Kars Çayı’nda 18 kiloluk yayın balığı yakalandı

Karslı amatör balıkçılardan Gündüz İli, 1,60 santim boyunda 18 kilo ağırlığında yayın balığı tuttu.

Kars Çayı’nın geçtiği Akyaka ilçesi Şahnalar köyü mevkiinde gece sabaha doğru saat 04.00 sıralarında Gündüz İli’nin oltasına düşen 18 kiloluk yayın balığını sudan çıkarmak ise çok zor oldu.

İli ve arkadaşlarının yaklaşık 1 saatlik uğraşlar sonucunda sudan çıkarılan yayın balığı, bu sezon Kars Çayı’nda tutulan en büyük balıklardan biri oldu.

Kars Çayı'ndan tuttuğu balığı aracıyla kent merkezine getiren Gündüz İli, balığı aracın bagajından çıkarken de zorlandı. Kendi boyundan uzun balıkla fotoğraf çekilen ili, caddeden geçen meraklıların, balığı nereden tuttunuz sorusuna ise "Kars Çayı" diye cevap verdi.

Bir süre cadde de tuttuğu balığı sergileyen Gündüz İli, daha sonra balığı temizleyerek birlikte balık tuttuğu arkadaşlarına ikram etti.  Amatör Balıkçı, Gündüz İli: Her zaman olduğu gibi dün gece arkadaşlarım ile birlikte balık tutmaya gittiğimiz bölgede iki olta attık suya ve beklemeye başladık, bir süre sonra oltaya takılan balığı gördük oltamızı çekerek balığın yayın balığı olduğunu görünce sevindik dedi. İli zaman zaman çıktığımız balık avında böyle lezzetli yayın balıkları da oltamıza takılınca şanslı günümüzde olduğumuzu düşünüyoruz açıklamasında bulundu.