ANKET
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy sistem botları tarafından tespit edilerek gecersiz sayılmaktadır! Anketteki yüzdelerin sık değişmesi bu yüzdendir.Katılımınız için teşekkür ederiz.
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy siste
NÖBETÇİ ECZANE
ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
GAZETE BAŞLIKLARI

Video Haber
E-POSTA LİSTESİ
PİYASALAR
IMKB
73.476
DOLAR
2,1325
EURO
2,9485
HAVA DURUMU
Kars 3 / 16 °C
Ardahan 3 / 15 °C
Iğdır 4 / 16 °C
Erzurum 3 / 15 °C
Ankara 8 / 21 °C
İstanbul 14 / 18 °C
İzmir 14 / 22 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Kağızman Oluklu Köyü resmen Selim’e bağlandı

Kağızman Oluklu Köyü resmen Selim’e bağlandı

23 Aralık 2011 / 19:11
Kağızman Oluklu Köyü resmen Selim'e bağlandı

 

Kars İl Genel Meclisi’nin 18 Nisan 2011 Pazartesi günkü toplantısında; Kağızman İlçesi’ne bağlı Oluklu Köyü’nün, Selim İlçesi’ne bağlanması için karar alınmıştı. Alınan karar bakanlar Kuruluna gönderildi. Bakan Kurulu kararı ile resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe girdi. Kağızman’ın 300 haneli Oluklu Köyü böylelikle resmen Selim İlçesi’ne bağlanmış oldu.
 
KAĞIZMAN EKONOMİK OLARAK DAHA DA ÇÖKTÜ
Oluklu Köyü’nün, Selim İlçesi’ne bağlanmasıyla Kağızman İlçesinin nüfusu düştü. Böylelikle Kağızman’a yapılan devlet yardımlarında da düşme olacağı söyleniyor. Kağızman’ı temsil edecek İl Genel Meclis sayısı düştüğü gibi Belediye’nin de İller Bankası’ndan alacağı yardımlarda da kısıtlama olacağı söyleniyor.
 
VATANDAŞLAR ÖFKELİ
Kağızman halkı da, “AK Parti İlçe başkanının köyü ve hem de Kağızmanlı milletvekilimiz olduğu halde bir çözüm üretemediler. Tugayı kaldırdılar, esnaf perişan, kısaca Kağızman’ı çöle çevirdiler” diyerek tepkilerini dile getirdiler.
(AÇ-BA-S) KARS/KAĞIZMAN (KHA) – ALİ ÇELİK
 
 
 
 
TÜM SORUNLAR BİTMİŞ SANKİ MEMLEKETTE
SEZGİN OKULMUŞ
SEVGİLİ HEMŞERİLERİM. ORTA DA BİR KÖY VAR. HERKES BİR ŞEYLER YAZIYOR VE BİLİNÇLİ VE BİİLİÇSİZ YORUMLAR YAPMAKTADIR. OYSA SELİMLİLER VEYA KAĞIZMANLILAR ELLERİNDE BÖYLE BÜYÜK BİR KÖYÜ TUTMALAR GEREKİR. BAKIN BİR MAHALLİ BÖLGENİN GELİŞMESİ ANCAK NÜFUS OARN VE EĞİTİMİ DOĞRULTUSUNDA SOSYAL VE KÜLTÜR OLARAK GELİŞİR VE ÇAĞDAŞLAŞIR. BUYRUN HEPİMİZ BİR TARAFTAN YADIGAYALIM SONUÇ NE OLACAK. İNSAF BE. BIRAKIN YAŞASINLAR İNSANCA SORUNSUZCA... BU KÖYDE BİZİM BU KÖYLÜ DE. HEPİMİZ SAYGI İLE SAHİP ÇIKALIM. ELEŞTİRİ YAPARKEN ÖNCE ÖZELEŞTİRİ YAPALIM LÜTFEN.. SAYGI VE SEVGİYLE...
28 Aralık 2012 Cuma 21:59
hayıal olsun
yahya bulut
işallah koyumuzn durum orda daha farklı olur yin en guzeli allahtan hayırlısın itemek
21 Ocak 2012 Cumartesi 13:07
aras a vurdum testii..
aras bulandı geçti..
aras sana anca bu kadar yorum yapılır :)
17 Ocak 2012 Salı 14:23
yazık
esrarlı 38
yazık ya olan köylüye oluyo yıllardır su sorunu arap saçına dönen oluklu çözümü şimdide selimde arayacak ama çepik bırakırmı sanmıyorum ayrıca selim belediyesi 53 köye ne yapmışki size ne yapsın sosyal yardımlar ortada kış köy yolları belli boşuna umutlanmayın bence 54. köy olarak hoşgeldin umarım umduğunu bulursun oluklu
17 Ocak 2012 Salı 12:19
oluklumu
çerçi
oluklumu.olokluyu bilirim br gün cumaya gittim olukluda adamlar camiye sopalarla-degeneklerle gelmişler camıye merakediyorum selimdedemi degeneklerle dolaşacak bu hemşerilerimiz.....
17 Ocak 2012 Salı 11:38
ARASA
ARASA
SEN KENDİNE BAK MİLLETE LAF SÖYLEYECEĞİNE 80 YIL SONRAMI ÇIKTI İDARİ COĞRAFİ EKONOMİK SEBEPLER SANA NE OLUYORDA ZÜLFİYAREME DOKUNDULAR.
16 Ocak 2012 Pazartesi 17:04
Yorumcular
Aras
Bu sayfada yorum yapanlara bakıyorumda hepsi mahalle karılarının yaptığı dedikoduyu yaparcasına yorum yapıyorlar.Oluklu köyünün Selime bağlanmasının,Coğrafi,idari,ekonomik gibi sebepleri vardır.Yorumu yaparken biraz ciddi olun.
16 Ocak 2012 Pazartesi 16:23
yazık
selimli
selimin huzuru kaçırır bu oluklular........
16 Ocak 2012 Pazartesi 15:29
oluğlumu vayeeee
yalnızçamlı
keşke selime bağlanmasaydı. çekeman aşireti kağızmandan püskürttü olukluyu seliminde huzuru kaçacak üzüldüm...kara heberiz geleydi bu heber gelmiyeydi. .........yalağçamlı
10 Ocak 2012 Salı 22:39
beş harfliler :))
cepikliler:)) ok
arkadaslar bu köy selime baglansa ne olacak ki, adamlar yine alış veriş işlerini yakın olan kagızmandan yapacak.. sorun ne anlamadım ki.. artı büyükbi köy olmasına ragmen yıllardır su sorunları var, belki bizim belediye cözüm bulur tabi cepikliler su borularını patlatmasa, malum iki köy arasında sorunlar var...
08 Ocak 2012 Pazar 00:25
doğrusu
karslı
bu kararı doğru buluyorum.
27 Aralık 2011 Salı 01:52
KAĞIZMANLIYA BORU
DELİ
KAĞIZMANLI SENİN QNEKLERDEN KURTLUDU OLUKLUMUZ.HEPİNİZİ DEVVID DENNEM............GEJOLAR SİZİ.............