ANKET
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy sistem botları tarafından tespit edilerek gecersiz sayılmaktadır! Anketteki yüzdelerin sık değişmesi bu yüzdendir.Katılımınız için teşekkür ederiz.
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy siste
NÖBETÇİ ECZANE
ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
GAZETE BAŞLIKLARI

Video Haber
E-POSTA LİSTESİ
PİYASALAR
IMKB
83.825
DOLAR
2,0885
EURO
2,8130
HAVA DURUMU
Kars 10 / 28 °C
Ardahan 9 / 24 °C
Iğdır 12 / 28 °C
Erzurum 12 / 31 °C
Ankara 13 / 34 °C
İstanbul 22 / 28 °C
İzmir 21 / 32 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
KAÜ Araştırma Hastanesi Büyüyor

KAÜ Araştırma Hastanesi Büyüyor

10 Ekim 2012 / 17:27
Kars Kafkas Üniversitesi (KAÜ) Rektörü Prof.Dr.Sami Özcan'ın girişimleri sonucu, Kars'tan artık hastalar anjiyo için Erzurum'a gitmek zorunda kalmayacaklar.

 

Kars Kafkas Üniversitesi (KAÜ) Tıp Fakültesi Eğitim, Araştırma ve Uygulama Hastanesi Kardiyoloji Ana Bilim Dalı Kateter Labaratuarı ilk ameliyatlarla hizmet vermeye başladı. Türkiye’nin önde gelen hastanelerinde bulunan imkanlara sahip Kateter, bölge illeri ve Kafkas ülkelerinden de sevk kabul edecek.
 
Karslıların büyük umutlarla beklediği Kateter Laboratuarı’nın dün yapılan ilk işlemle hizmete başlaması herkesi sevindirdi. Mustafa Avcı, Gönül Karadağ’dan sonra bugün de Kadife Yılmaz’a sağ-sol koroner anjiyografi yapıldı.
 
Kateder Labaratuarı’nda koroner anjiyografinin yanında; damar görüntüleme işlemleri, balonla damar açma, stent yerleştirme, primer, PTCA (Kalp krizi geçirten damarın balon ve stentle açılması), kalp pili takılması, konjenital kalp deliği olan hastaların ameliyatsız kapatılması gibi hayati önem taşıyan müdahalelerde yapılabilecek.
 
Bugünden itibaren başta Erzurum olmak üzere, Ankara ve İstanbul gibi büyük kentlere bu tür vakaların sevki önlenmiş olacak. Karslıların da, “Hastalarımız uzun yollarda ölüyor” şikayetlerinin bu şekilde önüne geçilmiş olacak.
 
Kardiyoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Bahattin Balcı öncülüğündeki ekip, Yrd. Doç. Dr. Tolga Sinan Güvenç, Yrd. Doç. Dr. Ahmet Karakurt, Yrd. Doç. Dr. Yüksel Kaya, Kateter Teknisyeni Yılmaz Mankabır, Anjiyo Hemşireleri Fatma Boztepe ve Murat Çatak’tan oluşuyor.
 
Tıp Fakültesi Eğitim, Araştırma ve Uygulama Hastanesi başhekimi Yrd. Doç. Dr. Miktat Kaya, artık anjiyo için diğer illere hasta sevki yapılmayacağını söyleyerek, “Kars’a ve bölgemize hayırlı olsun” dedi.
 
Yrd. Doç. Dr. Yüksel Kaya da, 9 aydır Kars’ta görev yaptığını ve Kateter’in açılmasını sabırsızlıkla beklediklerini bugünden itibaren de hasta kabul ediyor olmalarının mutluluğu yaşadıklarını ifade etti.
 

hemşire duyarsızlığı
kasımtuçdan
oradaki hemşireler çok acımasız.annem onların duyarsızlığı yüzünden öldü.bu yüzden hakkımı helal etmiyorum.yoğun bakım hemşireleri sizinle ahirette görüşürüz.
24 Ocak 2014 Cuma 16:40
Çok güzel
Servet Yılmaz
Yeni sağlık bakanımız hastanenin doktor ve diğer personele ihtiyacı var.Lütfen karşılayın.Kars güzel şehirdir.Saygılarımla.
02 Şubat 2013 Cumartesi 13:26
başlangıç kötü
fergani
burdaki anjoları ankara ve erzurumda tekrarlıyorlarmış. anlaşılan büyük şehirlerde buraya pek olmuş gözle bakılmıyor.sonra doktorların hastaları çok küçümsediğide doğru.başhekim samimiyse çevresindeki yağdanlıkları almadan tebdili kıyafetle birgün poliklinige gitsin.
18 Aralık 2012 Salı 19:41
doktor
zehra
doktorlar hastalara karşı hiç ilgili degil. dogu insanına tepeden bakıyorlar. sanki onlar hiçbirşey anlamıyor bilmiyorlar.kimseyi hor görmeyin düşmez kalkmaz bir allahtır:)
18 Aralık 2012 Salı 15:42
anjiyo
meliha şen
ahmet hocanın sayesinde babam kurtultu allah ne dileği varsa kabul etsin
23 Ekim 2012 Salı 14:29
nafile
herocles
bizler anlamakta zorluknu çekiyoruz,yoksa kıtlıkmı var azıcık...arkadaş memlekete bişeyler yapılır.2 kendini bilmez çıkar niye yapıldı neden yapıldı ötmeye başlar.bişeyler yapılmayınca ortalığı yıkar ,çığırtkanlıkta üsütüne olmaz. neden bişey yapılmaz diiye bağırırda bağırır,yapılan bişeyleri desteklemek oaraya emek verenlere saygı duymak varken yerden yere vurmak neden.sadece konuşmak için üflemeyin..
15 Ekim 2012 Pazartesi 15:51
BAŞARILAR
HİKMET YILMAZ SARIKAMIŞ
ANJİO ÜNİTEMİZİN ACILIŞINI BÜYÜK BİR SEVİNC... KARS HALKINA HAYIRLI OLSUN..ÇALIŞAN SAĞLIK EKİBİNEDE BAŞARILAR DİLERİM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN....
12 Ekim 2012 Cuma 10:38
ptca
mecburen
ahmet karakurt ta ne yaman yapar nerde tuncay kırış
12 Ekim 2012 Cuma 04:21
sevgili kenan
doğrular..
önce klavye Türkçesi ile değil adam gibi Türkçe yaz, sonra eleştir! ; )) berbat dediğin, beğenmediğin bölümlerde Profesör ünvanlı hocalarda mevcut, haa! sen diyorsanki beni onlar muayene etsin o başka! asistan zaten senin durumunu hoca ile paylaşıyor, ayrıca ülkemin hangi üniversite hastanesinde sizi poliklinikte profesör veya doçent muayene ediyor!! bir söylesene!! neymiş, üfürürken üsturuplu üfürelim!!! yok yine de beğenmiyorsan senin için Erzurum yolları hala açık, burada senden gayrısına hizmet versin, bir şey kaybetmez hastane!!
11 Ekim 2012 Perşembe 21:58
deniz iyice oku
kenan dal
geçen sarıkamıştan geldik üroloji ve kardeoloji berbat hastamızı asistan doktora muhane etiryor diğeride ultrasyon için 10 gün sonrasına randevu veriyor böyle araştırma hastanesi olurmu istersen isbatliim boşmu dolumu konuşuyorum
11 Ekim 2012 Perşembe 18:57
komedısın kenan
denız yıldırım
hangı dr yok agızınız alısmıs dr yok dıye doktor her bolumde hmen hemen var.hem dr kıymetı mı bılıosunuz agzı olan konusuo bıseyı papagan gıbı tekrarlamayın sole bana 3 bolum solıyebılecekmısın su bolumlerde dr yok dıye..
11 Ekim 2012 Perşembe 18:35
cihaz doktorun işini yaparmı?
kenan dal
kardeşim doktor yok doğru düzgün cihaz olsa ne olur önce doktor bulun getirn cihaz olsa ne olur
11 Ekim 2012 Perşembe 16:31
erzurum* KARS
ibarahim birdal
Kars için hayırlı olsun ben babamı anju için erzuruma götürdüm o çileyi bilirim.
11 Ekim 2012 Perşembe 13:12
DAHA NE OLSUN
ANJIO PERSONELLERİ
buraya oncelıkle cok emek sarf edıldıgını bılın elestırırken azıcık vıcdan..yonetımınden temızlık personelıne kadar herkez elını tasın altına koymustur..neden?yolda ınsamız olmesın dıye deger bılelım,sukredelım..ayrıca kadromuz tamdır hıc bır personelımız de eksık deıldır..saygılar