ANKET
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy sistem botları tarafından tespit edilerek gecersiz sayılmaktadır! Anketteki yüzdelerin sık değişmesi bu yüzdendir.Katılımınız için teşekkür ederiz.
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy siste
NÖBETÇİ ECZANE
ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
GAZETE BAŞLIKLARI

Video Haber
E-POSTA LİSTESİ
PİYASALAR
IMKB
80.580
DOLAR
2,2180
EURO
2,7770
HAVA DURUMU
Kars 2 / 9 °C
Ardahan 3 / 10 °C
Iğdır 7 / 18 °C
Erzurum 4 / 7 °C
Ankara 6 / 12 °C
İstanbul 11 / 12 °C
İzmir 10 / 18 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
KAÜ-ÖDER üyesi 3 üniversite öğrencisi tutuklandı

KAÜ-ÖDER üyesi 3 üniversite öğrencisi tutuklandı

03 Nisan 2010 / 18:22
Barış ve Demokrasi Partisi (BDP)'ye yakınlığı ile bilinen Kars Kafkas Üniversitesi Öğrenci Derneği (KAÜ-ÖDER) üyesi biri kız 3 üniversite öğrencisi tutuklandı.

Kars’ta 18 Mart günü, BDP tarafından düzenlenen Nevruz Mitingi öncesi polisin KAÜ-ÖDER’e yaptığı baskın ve aramalar sonrası bilgisayar, CD ve bazı dokümanlarda suç unsurlarına rastlanıldığı el konuldu. Bunun üzerine 3 öğrenci, yasadışı örgütün propagandası yaptıkları gerekçesi ile KCK operasyonu kapsamında gözaltına alındılar.

Dün adli mercilere çıkarılan öğrenciler ifadelerini verdikleri sırada Adliye önünde toplanan dermek üyesi bir gurup öğrenci ise mahkeme sonuna kadar bekledi. Arkadaşlarının tutuklanarak Cezaevine götürülmek için polis araçlarına konuldukları sırada ise, “Baskılar bizi yıldıramaz” sloganları atarak alkışlarla arkadaşlarına destek verdiler.

Önceki gün sabah saatlerinde öğrencilerin kaldıkları evlere yapılan baskın sonrasında göz altına alınarak hakim karşısına çıkartılan öğrenciler, E.B (kız), M.O ve S.D tutuklanarak Kars Kapalı Cezaevine gönderildiler.

Öte yandan aynı suçtan 4 öğrencinin daha arandığı öğrenildi.

Etiketler: Kars
welat
şervane welat
yahu ben anlamıyorum bnlar hem eşitlik adelet ve kardeşl,ikten bahsediyorlar hemde durmadan küfür hakaret ve ırkçı boyutu hat safada olan yazılar yazıyorlar ve bu site yöneticileridwe susuyorlar unutmayın susmak taraf belirlemektir....biz her seferinde barış ve kardeşlik şiarıyla hayjırdık ve haykıracağız bu ırkçılarda utanacaklar bir gün kendilerinde ...
14 Mayıs 2010 Cuma 12:49
zeyat a cevap
gurbettekı karslı
sen dangalaksın zeyat nerden gedliğın babası anası belli olmayan birisin sayın yetkililer bu şahsın ip nosunun alınıp araşdırlıp neyın nesı oldğu ortaya cıkarılmalıdır baba acısı var bunda babası belirsiz anası köşede dünyaya getirmiş bunu vatan haini o...ç
13 Nisan 2010 Salı 17:06
salakların göremediği
zeyat
kuyruklu hayvan soyundan gelen 3 hilalli yaratıkların dünyayı ve özgürlüğü anlaması zaten çok saçmadır. idiot seviyesinde yaşayan bu ülkenin ve bu şehrin asalakları elbette ilerici devrimci yapıların karşısında bu kadar saçma sapan ilkokul ağıyla küfür edebilirler. kaü öder olmasaydı karsta ne renk olurdu nede özgürce bir tartışma ortamı yaratılırdı yoksa 3-5 çapulçu azeri terekeme esnaf öğrenciyi soymaya çoktan hazırdır kaü öder bu soygununda her zaman karşısında olmuştur
13 Nisan 2010 Salı 17:02
noluyor
biri
sanki üniversiteye değil..militanlığa geliyorlar..derneğin adının bu tür olaylarla anılması çok büyük talihsizliktir...
10 Nisan 2010 Cumartesi 22:54
kapatılsın
bozkurt
kaöder tüm kars halkının bildiği gibi pkk sempatizanı bir dernek. Bu derneğin en yakın zamanda kapatılması taraftarıyım. Çünkü güzel şehrimiz Kars'ta ne kadar siyasi içerikli olay ve pkk eylemi oluyorsa hep bu dernek yapıyor. Burdan yetkililere sesleniyorum bu bir öğrenci derneği değil terörist yuvasıdır ve kapatılması gerekmektedir...
07 Nisan 2010 Çarşamba 15:53
kürtler
kadir güngör
şimdi bu hak isteyen kürtlere,fransada arap,amerikada zenci,ırakta şii-kürt,israilde müslüman,çinde türk,rusyada çeçen ... gibi ayrım yapım gaz odalarında,it artıklarıyla,enseden tek kurşunla,bazen organlarını satarak davransaydık şimdi böyle olmazdı. Kız aldık-verdik,beraber savaştık ,beraber yaşadık.şimdi kalkmış bir avuç soysuz-sopsuz çapulcu ermeni-kürt-yahudi kırması yaratık yığını bölücülük yapıyor, benim ülkemde buna seyirci kalıyor.
07 Nisan 2010 Çarşamba 15:51
rahat batıyor
öztürk yerebakan
bu yüce ve asil devlet kimseye ayrım da yapmaz, soykırım da. ama dış güçlerin gazı ve fitnesiyle sanki bazı etnik gruplara 2.sınıf muamele yapılıyor gibi gösteriliyor.kürtler olsun başka etnikler olsun başka hiçbir ülkede bu kadar rahat yaşayamazlar.
07 Nisan 2010 Çarşamba 14:41
İKİSİ ARASINDA HİÇ BİR FARK YOKTUR
KÜRT MİLLİYETÇİSİ İLE TÜRK MİLLİYETÇİ
Bu düşünce bende çok ağır bir yük oldu.İkiside ırkçılık yandaşı.NE OLDU KÜRT DEVRİCİLERİNE YADA TÜRK DEVRİMCİLİLERİNE.
06 Nisan 2010 Salı 00:52
S.GİDİN
KÜRT ADEM
BU ŞEHRİ KARIŞTIRAMAZSINIZ.TC.DE EN KRİTİK YER KARSTIR.BİZİ BİRBİRİMİZE DÜŞÜREMEZSİNİZ.DİĞER ETNİK GRUPLARDA BUNA DİKKAT ETMELİ.ÇÜNKİ ÜLKE COĞRAFYAMIZDA İSTENEN ASIL ÇATIŞMA MERKEZİ KARSTIR.BEN KÜRTÜM.BUNDANDA GURUR DUYARIM.HER TÜRK GİBİ HER ALMAN GİBİ.FAKAT BEN TÜRKİYELİYİM.VATANIM İÇİN CANIMI VERİRİM.NE PKK NEDE BAŞKA BİR AŞIRI GRUP BİZİ BİRBİRİMİZE DÜŞÜREMEZ.BU ÜLKE BENİMDİR.
06 Nisan 2010 Salı 00:39
Kürt
Mal Kürt
bu kürtler iki grup altında değerlendiriliyor biri normal kürtlerki hiç söz etmem edene de karşıyım, birde bu KANDIRILMIŞ MAL KÜRTLER vardır ki buraya yorum yapan öküzde bu gruba dahil. Allah'ın Öküzü yürekmiş felan filan sen daha fedai görmemişsin köpek gibi sürüyle geziyorsunuz caddelerde, yediğin ekmeğe ihanet ediyorsun ki bunu it bile yapmaz. Ama ezilip o köşelerde kalmaya mahkumsunuz.. MAL KÜRTLER
06 Nisan 2010 Salı 00:23
KARS
KARS
S......TİRİN GİDİN ŞEREFSİZLER.NE ÖZGÜRLÜĞÜ NE HAKKI ULAN.KARSI KARIŞTIRMAYIN DEFOLUN GİDİN.YOK ÖZGÜRLÜKMÜŞ YOK MÜCADELEYMİŞ,HARAM ZIKKIM OLSUN BU DEVLETİN YEDİRDİĞİ EKMEK.ULAN OKULDA OKUYORSUNUZ, YURTTA KALIYORSUNUZ, YEMEK YİYORSUNUZ,BURS ALIORSUNUZ,DAHA NE İSTİYORSUNUZ ŞEREFSİZLER VATAN HAİNLERİ.AMA GÜN GELECEK BU MİLLETİN HAKKI SİZİN BURNUNUZDAN FİTİL FİTİL GELECEK.
05 Nisan 2010 Pazartesi 09:22
...IRKÇILIK NAMUSSUZLUKTUR....
FERHAT
ŞİMDİ BURAYA YORUM YAZAN IRKÇILARIN DERNEĞE GELMELERİNİ VE BENİ LİNÇ ETMELERİNİ BEKLİYORUM... SİZİN DÜŞÜNCENİZDEKİ IRKÇILAR YILLARDIR KÜRT HALKINI LİNÇ ETMEDİMİ... SONUÇ NE OLDU... NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ BİLMİYORUM AMA BU YAZILAR, LİNÇ ETMEK, DERNEK KAPATMAK ...ÇÖZÜM DEĞİLDİR..ÇÖZÜMÜN ADRESİ; YÜREKLERDEDİR, ADAM GİBİ ADAM OLUP GERÇEK ANLAMDA EŞİTLİKÇİ BİR TOPLUMDAN YANA OLMAKTIR. SİZLER KOLTUKLARINIZDA İNTERNET FEDAİLERİ KESİLİRKEN ONLAR SASADECE AMA SADECE SİZLERLE EŞİT HAKLARA SAHİP OLMAK İSTEDİKLERİ İÇİN ŞİMDİ BELKİDE IRKÇILARIN LİNÇ'İNE MARUZ KALIYORLAR... (karsmanşetten bu yorumum yayınlanmasını rica ediyorum... objektif bir haber sitesi olduğunuza inanarak)
04 Nisan 2010 Pazar 19:17
haram olsun
defne
bu hainler ,devletimiz Türk çocuklarına hangi hakları veriyorsa aynı haklara sahip değil mi? türklerle aynı sınavlara giriyor aynı yemekleri yemiyorlar mı? o zaman dertleri ne bunların?daha fazla demokrasi sözünde neler gizli?
04 Nisan 2010 Pazar 17:57
Hainler
The Patroit
Bu hainlerin amacı belli bunları meydanda linç etmek gerekir. Kaü-Der denen şer yuvasının kapatılamaması ayrı bir soru işareti, bu dernekleşme Kars iline büyük zararlar vermektedir. ilinizde bu gibi durumları istemiyorsanız basacak sonrada yakacaksınız..
04 Nisan 2010 Pazar 14:00
defolun
vatan sever
bu pislikler hangi amaçla geldikleri bile bilinen bir görüşün elemanlarıdır ama şehrimizi karıştıramayacaklar.defolun ! vatanımızın okullarının huzurunu bozamazsınız.
04 Nisan 2010 Pazar 11:59