ANKET
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy sistem botları tarafından tespit edilerek gecersiz sayılmaktadır! Anketteki yüzdelerin sık değişmesi bu yüzdendir.Katılımınız için teşekkür ederiz.
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy siste
NÖBETÇİ ECZANE
ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
GAZETE BAŞLIKLARI

Video Haber
E-POSTA LİSTESİ
PİYASALAR
IMKB
79.417
DOLAR
2,2335
EURO
2,8285
HAVA DURUMU
Kars 6 / 15 °C
Ardahan 4 / 13 °C
Iğdır 11 / 21 °C
Erzurum 3 / 14 °C
Ankara 10 / 15 °C
İstanbul 13 / 20 °C
İzmir 13 / 21 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Kars spordan kınama!

Kars spor'dan kınama!

05 Kasım 2009 / 21:21
Kars spor başkanından basın açıklaması...

Eski Belediye Başkanımız  Sayın  Naif Alibeyoğlu  takımı yoktan var ederek bu seviyelere getirmiştir . Ancak Naif beyin adını kullanarak ,yönetimi istifaya davet eden eski yönetici Ali İhsan bey büyük bir çelişki içindedir!

Ali İhsan bey’e soruyorum; Bu işe bu kadar talipli iseniz, neden bırakıp kaçtınız? Eski Başkanın seçimi kaybetmesi sizin kendinize olan güveninizi kaybetmenizemi neden oldu?

Artık kaynak bulamayacağınızı düşünerek bu işi bırakıp kaçtınız!

Alibeyoğlu ismi ve desteği olmadan bu işi yapamayacağınız apaçık ortadayken yönetimi istifaya çağırmayı gerektirecek bir açıklamayı neden yapıyorsunuz?

Biz yeni yönetim olarak, şimdiye kadar 567 bin Türkiye futbol federasyonuna, 279 bin icralara,153 bin Futbolcu,teknik heyet ve tesis masrafına ödeme yaptık!

Şimdi soruyorum sizlere;  Bunun neresi başarısızlık? Sezon başında elimizde bir futbolcu yokken, şuanda 27 futbolcumuzun olması, bu mu başarısızlık?

Mali Milli takımının hocasını getirmemiz mi başarısızlık?

Yoksa Fikstürde yerimizimi şaşırdınız, sayın Alınak?

Ben buğüne kadar eski yönetimi sportif faliyetlerinden ötürü hep ön plana çıkardım,her ortamda bunu dile getirdim. Eski Belediye Başkanımızın ismini hiçbir zaman tartışmaya açmadım,açtırmamda!

Sizden de ricam eğer o ismi seviyorsanız o isim üzerinden popilizm yapmayın!

Tüm bu olumsuz çıkışlara rağmen, Kars spor, sportif anlamda kazandığı olumlu ivmeye devam edecektir!

Zaman birlik ve Kars spora destek olma zamanıdır,tüm Kars halkının bu davaya sahip çıkması gerekmektedir,yıkıcı değil yapıcı olma zamanıdır. Bu tür olumsuz saçma açıklamaları Kars halkının taktirine sunuyorum,başarımız göz önündedir!

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

05/11/2009      Rıfat YILDIZ  /  Kars spor kulüp Başkanı

geç olmadan
aliaker
Artık neyapılacaksa yapılsın karalama zamanı deyil destek zamanmıdır eski yeni farketmez benim için önemli olan karsspordur karsın dışında yaşıyorum karsta olsam bir maç bile kaçırmaz biletimi alır maça giderdim diyarbakırda ve ankarada bi kaç sefer denk geldi gittim maçlara aklı selim herkesi desteye davet ediyorum.SAKIN BU TAKIM DÜŞMESİN SELAMLAR.
22 Kasım 2009 Pazar 23:50
yargıc bey e
okuyucu
su yorumları yazabılmak ıcın mail adresını yazmadan gıremeyelım..
16 Kasım 2009 Pazartesi 18:33
ol-ma-dı
kuçlu
arjadaşlar yaptığınız hiç olmadı eski bir yöneticinin kalem elindeyken şunlarıda arada bir eleştireyim mantığı ve olaya yaklaşımı ve arkadaşımızın bu eleştirisi spor adamı olmadığını göstermektedir başkana gelince öyle her yazılana cevap verirsen şu borcu ödedik bu borcu ödedik mali milli takımının hocasını getirdik dersen 27 futbolcu aldık dersen adama gülerler bu işler böyle olmaz anlatayım kars ta sporun bittttiğini herkes biliiiyooor öneri 1-taşıma su ile değirmen dönmez 27 ada alacağına12-13iyi adam al paranı boşa harcama 2- altyapı için dışarıdan antrenör getirtme rezalet 3-alt yapını kur kurki ilerde ayakta kalabilesin 4-beden eğiti ğretmenleri bu işi çokta iyi yapabilirler 5-il ve ilçeleri iyice tarayın görün ne cevherler çıkacaktır bunlar ilk olarak yapmanız gereken olmazsa olmazlardır not- eğer sizlerde dünyamalı demir gibi biz amatörlerle ilgilenmiyoruz mantığında iseniz yani kurt olmadan kulağı olduk diyorsanız o zaman vayki vay sporun ruhuna
15 Kasım 2009 Pazar 21:11
Üzüldüm
DENİZ YILDIZ
Ben sadece bir Kars lı ve Karsspor taraftarıyım, tüm yorumları okudum, ama benim reel olarak gözlemlediğim bir gerçek var, bu takım iyi değil ve iyi oynamıyor. Az önce stat tan gözlerim yaşlı geldim. Kars deplasmanı tüm takımlar için kabus gibi kimsenin gelmek istemediği bir deplasman dı, fakat düşünüm ligde henüz doğru dürüst puanı bile olmayan deplasman galibiyeti olmayan klrşehir erzurum gibi takımlar gelip buradan ezici bir futbolla puan alıp gidiyorlar. İşte tüm bunlar benim kanıma dokunuyor...
15 Kasım 2009 Pazar 16:36
KOMİKS!
Dr ASLI
Mansur bey Siz diş hekimi değilmisiniz kuzum? :)))
14 Kasım 2009 Cumartesi 12:51
benden başka var mı?
mansur kazak
benim adıma yorum yapılmış ya da başka dr mansur var
14 Kasım 2009 Cumartesi 12:24
ALİİHSANA UZANAN DİLLER KOPSUN
nizamettin
Sevgili rıfat sen ilk olarak Kulübün birtakım borçlarını ödediğini öne sürüyorsun o kadar da önem değil çünkü her kulübün onlarca borcu var kars sporun bu yoksulluklar içinde birazcık borcu var çok mu! tabi seni kutlarım kendine olan öz güveninden dolayı ama Ali İhsan ALINAK benim hiç bir akrabam veya bağım olmayan bir şahıs sen ilk olarak ismini destursuz zikir ettiğin bu şahsın yaptığı yaptırdığı icraatların %5 ni yap ALİ beye hak vereceksin dün bir bu gün iki dilin papuç kadar uzemış ve Abin yerinde olan bu şahıslara böle süpekilasyonlarla dil uzatman anlamsız askere gitmemek için lisans çıkartığını halk biliyor ne alaka diyeceksin ama Abin yerinde olan insanların konumuna gele ildiğinde anlayacaksın ama daha çok çalışman gerek sana başarılar......
12 Kasım 2009 Perşembe 11:20
ahkam kesmek marifet deyil
sporseven
sevgili kars lı sporsevenler yorumları tek tek okudum inanki çok üzüldüm kars yiyitler sofrası açık mert insanlar diyarı bu ne çekememzlık bu ne inat hiç karslının ağzına yakışmayan yorumlar beni çok üzdü...bu takıma kim emek vermişse eski veya yeni allah 1000 kat razı olsun spor kulubu yönetmek burada yorum yazmak kars kolay iş değil..bu insanlar zamanlarını paralarını versınler ve insafsızca eleştırmek biz karslılara yakışmadı...karsspor bizim orat deyerımız tabiki eleştırecez tabiki yorum yapacaz ama takımı yıprattığımızı unutmayalim sizden tek ricam olacak burdakı çoğu yorum yapanlar sadece egolarını tatmin yapanlardır ...site sahibi karsspor adına yorum yapanlardan ücret alma imkanı varmı acaba paralı yorum olsun bakalim kaç kişi yorum yapacak AHKAM KESMEK LE KULUP YÖNETMEK FARKI OLAY ARKADAŞLAR
10 Kasım 2009 Salı 21:33
Kars Sporlu Kardeşe cevap
Yavuz EGER
Değerli Kars Sporlu taraftar kardeşim, Yorumcu arkadaşlara taraftar değiller cevabın yanlış insanları tanıyarak ve bilerek konuşmak en güzeli. Sizde Lütfen öyle olun.Tüm yorumcuların Kars ve Karsı sevenler olduğuna yürekteb inanıyorum. Yalnız üslubumuz ve yorumlarımızı öneri ve tavsiye şeklinde yapmamız lazım. Onur kırıcı olmak hiç bir Kars lıya yakışmaz. Çünkü Kars insanı Mert insandır. Hepimizde öyle olmalıyız. Bende Ankara da Kars Ardahan Iğdır Serhatlılar Kültür ve Dayanışma Derneğinin Genel Başkanlığını yapıyorum. Kars Sporun Maçında Ankara Sokaklarına pankartlar astırdım, Otellerde ziyarette bulundum, Otobüslerle taraftarları götürdüm, maç sonrası futbolcularımıza hediyeler verdim, Kars ta birer altın kampanyası başlatmaları için o günkü yöneticilere tavsiyede bulunarak ilk altını verdim. Yani anlayacağın canım kardeşim. Azda olsa birşeyler yaptık. Tabii ki bunlar ölçü değil. Şimdi tüm hemşerilerimizden ricam yorum yapsanızda kırıcı ve kakeret edici boyutlarda yorum yapmamanızı tavsiye ederim. BİR BİRİMİZİN ELİNİ TUTARSAK GÜÇLENİRİZ. BİR BİRİMİZ BİRİLERİNE ŞİKAYETTE BULUNMAK HEM BİZLERİ KÜÇÜLTÜR VEDE GÜCÜMÜZ YOK OLUR. BİR BAŞKANINIZ OLARAK SİZLERDEN RİCA EDİYORUM. SEVELİM SEVİLELİM YÜREKLERİMİZİ BİRLEŞTİRELİM. SEVGİ VE SAYGILARIMLA YAVUZ EGER
08 Kasım 2009 Pazar 11:08
GÖLGE ETME YETER
KARS SPORLU
Sayın Baylar Burada yorum yazanların çoğu bir bilet alıp maça gelmeyenlerdir.Bir bilet alıp maça gelin bu serin havalarda gölge etmeyın lütfenn.
08 Kasım 2009 Pazar 10:20
Kısmen Haklısın
Deniz Erhan
Ancak pek anlayamamışsın.Ben Eski ya da yeni yönetim adına( belki de iyi niyetlidirler)mesnetsiz ve kırıcı yorumlar yapıp,Takımın maneviyatını kıran,Karssporu yıpratan anlayışlara sitem ediyorum.Emeği geçen sadece iki kişiyi ön plana çıkarmamışım.İyice dikkat edersen'Rıfat'ta öyle'demişim.Ayrıca Hem eski hemde yeni yönetim de hemen bütün mesaisini takıma harcayan,elindeki imkanları sonuna kadar takıma harcayan,kendini takıma adamış birçok arkadaşımız var dı ve var.Ama imkanlar kısıtlı sadece yönetimle bu iş olmuyor.İşte bu yüzden sloganınız yanlış.Bilerek ya da bilmeyerek asıl sorumluları,destek vermesi gereken yerel yönetimi eleştireceğinize,taraftarı fiili sürece katmayı hedefleyeceğinize birbirinizi dolayısı ile Karssporu yıpratıyorsunuz.Evet Naif'in ve Dünyamalı'nın hakkını veriyor ama şimdi de eleştiriyorum, neden bir kenera çekilmişler.
08 Kasım 2009 Pazar 08:00
Deniz ERHAN'A
İSTANBUL KARTALDAN
Arkadaşım hem eskiye hemde yeniye kızmışsın!!! Sen kimsin? Zevzek sensin.Yazı uslubun seni ele veriyor. Sen rolleri nasıl biçimliyorsun? Emeği olan yada olmayanı sen nerden biliyorsun? Eski olmadığına göre yenide değilsin.!!! İki ismi ön plana çıkarmışsın. Tezat bir yorum yazmışsın. YA ESKİ YANLIŞTIR, YADA YENİ yanlıştır.Yada ikiside doğrudur. Yapılan açıklamalara bakılırsa eski yönetim seçim sonrası yeni belediye bşk. kulübe sahip çıksın diye istifa etmiş. Yeni bld.bşk.bunu başaramamış. DOĞAL ADAM SOSYAL OLMAYABİLİR. Üyeler bir derneğin yönetimini seçerken nasıl bir irade gösterdiler. SONUÇ mevcut yönetim seçildi. Yine aynı üyeler gerekeni yaparlar. Her para verende kulübün iç içlerine karışmamalı. Seni merak ettim kimsin? NAİF yaptı doğru.NEVZAT yapmadıysa asalım mı? Bırakında NEVZAT'ı KARSSPOR'a gönül verenler eleştirsin. Dernek yönetiminde olanlar konuşsun. SANIRIM KARSSPOR bir dernektir. Ne eskinin nede yeninin babasının malı değildir. Kimsede eskiyi yeniyi kendi adına eleştirmesin. İÇ SORUNLARINI KENDİLERİNCE SORGULAYIP DOĞRU BİR ÇÖZÜM BULACAKLARDIR. Hatalar konuşularak telafi edildiği gibi, bir ortak noktada çözüm yoluda bulunacaktır. Emeği geçenleri unutmayacakları gibi yenilerinde emeği olmuştur. Cesaret gösterip yönetime talip olmuşlardır. Buda inkar edilmez bir emektir. Hataları var isede yönetim yada üyeler gereğini yapacaktır. DENİZ ERHAN'a SORUM SEN KİMSİN? HEM ESKİYE HEMDE YENİ YÖNETİME ZEVZEK DEDİĞİN İÇİN ASIL ZEVZEK SENSİN. Kafamı karıştırıyorsun. çok detay yazmışsın ve iki kişiyi ön plana çıkartmışsın, BAŞKA EMEĞİ OLAN YOKMUYDU.???
08 Kasım 2009 Pazar 01:58
Zevzeklik
Deniz Erhan
Ya eski yönetim ya da yeni yönetim adına konuşan zevzekler siz birbirinizi yerken birileri kenardan keh,keh gülüyor.gerek yeni yönetim gerekse eski yönetim adına konuşanlar, sizin rolünüz ne ? ya da neydi? Gerek şimdi gerek geçmişte asıl emek verenler konuşmuyor.Siz ne adına konuşuyorsunuz allahaşkına. Arkadaşlar yönetim sadece bir sembol.Bir def'a sizin sloganınız yanlış.Asıl destek vermeyenleri eleştirin.Belediye,Özelİdare,Kars'ın kaymağını yiyenler nerede.Asıl destek yerel yönetimle olur.Kars'ı her alanda küçülten anlayış Karsspora destek vermeyerek Karssporu da bitirecek.Gerek şimdi gerek geçmişte yönetim (genellikle)iyi niyetli amatör ruhlu, Kars'a ve Karsspora gönül vermiş arkadaşlardan oluşmuş.Ancak ekonomik anlamda imkanları olmayan insanlar.Genel anlamda Kars'ın eti ne budu ne.İşte işin asıl büyüsü burda.İmkansızlıklar içinde imkan yaratacak,maharetli,Kars'a sevdalı bir yerel yönetim anlayışı gerek.Ama nerdee...Stad Gençlik spora geri verildi maçların hemen bütün geliri gençlik spora gidiyor,otopark Karsspordan geri alındı,Deplasmana giderken otobüse yakıt verilmiyor,maddi destek yok.Naif Başkanın olağanüstü destekleri olmasaydı geçmiş yönetim tek başına ne yapabilirdi.Kendi kredi kartını kullanıyor,senet kırdırıyor, kaynak buluyordu.Dünyamalı Başkan Karadenizde ateşin üzerine yürüyordu.Gerek Naif gerek Dünyamalı Takımla gülüyor takımla ağlıyordu.Rıfat'ta öyle.. Ya Nevzat...?
07 Kasım 2009 Cumartesi 23:51
PARA VERMİYORSUNUZ BARİ HUZUR VERİN
YORUM YAPMA , BİLET AL
Ya arkadaşlar Çok merak ediyorum . sırf taraf olamak adına yorumlar yapıyorsunuz da biraz amantıklı ve insaflı olun . Bakın Başkan yaklaşık bir tirilyon ödemeden bahsediyor . Allah aşkına bu ödenen paraların içinde bu yorumları yazan kaçımızın kaç kuruşu var atıp tutuyoruz . külübü idare etmek yorum yazmaya benzemiyor . para vermiyoruz bari adamlara bira huzur verelim de işlerini yapsınlar. Ha Yarın maçımız var duvarlara tırmanmayın bilet alın . editöre bir ricam var bu yorumları paralı yapsınlar ,
07 Kasım 2009 Cumartesi 15:18
kim
kim
kim bu aliihsan aliihsan oluncada ne oluyor kralmı kralcımı ne karsspor karsındır kişilerin değil
07 Kasım 2009 Cumartesi 10:24
sizin kullanabileceğiniz tv varmı?
ESKİ YÖNETİCİ
ses tv.getirin. yada istediğiniz tv.de konuşalım. yanlız ehli olanınız gelsin. buradan yazacağınız kişinin karssporun geçmişini bilmesi gerekir. öylke afaki kişiler olmasın. varmısınız stadyumda maçta öncesine.
07 Kasım 2009 Cumartesi 01:42
YÖNETİMLE TARTIŞMAYA VARIM
ESKİ YÖNETİCİ
Mevcut Yönetim Kurulu ile Her konuda istedileri yerde açık oruruma hazırım. Bunu bu hafta sonu maç öncesi Stadyumda yapalım mı? kabul etsinler.. stadyumda yapalım.maç öncesi.varmısınız?
07 Kasım 2009 Cumartesi 01:31
TARTIŞALIM
NAMIK
TALAT BEYİN DAVETİNE VARIM. BUNU BU HAFTAKİ MAÇ ÖNCESİ MAÇTA STADYUMDA YAPALIM. BURADAN KABUL ETSİN. ÇÜNKİ SİZE KAPALI OLAN YERLERDE KONUŞMA ŞANSINIZ YOK.EN GÜZELİ STADYUMDA BU HAFTA. LÜTFEN SEYİRCİ ÖNÜNDE YAPALIM.
07 Kasım 2009 Cumartesi 01:21
NAMIK
NAMIK
TALAT BEY NEYİ TARTIŞACAK.NUSAYBİN MAÇINIMI CİZRE MAÇINIMI.''' YADA OLMADIĞI DÖNEMİMİ Mİ.? ADAMA DEMEZLERMİ NEREDEYDİN SEN O DÖNEMDE. YADA AKSARAYDAKİ MAÇIMI? HA SEZON BİTMİŞ YENİ BELEDİYE BAŞKANI GELMİŞ PERSONELİNİ ÇEKMİŞ.. BOYASI YAPILMAMIŞ TESİSLERİMİ KONUŞACAN. PEKİ SEN KİMSİN. BU AÇIK OTURUMU İSTİYORSUN.. HODRİ MEYDAN . İSTEDİĞİN YERDE İSTEDİĞİN YERDE KONUŞALIM .HATTA BUNU PAZAR GÜNKİ MAÇTA KONUŞALIM.NE DERSİN .MAÇ BAŞLADIĞINDA BİR YAYIN KURALIM. EVET DERSEN BENDE EVET DİYECEM.
07 Kasım 2009 Cumartesi 01:15
TALAT BAŞKANLIĞA
NAMIK
:)TALATI BAŞKAN YAPALIM MI?
06 Kasım 2009 Cuma 18:30
CANLI YAYINA DAVET
Talat DÖNMEZ
Kars sporun hasbel keder yönetiminde bulunan ve şu an genel sekreterlik görevini yürüten biri olarak syn ALINAK a burdan bir kez daha çağrıda bulunuyorum. Yüreğiniz varsa gelin birlikde canlı yayına çıkalım kars sporun dününü ve bu gününü tartışmaya açalım Yönetime geldiğimizde tesis ve takımın ne durumda olduğunu ve şimdiki durumunu birlikde tartışalım kararı ekranları başında bizleri seyreden kars halkı versin saggılarımla.
06 Kasım 2009 Cuma 15:02
HELAL OLSUN YA
TARAFTAR
VALLAH NE DİYİM YA HELAL OLSUN BELEDİYE BAŞKANINA , ESKİ , YENİ YÖNETİMİ KARŞI KARŞIYA GETİRME BAŞARISINI DA GÖSTERDİ YA HELAL OLSUN BİRTAŞ İKİ KUŞ HELALİN VAR NE DİYELİM. ALİ İHSAN BEYE DE SİTEMİM ŞU MEVCUT YÖNETİM ELİNDEN GELEN HERTÜRLÜ GAYRETİ GÖSRERİYOR . İYİ NİYETLE ÇALIŞIP DURUYOR ŞİMDİ SORUYORUM SANA BU ŞEHİRDE İSTİFA EDECEK İLK İNSAN BUNLARMI YOKSA SON İNSANMI BUNLAR . BENCE BUNLARA SIRA GELENE KADAR DAHA KİMLER VAR KİMLER . BİRAZ İNSAFLI OLALIM BU YÖNETİME NE VERDİKTE NE İSTİYORUZ .
06 Kasım 2009 Cuma 10:37
Ayıptır biraz kişilikli olun
İHSAN
Yorumunuz Hakaret içerdiğinden Silinmiştir! EDİTÖR
06 Kasım 2009 Cuma 09:43
EYE BU NASI İŞTİ GARDAŞLAR?
AVDILLAH
men size deyim bu başgan varya deyin ey, bu başgan karssporunda içine sıçıftı aya ay gardaş bu işi nayıf yapırdıda eye bu ne zulumdu di gel sende bu işi aparda e senin işin hepsidi yoğ o menim işim deyemezsen haaa
06 Kasım 2009 Cuma 09:32
?
taraftar
ali ihsan bey bir sorun varsa toplayın deleğelerden imzayı ve seçime götürün bu yönetimi bu başkanımızın seçimi nasıl kazandığını biliyoruz, sizin ekibiniz ve seçimden çekilen yargıç beyin ekibi seçtirdi, lakin bu adamlar şimdilik bu işi götürüyorlar gibi, daha iyisi olacak diyorsanız niye b ıraktınız, tamam pişmanız iyi gitmiyor diyorsanızda sandık kurun bizde sizi destekleyelim saygılar
06 Kasım 2009 Cuma 09:30
AVUKAT BEYE KATILIYORUM
SALİH OTLUKÇU
KESİNLİKLE DOĞRU YAZMIŞSINIZ ORADA ÇIKIP KONUŞACAK KİŞİ OYUMUZU VERDİĞİMİZ BAŞKAN RIFAT OLMALIYDI BU NE KİM BU YAVER MAVER
06 Kasım 2009 Cuma 09:09
Bu bilal kimdir?
AVUKAT
Arkadaşlar, yargıç Harmankayanın milletvekilliği adaylığı sürecinde yapmış olduğu ve çok beğenilen bir kampanyası vardı, hatırlamayanlara hatırlatayım!Yaın tozu dumanı, kışın karı boranı , ..... kars'ta duranı diyip kaçıp gidenler şimdi gelmiş sizden oy istiyorlar!!! Şimdi tüm suç o adamı oraya çıkaran başkandadır Dr bey doğru tespitler yapmış! kim bu bilal yaver falan filan1 olum gelin buraya ordan ahkam kesmekle olmaz bu işler, bakın biz burada yaşıyoruz burada yaşamayanlarada prim yok eppek yok! akıllı olun!!! Başkan sende abidik gubidikleri ekrana çıkarma ltfn oyumu sana verdim üzme bizi!!!
06 Kasım 2009 Cuma 08:56
YANLIŞ!
Dr Mansur
bence tek suçlu Belediye başkanıdır! Neden;1 Taa başından beri yanlış adamları destekleyerek çözüm üreteceğine sorun üretti! 2 Kendi Meclis üyeleriyle yanlış tercihi yüzünden tartıştı ve kendini küçük düşürdü! 3 Sestv deki canlı yayına Karsspor başkanını çıkarmayıp, kimsenin tanımadığı bir adamı as başkan diye çıkarıp halkın ve camianın bu işe gönül verenlerin tepkisini aldı! Daha sayarım ama yeter tüm bunları toplayın işte size sebep-sonuç!
06 Kasım 2009 Cuma 08:42
yorumların hepsi doğru!
Aytaç Koç
Ali Alibeyoğlunun yazdıklarına tamamen katılıyorum, bu işler öyle basit değil bu takım ne entiriklar çevrilerek bu seviyeye getirildi, kimsenin hakkını yemeyin!
06 Kasım 2009 Cuma 08:37
çok yanlış
ZİYA KOÇ
Yorumları okudukça üzüldüm.Ben 3.ligde ki takımı kampta ziyaret etmiştim.İlaç aldım.kendi cebimden Ramzan hoca yeni gelmişti. O zamanda takım zor durumdaydı.Otel ücretini İSMAİL AYTEMİZ gönderdi sonrada sordum lisans için NAİF BEY kredi çekmiş batmanda lisanslar çıkmış. Arkadaşlar takım yönetmek zordur.Yeni gelen yöneticiler ellerini ceplerine atacaklar. Yoksa bu iş yürümez.Yada yardım bulacaksınız. Fakat üzüldüğüm nokta şu bu takım 2.lige çıkmış.borcuda olacak.Bunu yeni yönetim bilmeli.Haydi KARSSPOR u bırakın bir amatörü kuramazsınız. YAVUZ EĞER ve ALİ ALİBEYOĞLUNUN yorumlarını okudum. Haklılar. Seçilmiş arkadaşlar siz başarı göstermeye çalışın.Eski ile işiniz olmasın. Vali beyi Belediye başkanını zorlayın.Kamu kurumlarını zorlayın. Yoksa eski böyleydi biz bunu yaptıkla bir yere gidilmez. Olurya gücünüz yetmez birilerine ulaşamazsanız tıkanıp kalırsanız doğru olanı kulübü bırakırsınız olur biter. Kimse size neden bıraktınız diye sormaz.Eski yönetim neden bırakmış; okudum hepsini.Güçlü olan gelsinki KARSSPOR daha iyi bir yere gelsin diyedir. Emeğe saygılı olun.teşekkür edin;yardım isteyin.Biranda silip geçmeyin. YOKSA zararını KARSSPOR GÖRÜR. Bende elimden geleni yapmaya hazırım.Kentimin takımıdır.
06 Kasım 2009 Cuma 00:39
Birlikten kuvvet doğar
Yavuz EGER
Kıymetli hemşerilerim, Kars Spor ile ilgili haberleri ve yorumları okudum. Herkes kendine göre haklı olabilir. Ama bir hususa dikkat etmeliyiz. Biz kişilerimi konuşuyoruz, yoksa Kars Sporumuza nelermi yapabiliriz bir defa bunu bilmemiz gerek. Tabiiki emeği geçen Kıymetli Başkanımız Sn. Naif beye, Değerli Ağabeyimiz İsmail AYTEMİZE, Kars Spora destek olan tüm iş adamlarımıza teşekkürlerimi arz ediyorum. Değerli kardeşlerim ne olursa olsun yine bir birinize olan saygı ve sevginizi eksik etmeyin. Neolur gücümüzü bölmeyelim hepimizin bir birimize ve Kars Sporumuzunda bizlere ihtiyacı var. Yöneticilerimizi beğenmeyebiliriz ama unutmayınki kaybeden kim. İşte buna dikkat etmemiz lazım Kars a ve Kars Sporumuza yazık oluyor. Tabiiki yöneticilerimizinde herkese kucak açması ve bizleri bir araya getirmesi gerekir. İşte bunu başarabilirsek güçlü oluruz. Bende Ses Tv.de As Başkan diye tanıtılan arkadaşımızı izledim, onunda uslubunu yumuşak tutması gerekir inancındayım. İş adamlarımıza ve bazı karslı hemşerilerimize dokundurmalarda bulundu hoş değil,ama onunda kötü niyetliolduğunu sanmıyorum. İnşallah hatasını anlar ve özürünü diler. Ellerimizi ve yüreklerimizi birleştirirsek güçlü oluruz. KARS BİZİM KARS SPOR BİZİM. DUAMIZ VE DESTEĞİMİZ KARS SPORUN BAŞARISI OLSUNÇ YÖNETİCİLERİMİZDE TÜM İNSANLARIMIZI KUCAKLASIN. SEVGİ VE SAYGILARIMLA YAVUZ EGER KAI SERHATLILAR KÜLTÜR VE DAYANIŞMA DERNEĞİ GENEL BAŞKANI
05 Kasım 2009 Perşembe 23:34
ismini herkes yazsın
ali alibeyoğlu
öncelikle eski yönetime dil uzatanlara sesleniyorum. herkes adam gibi ismini yazsın.yazmayan namussuzdur. ali ihsan bey doğruları yazmıştır. 1995 den beri naif alibeyoğlu sayesinde bu kulüp bu yere geldi.dğru..1. amatörden 3.lige getirdi. doğru.2 3.ligde kalma başarsısı gösterdi. doğru.3 3.ligden 2.lige çıkarttı. doğru 4 hayatında tarihinde bir ilk yaşadı kars. ismail aytemiz amca turan çelik yılız holding ismini hatırlamadığım fakat kulüpte makbuzları yazılı olanlar yardım etti. toplamı 2 futbolcu parası. erdoğan yıldırımın yardımı yok bilaln enginin bir kuruş yardımı yok.şimdi yardım etmişise erdoğan yıldırım ona tşk ederim. fakat bilal yaver engin in yardımı ne ki as başkan sıfatı ile karsspor adına konuşuyor ve eski yönetimi alkışlıyor. şimdi soruyorum..geçen yıldan 24 takım düştü.her takımın 25 futbolcusu boşta kaldı. yüksek meblağ gerektirmeyen bir takım kurdunuz.. yani geçen yılın 4%1 . rakam olarak yazayım şampiyon olan kadro 2.2 trilyon siz 900 milyara takım kurdunuz. aradaki farkı gördünüzmü. ligde 24 takım yok ve futbolcu çok.ekleyin 24 takımı karsa gelecek futbolcu yok.tanımıyor bilmiyor kenti.. grubumuzun en az borçlu takımı karsspor.bilmeyen yöneticiler tff erz.bölge müd.lüğünü arasın. bişey daha görev almak için iki grupla yarıştınız.kongerde divanın açıklamalarını dinlediniz ve oy çokluğu ile eski yönetim borcunu ibra etti.üye çoğunluğu bunu ibra etti.şayet ibra etmediyse zaten siz seçilemzdiniz.bu usul olarak böle..o gün divana itirazınız yoksa kabul etmiş sayılırsınız.dernekler usulüne göre böle. sizi zorlamı oturtular yada yönetime seçtiler. dernek üyesi olmayanalarınıza rağmen.yasa dışı oluştunuz. bunada kimse bişey demedi. başarsızlığınızı eskiye yükleme gayreti neden? hepinizin ismini saydım...hanginiz geçmişte yardım yaptınız.ne bekliyorsunuz.tezat olan yardım etmediğiniz yönetimden yardım istiyorsunuz.!!! abi olarak size önerim: ya çıkıp maçlarınızı oynarsınız ..abudik gubidik ismler eski yönetimi eleştirmeyecek..yada bizden bu kadar diyip onurluca kongerye gitmeniz. ilk günü size şunu demiştim:valilik belediye ve kamu kurumlarının desteği olmadan bu iş yürümez.. biz borç var diye istifa etmedik. onu bulabilecğimizi biliyorduk..çünki naif alibeyoğlu vardı. fakat etik olan yeni başkanın ve gelecek valinin elini taşın altına koyması idi. fakat naif bey dönemindede biz hiç bir kurumdan yardım alamadık..şahsi gayreti ile bu işi halleti. el insaf tesis var takım amatörden 2.lige marka olmuş. siz neyi belli olmayan sözde yöneticilerle geçmişi karalamaya çalışıyorsunuz. benden yana karssporun zerresi beni ilgilendirir..emeğim var. emeği olmayıpta benim olduğum yönetimi suçlamaya kalkanında karşısındayım..
05 Kasım 2009 Perşembe 22:57
Ortada bir yanlış var.
Eski bir yönetici
Rıfat Bey sizin iyi niyetinizden bir şüphem yok.Ancak iradi davranmıyorsunuz.Kars'lının ve taraftarın tepkisini alacak ne idiğü belli olmayan adamlar Karsspor adına açıklama yapaıyor,geçmişe,emeğe hiç saygı göstermeyip inkarcı açıklamalar yüzünden siz de tepki alıyorsunuz.Adam karssporu devralırken hiç futbolcu yokmuş,hoca yokmuş,borç çokmuş...Ya Ramazan Hoca daha dün gitmedi mi,Erzurumspor nerdeydi nereye geldi,Karsspor nerdeydi nereye geldi.Erzurumsporun yirmide biri kadar bile borcu olmayan,hatta ligin en az borcu alan bu takım tarihinde ilkkez bu noktaya geldi.Yöneticinin imkanı yok.Bu geçmişte de böyleydi.Asıl sorumlu Kars'ı küçülten Yerel yönetimdir.Stad devredildi,otopark geri alındı,hiçbir katkı yok.Adam donuk,bir enerji vermiyor bir defa.İkinizde kısır döngü içindesiniz ve sloganınız yanlış.Asıl sorumluyu teşhir etmek lazım.Destek almazsa takım nereye gider...
05 Kasım 2009 Perşembe 22:20