedinizmi akyaka insanı bu kadar cahilmidir buu müjdeyi yesin haydi akyaka refarumda bi ders verdin akpye şimdi bi ders daha ver
07 Mayıs 2011 Cumartesi 12:21
AKP
AŞKIN RENGİ BORDO MAVİİ
BUNLAR OKADAR İLERİ GİTTİ Kİ ÜSTÜNDE KIZILAY YAZAN KOLİLERİ BİLE ÇAYCININ ESKİ BELEDİYE BİNASINDAKİ GIDA BANKASINA KOYDULAR GELEN EŞYALARDA İKİNCİ EL YARDIMLAR MIŞ SERHAT TV YAKALADI B.BAŞKA YRD SINA SORUYORLAR BU RADIMLAR NİYE KIZILAY ŞUBEYE DEPOSUNA DEĞİLDE BELEDİYE YE KONULUYOR BİLGİM YOK DİYOR PEH PEHH ÇAYCI KÖY KÖY AKP YE VALİYLE BERABER OY TOPLAMAYA ÇIKIYOR EY ONURLU KARSLI SİZİ BİR KOLİYLE KANDIRACAKLARINI SANIYORLARSA YAILACAKLAR HERKES İÇİN CHP SAYGILAR AYRICA CENGİZ DAŞDEMİR E SAHİP ÇIKACAK OLAN AKYAKA HALKINA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLERRR
07 Mayıs 2011 Cumartesi 11:51
ten
çağrı temiz
küçük beyin diyen ukala o zamanb treniii niye kaldırdılarrrr bu ucuz numaraları yemez yöre insanııı bir BELEDİYE BAŞKANI BU TREN UĞRUNDA VEFAT ETTİ ..BU TRENİ KALDIRTAN YİNE AHMET ASLANDI DİKKAT KARSA YAPILAN YARDIMLARIN TÜMÜ Kars muhalefete oy verdği dönemde başa gelen hükümetler yaptı ..ancak 8 yılda hükümet olna akp ne yaptı tüm fabrikaları kapattı şeker özelleşti özelşleşecek ebk -süt sarıkamış ayakkabı fabrikası kapatıldı ..1 yılda 312 binden 301 bine düştü nüfüs niyee madem akp karsa sahip çıktı idda ediyorsanız bu göç niyee akyakada oylar oranın insanı hayatı orda geçmiş olan CENGİZ DAŞDEMİREDİR BU KADAR BASİT YOLU AÇIK OLSUNNN
07 Mayıs 2011 Cumartesi 11:42
küçük beyinlere cevap
turan
ak partinin emeği burnunuzdan gele hee ola oğlum hangi partiye versinler mhp ye versinler adam treni koyacak diyorsa koyar hükümet koymuyacakta muhalefetmi koyacak adamı güldürmeyin
07 Mayıs 2011 Cumartesi 09:40
yalan
susuzlu
akyakalılar yalan soyluyorlar.sıyaset guzel ama bunlar uçuyorlar.bundan oncekı secımde.susuz un b.çatak ve k.çatak köylerı.aralırda yayla anlaşmazlığının cozulmeyıp kan dokulduyunden dolayı sısasılere tepkılerınden dolayı oy kullanmıyorlardı.ak artıcıler o zaman yalandan bızı başbakan gonderdı sorununuzu cozeceyız.bır ıkı telefon bız akparti genel başkanlığından arıyoruz dıye kandırdılar.o koylerın sorunları yaklaşık 5 yıldır çozeceyız dıtenler hala cozmedı.yanı yalan yalan.
07 Mayıs 2011 Cumartesi 09:09
UYANIN
UYANIN AKYAKALILAR
SİZİ KANDIRMAYA GELMİŞLER. SEÇİM YATIRIMI OY VERMEYİN
06 Mayıs 2011 Cuma 19:15
****
nurhak
akepe kimseyi kandıramaz artık. 2 dönemdir milletvekilleri çıkardınız belediyeleri aldınız 8,5 yılda bu memlekete hangi çiviyi çaktınız. topu naife nevzata ona bunada atmaya gerek yok. hükümetin aklına bile gelmeyen bir şehire para gönderende yok. sahipsiz yetim şehrim benim. belediyelere sözüm yok çünkü onlarında sahibi yok. sözüm milletvekillerine yıllarca gidip orda tbmm de sakız patlatıp yan gelip yattılar. utanmadan bu memleketten oy istemeye gelmişler hangi yüzle ??? işleri güçleri nerde hangi ihale var hangi yandaşımıza peşkeş çekeriz peşindeler. artık kandıramazsınız. yeter artık keriz yerine koyduğunuz. defolun gidin bu şehirden. ölseniz toprak kabul etmez bu memlekette sizi. akp adaylarından birini tanıyan bilen var mı bu şehirde? yürüyün çantacılar yol alın oy moy yok size !!!!!
06 Mayıs 2011 Cuma 18:37
akyakalı
akyaka
Sayın Genel Müdürğm madem Ulaştırma Bakanlığını da bu kader etkindiniz de neden trenimizi bu güne kadar koymadınız Akyakaya yazık değilmi.Treni koymak için sizin vekiliğiniz mi beklendi bu nasıl hükümet politkası.
06 Mayıs 2011 Cuma 17:09
AKYAKALI
AKYAKA TRENİ
MADEM TREN TEKRAR KONULACAKTI NEDEN TEKRAR KONULDU SEÇİM YATIRIMI MI YOKSA YARIN KALKMAYACAĞININ GARANTİSİ NE OLACAK GÜZEL BELEDİYE BAŞKANIN BU UĞURDA ÖLDÜKTEN SONRA TRENİ BEN NE YAPAYIM
06 Mayıs 2011 Cuma 17:06
ESKİGEÇİT Lİ
TAY LOLO
GENEL MÜDÜR BEY TREN RAYDAN ÇIKMASIN PAMUKOVA DAKİ GİBİ.ŞİMDİYE KADAR NERDEYDİNİZ.HA PARDON O ZAMANLAR ÇIRAKLIK KALFALIK DÖNEMİNİZDİ USTALIĞA YENİ GEÇECEKSİNİZ.ALLAH SİZİN USTALIĞINIZI BU ÜLKEYE NASİP ETMESİN SONU İYİ GÖZÜKMÜYOR VALLAHA.
06 Mayıs 2011 Cuma 17:03
KARS SEÇİMİ
SEÇİM
AKPARTİ 40.000 MHP 27.000 CHP.25.OOO OY ALACAK KESİN SONUÇ AKPARTİ 1 MHP 1 VE CHP 1 MİLLETVEKİLİ ÇIKARACAKTIR.
06 Mayıs 2011 Cuma 17:02
sonuç
seçim
AKP PARTİ 46.000 CHP 28.000 MHP 19.000 BAĞIMSIZ 15.000 AK PARTİ 2 CHP 1 Şimdilik durum böyle.CHP merkezde çok güçlü.MHP merkez ve kağızman sarıkamışta zayıf.
06 Mayıs 2011 Cuma 15:23
ak
ak yaka
ak yakanın oyları ak olmayacak sayın ahmet arslan tren kaldırılırken siz ulastırma bakanlıgında uyuyormuydunuz simdide meclistemi uyuyacaksınız
06 Mayıs 2011 Cuma 14:40
MİLET VEKİLİ
BÜLENT ALKAYA
BIRAKIN SAĞI SOLU HEPİNİZ BU SEÇİMDE AKP' DE BİRLEŞELİM 3 MİLET VEKİLİNİDE ANKATAYA GÖNDERELİM HELE BUNLARDAN 1 VE 2 NCİ SIRADAKİ ADALARI ÇOK YAKINDA TANIDIĞIM İÇİN MÜKEMMEL İNSANLARDIR. VATANINI, MİLLETİNİ VE MEMLEKETİNİ SEVEN KİŞİLERDİR. BUNDAN EMİN OLUN BÜTÜN HEMŞERİLERİME ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN BU ADAYLAR ADINA SAYGILAR ANKARADA BULŞALIM
06 Mayıs 2011 Cuma 13:21
festivalciler
güneşin zaptı yakın
kenti on içinde çöp,çukur ve çamura mahkum edip,seçim ertesi 'uygar şehri'terkedenler chp ile şehri yeni maceralara götürme peşindeler.fiestayla,festivalle karsı ahır egemen bir şehir yapanlar chp dedir.şehrimiz ahmet arslan gibi önemli bir bürokratın kazanımındadır.süreci iyi kullanalım.
06 Mayıs 2011 Cuma 11:30
akyaka treni ne cevap
akyaka
bizi 1994 den beri biniyorlar şimdi binme süresi bizde doğru diyorsun bineceğiz bizde hiç merak etme
05 Mayıs 2011 Perşembe 17:15
treni
Akyaka
Biraz akıllı olun akıllı siyasetçiler sizi 1465 gün binecek siz sesinizi çıkaramayacaksınız fakat şimdi binme sırası sizde sizde biraz siyasi olun bakmayın abuk sabuk yorum yazanlara şöreyel ünüversitesinin adını batırmayın anlayan anlar.
05 Mayıs 2011 Perşembe 16:46
sonuç
akyaka
1 CHP 2 AKP 3 MHP BUNU Bİ KENARA YAZIN...
05 Mayıs 2011 Perşembe 16:33
NEDEN
NEDEN
ÖNCE TRENİ KALDIR NEDEN KALDIRDINIZ NEDEN YOLCU YOK ZARAR EDİYO DİYE KALDIRMADINIZMI TRENİ. ŞİMDİ NE OLDU YENİDEN TREN GELECEK DİYOSNUNU YOKSA KARMI EDECEK DÜŞÜNGESİNDESINIZ YOKSA SEÇİM VADİMİ NE DEĞİŞTİ ÖNCE KALDIR ŞİMDİ TREN GELECEK ÖLEMI PEKİ GELECEĞİNE PEKTE İNANMAM AMA SEÇİM SONRASI YİNE TREN YOK DEMEZMİSNİZ .ŞİMDİ TREN GELECEK DİYOSUNUZ BU MÜJDEMI YOKSA MİLETİN AKLIYLA ALAYMI ETMEK ÖNCE KALDIR ŞİMDİ SANKI YENI YATIRIMIŞ GİBİ VADE BULUNUYOSUNUZ ACABA SORAN VARMI KARDEŞİM 60 YILIK TRENİ NIYE KALDIRDINIZ MÜNÜBÜSCÜLER NE DİYECEK PEKI NE KADAR YATIRIM YAPTILAR DEMİİ YOL PARSAI NE KADAR BİLİYOMUSNUZ.UMARIM KALKAN TREN YENİDEN GÖREVE BAŞLAR ..AMA SANMIYORUM ELİNDEN AL MILETİN TRENİNİ ŞİMDİDE SEVİNDİR OLEMİİ
05 Mayıs 2011 Perşembe 12:48
AKAYAKA DEMEK
TÜRK DEMEK
EY AKYAKALI KARDEŞLERİM UYNAIK OLUN BU AKP NİN BÖL PARÇALA YÖNET OYUNUNA GELMEYİN ... TREN GELEÇEKMİŞ .. LEN OY VERMESSEK TREN GELMEYECEK Mİ .. NE DEMEK İSTIYORUSUNUZ BU BİR TEHDİT DEĞİL DE NEDİR SÖYLEYİN.. OY MOY YOK SİZE... AKEPE.....
05 Mayıs 2011 Perşembe 09:49
akyakalı kardeşlerime
hakan
sizin ilçeniz ile ilgili olarak yazanlar sizdenmi yoksa chp zihniyetimi tren kalktı niye geliyor gelmese elinize ne geçecek dolmuşçular kanınızı emecek ali nayif bey akp döneminde belediye başkanı oldu hiç bir şey yapmadı daha sonra çok iş yapmış gibi milletvekili adayı olmuş iyi ona oyunuzu verin karsta eksik kalan yerleri ve ihaleleri yandaşlarına parsellesin karsa sahip çıkın ve ırkçılık yapmadan birlik ve beraberce memleketimize sahip çıkalım ahmet arslanın türkiyeye hizmeti var sadece karsa değil böyle bir adam karsa zor gelir anlar anlamaz tazmayın ahmet arslanın hayatını ve yaptıklarını okuyun vicdanınıza danışın
04 Mayıs 2011 Çarşamba 22:05
akyakalı kardeşlerime
hakan
sizin ilçeniz ile ilgili olarak yazanlar sizdenmi yoksa chp zihniyetimi tren kalktı niye geliyor gelmese elinize ne geçecek dolmuşçular kanınızı emecek ali nayif bey akp döneminde belediye başkanı oldu hiç bir şey yapmadı daha sonra çok iş yapmış gibi milletvekili adayı olmuş iyi ona oyunuzu verin karsta eksik kalan yerleri ve ihaleleri yandaşlarına parsellesin karsa sahip çıkın ve ırkçılık yapmadan birlik ve beraberce memleketimize sahip çıkalım ahmet arslanın türkiyeye hizmeti var sadece karsa değil böyle bir adam karsa zor gelir anlar anlamaz tazmayın ahmet arslanın hayatını ve yaptıklarını okuyun vicdanınıza danışın
04 Mayıs 2011 Çarşamba 22:05
KEYFİME KAHYA ARIYORUM
KAHYA
AKYAKALILAR AKILLI OLUN TABİ ENAYİSİNİZ HERKES GİDER MERSİNE SİZLER GİDERSİNİZ TERSİNE!!!
04 Mayıs 2011 Çarşamba 21:53
enayiyiz galiba
harbiden delikanlı
ahmet beye akyakanın enayi olduğu ve söylenen her söze safça inandığı söylendi galiba. madem okadar yetkili yerdeydi niye bu tren kaldırılınca tcdd gn .md. olan arkadaşına kars için konuşmadı? yemezler akyakadan oy moy yokkk!
04 Mayıs 2011 Çarşamba 21:04
slm
oğuz
hoşgeldinizoğuz tan sayın kılıçdaroğluna hoşgeldiniz serhat şehrimize diyerek başlamak istiyorum bence sözü bir özü bir insan allah yolunu açık etsin. kaç gündür akp eleşririyoruz hep yıkıyor dağıtıyor diyoruz ama hakkını yemelim yaptığı eserlerede bir bakalım mesela tokinin yaptığı karton evler ya böyle bir rezillik yok kapılar kağıt 2011 yılında yerlere halıfleks yapıştırmışlar digor tokiyi söylemiyorum bilen biliyor ya evler bbg evi gibi kimsenin özeli yok komşunun bütün yaptığı konuştuğu evin içinde odalar tavuk kümesi gibi belkide buradan ev alan insanlar ömründe bir kere ev sahibi olmak için bütün parasını buraya yatırdı peki sizin yaptığınız insanların hayalleriyle oynamak merak ediyorum tokiden ev alanlar seçimde ne yapacak
04 Mayıs 2011 Çarşamba 15:15
akp ye
adalet
daha bir yıl öncesine kadar zarar ettiren tren şimdi biranda karamı ettircek akyakalılarda saf zaten hemen oy verecek bu vaadinize öylemi ey ahmet aslan ve akp nin diğer yandaşları siz akyakının dağ gibi BAŞKANININ TURGUT TURANIMIZIN kaybına neden olmuşsunuz bide utanmadan akyakadan oymu istiyorsunuz..allahınızdan bulun...
04 Mayıs 2011 Çarşamba 15:09
vay be yatırıma bakkkkkk
kanas036
yazık bizim insanlarımıza.ya kanal istanbul projesine 24 milyar dolar hacayacaklar ya kardeşim burda yasayanlar insan degilmi o parayı asmış taşmış istan bula yatıracagınıza 1 milyar dolarını karsa yatırın insanlar göc etmesin işsizlik bitsin ama olurmu...!kars'ın projesi belli.giden tren geri gelecek yapılanlar yıkılacak..yine bu ülkede bebekler acından ölecek kars da göç devam edecek toz toprak gözümüzü çıkaracak kışın kömürü 550 tl ye yakacagız..neyse destek verin yatırım istanbula olsun nasılsa gidecegimiz yer orasıdır yazık degilmi istanbula
04 Mayıs 2011 Çarşamba 14:18
Gerizekalı mıyız?
Karslı
Bir halka bu kadar gerizekalı muamelesi yapılır. Önce heykeli yapar sonra yıkar. Yıkacaktın niye yaptın? Treni kaldırır sonra getirir, getirecektin niye kaldırdın? Gerizekalı mıyız?
04 Mayıs 2011 Çarşamba 12:56
KARS İÇİN
OYLAARR
KARS İÇİN KARSA HİZMET İÇİN YOLAR NAİF BASAKANANNNNAAAA
04 Mayıs 2011 Çarşamba 12:35
K
Kars 36
Ak parti 2 vekili rahat alır 3. biraz zor gibi ama belli olmaz.Kars merkez,ilçeler ve köylerda Ak partiye büyük bir teveccüh var.Kars içih hayırlısı olsun...
04 Mayıs 2011 Çarşamba 10:14
tren
akyakalı
akyakalıları safmı zannettiniz.cektigimiz cilelerin hesabını kim verecek
04 Mayıs 2011 Çarşamba 10:13
haklısınız
36
değerli kardeşlerim burada yapılan tüm yorumlara katılıyon inşallah sizin gibi düşünen arkadaşlar bu akp zihniyetini insanlara anlattıkca bunlardan kurtulacagız,turgut abiye de allahtan rahmet diliyorum akp o treni kaldırmasaydı ,yani aslan beyde var bu işin iiçinde belki turgut bey aramızda olacak akp sandıkta gömelim ben bi chpliyim ama akp gitmesin kim giderse gitsin yaşasın özgür kars halkı rusa boyun egmeyen KARS halkı akp yemi boyun egecek saygılar
04 Mayıs 2011 Çarşamba 10:02
helal be
turan
seferler başlayacaktı neden iptal edildi iptal edildi neden tekrar seferler başlayacak. bu kez tren seferleri 12 hazirana kadarmı olacak. bilen lakaplı kardeşim ata sözünü söylemiş zaten aynen katılıyorum. bu yunus gıcık pardon kılıç (şimdi kılıç oldu ya) akp'ye öyle yakışmış ki. Düşünüyorum babası binali gıcığa sordumu acaba "baba bu servet nerden geldi"diye. merak eden varsa o servette bizimde hakkımız var. soyadı kılıç değil gıcıkken gaspetmiştiler. şimdi soyisim değişti, haca gidilip gelindi elhemdurulah temizlendiler. yakışırrrr.
03 Mayıs 2011 Salı 23:35
kars
karslı
nüfusu 2 yılda toplam 10 binden fazla azalan karsıma çok yazık...
03 Mayıs 2011 Salı 23:16
ata sözü
bilen
Bir ata sözü var tam cuk oturdu"Allah fakirin eşeyini kaybedip üzermiş ve buldurup sevindirirmiş"Burada fakir akyakalılar oluyor
03 Mayıs 2011 Salı 23:01
Turgut Turan
Serhat
Akyaka'ya trenini getirebilirsiniz ama biz o yolda Turgut abimizi kaybettik seçim gelincemi aklınıza geldi.AKP zihniyeti bu işte.
03 Mayıs 2011 Salı 22:50
kars
karslı
hah işte çok güzel tam akp hizmeti önce var olan bir şeyi alıyorlar sonra tekrar başlatıyorlar sonra da bakın gördünüz mü biz yaptık diyorlar bizim zeki halkımız da bunları yiyor...fısssss...