ANKET
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy sistem botları tarafından tespit edilerek gecersiz sayılmaktadır! Anketteki yüzdelerin sık değişmesi bu yüzdendir.Katılımınız için teşekkür ederiz.
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy siste
NÖBETÇİ ECZANE
ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
GAZETE BAŞLIKLARI

Video Haber
E-POSTA LİSTESİ
PİYASALAR
IMKB
79.417
DOLAR
2,2335
EURO
2,8285
HAVA DURUMU
Kars 2 / 15 °C
Ardahan 2 / 13 °C
Iğdır 7 / 21 °C
Erzurum 2 / 14 °C
Ankara 7 / 15 °C
İstanbul 14 / 21 °C
İzmir 12 / 21 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Antrepo Erzurum'a Kuruluyor!

Antrepo Erzurum'a Kuruluyor!

20 Haziran 2010 / 16:31
TCDD, Daha önce Kars'a kurulacağını ifade ettiği Depo ve Antrepoları Erzurum'a kurma kararı aldı!

TCDD, Daha önce Kars'a kurulacağını ifade ettiği Depo ve Antrepoları Erzurum'a kurma kararı aldı!

Lojistik merkez adı altında,  her türlü ulaştırma moduna etkin bağlantıları olan, depolama, bakım-onarım, yükleme-boşaltma, tartı, yükleri bölme, birleştirme, paketleme gibi faaliyetlerin hepsi Erzurum'da yapılacak

Lojistik merkez , inşasından içindeki tesislerin donanımına, yol yapımından bulunduğu bölgeye yaratacağı katma değere kadar birçok açıdan ekonomiye hareket getirecek. Lojistik merkezleri, lojistik vetaşımacılık şirketleri ile ilgili resmi kurumların içinde yer aldığı, her türlü ulaştırma moduna etkin bağlantıları olan, depolama, bakım-onarım, yükleme-boşaltma, tartı, yükleri bölme, birleştirme, paketleme gibi faaliyetlerin gerçekleştirildiği alanlarla , hazırlanan  stratejiye göre Erzurum'un lojistik üs olması planlanıyor.

3 milyar $'lık yatırım
TCDD Genel Müdürü Süleyman Karaman ve ekibi tarafından hazırlanan dev projenin toplam tutarı 3 milyar dolara ulaşıyor. Yapılacak yerde gümrüksüz depolar, sebze ve meyve hali, konaklama tesisleri, lojistik şirket ofisleri, bankaşubeleri ve hastaneler bulunacak.

logo.20100620165845..jpg

Etiketler: Kars
harbi karslı
arpaçaylı36
sayın vekillerimiz zeki bey ve mahmut beyin resimleri habere konmamış
24 Ocak 2011 Pazartesi 10:36
13 tane antrepo
ezirmikli
hiç araştırmadan yorum yapanlar.İnşallah kars Erzurumdan daha çok gelişir yatırım alır büyür.Ağtı Erzincan Muş Rize de büyür o zaman Erzurum için bu durum daha iyi olur.Fakat Balıkesir,Mersin Erzurum İzmir güzergahuında ana demiryolu kavşaklarında 13 tane veya fazla/az Andrepo yapılacağı belli idi.Kars tan alınan yok.ERzurum Karayolu bağlantısı karsa göre(Rize karadeniz Bingöl Habur )çatalda olduğu için kuruldu.Sınırda Karta da sınır deposu kurulacak.Sarp sınır Artvin de Ama Trabzon merkez.Sarıkamış Erzurumu geçip daha iyi olsun bu erzuruma fayda sağlar geri kalması iyi olmaz.Bazı şeyleri yazarken coğrafya tarih strateji önemlidir.
21 Aralık 2010 Salı 23:20
YAZIKLAR OLSUN
YAZIKLAR OLSUN
VERIN AKP BOYLE ALSIN FACANIZI UTANDIM BI KARSLI OLARAKTAN EYLEMLER YAPILMALI BENCE OZAMAN BU PROJENIN ADINI erzurum-BAKÜ-TİFLİS KOYSUNLAR INSANLARA UMUT VERMESINLER ADİLER.
20 Aralık 2010 Pazartesi 00:58
HAYIRLI OLSUN
VATANDAŞ 36
Biz bunları hak etmiyoruz diyen arkadaş düşünmeden konuşmuş bence. Bu karar için milletvekillerimizi eleştirmenin bir mantığı yok. Onlar gökten zembille inmedi değil mi?
19 Aralık 2010 Pazar 23:42
karslının kaderi
k.zaman
hükümet zaten erzurumu sınır çizmiş,biz ise hükümete oy verelim hizmet gelir mantığıyla oy kullandık.2 dönemdir bir hizmet gösterinde insanlar göç etmek zorunda kalmasın.Yine seçim geliyor ırk ayrımı yaparak yine oy istenecek,ehil olanlar yine seçilemeyecek,biz yine seçimden sonra bu memleketin sahibi yok diyerek birbirimize hayıflanıp gelecek seçimlere doğru yelken acacağız.
19 Aralık 2010 Pazar 23:15
yanlış bilgiler
selahattin gezer
antreponun erzuruma yapılacağı 5 yıl önce ilan edildi. karslılar biz istriz diye ısrar ettiler. tcdd nin karsa bu depoları kurma kararı hiç bir zaman olmadı. şimdi karslılar kendi illerine bir antrepo yaptırmaya çalışmalı bence. komşunun antreposunu sizin gibi göstermek yanlıştı baştan beri. bir yanlış bilgi de erzurumun karsın ilçesi olduğu bilgisi. bu hiç bir zaman olmadığı gibi 1870'li yılların tahrir defterlerine baktığınızda erzurumun vilayet, kars, çıldır ve van gibi şehirlerin onun sancakları olduğunu görürsünüz. bu çok ta önemli değil. karslılık milliyetçiliğini birlik olarak tesisler kurarak ilinizi ziyaret ederek gösterin. selamlar.
19 Aralık 2010 Pazar 22:07
...........
sarıkamışlı
arkadaşlar memleketimize yazık bır zamnlar o erzurum karsın ilçesiymiş ama şimdi arkadaslar memleketımıze sahıp cıkalım yeter artık bu erzuruma bu hain adamlara yazık bu memlekete boyle vekıl olmaz olsun yazıklar olsun sızın gıbı vekıle
19 Aralık 2010 Pazar 19:29
Kars Milletvekillerine Kaymak Lazım...
Basın Ekspress
Bu haber üzerine sayın pek muhterem Kars milletvekillerimize "Ankaralı Turgut'un o muhteşem! eseri olan "kaymak lazım" isimli şarkısını armağan ediyorum. Şarkıyı bilmeyenler bu adresten dinleyebilirler. http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/33290/ankarali-turgut----kaymak--lazim--
24 Haziran 2010 Perşembe 17:10
Biz Bunları hak etmiyoruz
Mahmut ÖZER
Değerli Hemşerilerim bizler bu şehirde kaderimize terk edilmiş bir şikilde yaşamımızı sürdürmeye çalışmaktayız. Devletin bir tek yatırımı olmayan ( Kamu Alanları hariç ) bir ilde ne kadar ilerleyebilirizki: özel sektör yatırım yapmaya kalksa kimse elini taşın altına koymuyor. bizler bu şehirde gerçekten kaderimize terk edilmiş haldeyiz. sayın Millet Vekillerimiz bu konuya biraz daha ağırlık vermeleri gerekir ama ne yazıkki halk olarak vekillerden de artık ümidimiz yok eğer ki bu gümrükleme işi ve antrepolar buraya yapılır ise belki kaderimiz değişe bilir bir nebze olsada ama pek inandırıcı bulmuyorum çünkü Erzurumdan bize sıra gelmez değerli okuyucular bu konuda bir Miting veya Protesto yapmak üzere iyice örgütlenelim. bu şehri sevenler bu şehirden başka yerde yaşama şansı olmayanlar. fazla zaman kaybetmeden Yerel Halk olarak bir çalışma yürütelim. Saygılarımla
24 Haziran 2010 Perşembe 12:53
yazık ki ne yazık
gıda mühendisi
ben önceden karstan göçenlere kızan biriydim.işsizlik had safhada,eğitim ve iklim zaten milleti bezdirmiş,batıda toplam 1000 tl ye tüm kışı çıkarırken biz 6-7 ay yakıt vermekten iflahımız kesiliyor. sağlıkta zaten göbekten erzuruma bağlıyız, ırkçılık hergeçen gün artarak sürüyor... bu olumsuz şartların yanında KARSLI olma fikrini bir türlü yeleştiremedik.erezurum ,malatya,trabzon gibi şehir milliyetçisi olan şehirlere imreniyorum. karsın kaleminin kırıldığına ve üstünün çizildiğine inanmak istemiyorum ama artık 100 mt kaldırım,içi boş toplantı ve seminerler karın doyurmuyor. şehire yatırım gerekli ve bunlardan biride bu deepo ve antrepolardı. inşallah yanılırız ama sanki ilimiz bu konudada ters köşeye yatırılmış gibi görünüyor.
21 Haziran 2010 Pazartesi 22:34
siyasilere
yasin ateş
baştan şu politikamızı değiştirmeliyiz verdiğimiz oyun hasabın sormalıyız tüm siyasilere benim adamımın bu işiini yapmmadın şurayı bana vewrmedin demeyeceksiniz bu memlekete ne yaptın bu memlekete hakkınla çalışabildinmi oy verirken bunları düşünerek oy veren kaç kişi var vay bizim adamımız vay bizim milletimiz vay efendim bizdendir diyerek seçersek milletvekili değil müdürvekili ihale bekili seçmiş oluruz o zamanda erzurum yollar taştan karslılar geliyor yavaştan yavaştan dedirtiriz saygılar
21 Haziran 2010 Pazartesi 15:49
Tepkisiz Kalma Karslı!!!!
Burak Taşdemirci
Sahipsiz memleket! Acaba şimdi bu yatırımın Kars'a değilde Erzuruma yapılacağı şokunu hangi milletvekilimizin haberi var. Heresi bir yerlerde bacak bacak üstüne atmış sıcak çaylarını yumdumlarken Erzurum Halkı ve büyükleri koskoca yatırımı kaptılar yazık yazık çok yazık
21 Haziran 2010 Pazartesi 14:34
Av. Caner'e
Haberci
Bu konular sümen altı konulardır, çıkıpta kimse açıklama yapmaz. Bakan nezdinde gündeme gelirse, buna da siyasi yawşak ağız yönyemiyle bir cevap verilir, verilen cevaptan da kimse ne demek istediğini anlamaz. Ayrıca bu işin sonu nereye gittiği belli zaten. Tepkisiz toplum böylesi ezilmeye, küçümsenmeye maalesefki mahkumdur, susmayın, seslerinizi yükseltin biraz, bu yatırım sayesinde bir çoğunuza iş imkanı, sosyal güvence ve güzel bir gelir düzeyi oluşacaktı. Ama erzuruma gitti, bir palandöken sayesinde kış olimpiyat oyunlarını da aldılar, ama biz bir sarıkamışın ismini duyuramadık. Arkadaşlar yeter artık lütfen silkelenip kendinize gelin ve bu teknolojinin tüm imkanlarını kullanıp hakkınızı arayın. Artık bir müdürlüğe, bir daireye gidip kuyrukta bekleyip dilekçe yazmıyorsunuz, oturduğunuz yerden tüm dünyaya ulaşabiliyorsunuz neden bu hakları aramıyorsunuz? Burada belediyeye ağır ifadeler kullanan kişilere de ben soruyorum, şikayetçi olduğunuz hangi konuyu hangi gün, başkanla görüş gününde dile getirdiniz? Hangi çözümü istediniz? Birilerinin sizi farketmesini beklemeyiniz, siz kendinizi farkettirin.İletişim de En etkili yöntem budur.Selamlar, sessiz Kars Halkı.
21 Haziran 2010 Pazartesi 14:23
Bence...
Av.Caner
Akp il başkanının ve milletvekillerinin konu ile ilgili acil bir basın açıklaması yapmasını öneriyorum, buradan yayınlansın bu işin sonu nereye gidecek merak ediyorum!
21 Haziran 2010 Pazartesi 13:35
karslı
utanın be
nedir bu rezalet seçip meclise yolladıklarımıza bakın allah aşkına oy avcıları ne zaman bu memlekete hayrınız olacak yazık değilmi bu insanlara bu şehire bunu nasıl yaparsınız ya allah aşkına yaptıklarınız ortada eğer bi seirin giriş yolu 7 km lik yol 3 yılda bitmiyorsa bunlarda hizmet beklemek yanlış oluyor kabahat bunlarda değil kabahat bizlerde bizler değer verdiğimiz oylarımızın hesabını sormasını bilmiyoruz ondan sonra diyoruz ki atananlar iş yapmiyor seçilenler bırakmiyorlar ki adamlar çalışsınlar sesimiz çıkmadığı sürece oylarımızın hesabını sormadığımız sürece sivil toplum örgütleri susdukça başımıza daha çok taş yağacak
21 Haziran 2010 Pazartesi 13:30
duyarsız kalmayın
bir karslı
arkadaşlar lütfen konuyla ilgili tepkilerinizi mail atarakta gösterelim, konuyla ilgili mail adresleri; Başbakanlık için, bimer@basbakanlik.gov.tr Ulaştırma Bakanı Binali YILDIRIM'ın mail adresi binaliyildirim@akparti.org.tr Ayrıca Başbakanlık Basın Merkezine fax yolu ile şikayetlerinizi iletebilirsiniz (0312) 424 16 99 (0312) 424 17 98 (0312) 419 16 18 (0312) 413 71 76
21 Haziran 2010 Pazartesi 13:29
Tepkimiz ne olacak
bir karslı
Karsın işsizlik sorununu büyük ölçüde çözebilecek ve yatırımların şehrimize gelmesini sağlayacak büyük bir projeyi yine Erzurum sahipleniyor. Bu proje sayesinde şehrimiz büyüyüp gelişecek. Böyle bir yatırımın elimizden kayıp gitmesinden sonra akp yarın ne yüzle Kars halkından oy isteyecek. Bir an önce vekiller, Belediye Başkanı, Sn. Valimiz ve sivil toplum kuruluşlarının harekete geçmesi gerekmektedir, gün birlik ve beraberlik günüdür, sessiz kaldıkça yakında erzuruma bağlı bir kaymakamlık olma yolunda ilerlemeye devam edeceğiz
21 Haziran 2010 Pazartesi 13:04
http://www.dlh.gov.tr/
KARSAVAR
ARKADAŞLAR KONUYLA İLGİLİ ŞİKAYETLERİNİZİ YUKARIDAKİ LİNKTE "kurumsal bilgiler" kısmındaki bilgi edinme bölününe yazarak tepkimizi dile getirelim.Ayrıca Buranın Genel müdürü Ahmet ARSLAN karslı Bu web sayfası (demiryollar,limanlar ve hava meydanları genel müdürlüğü)
21 Haziran 2010 Pazartesi 11:29
ay yazık
gurbettekı karslı
selam öncelikle herkese kara tren gecikir belkide hiç gelmez bu türki tam karslık oldu önce akyaka trenini kaldirdılar sonrada karsı devre dışı bırakdılar ha düşünün ulaşdırma bakanı nereli hal böyle olurken tabiki erzurmu tutatacak bizim vekiller nerde zekı esat hani nerdelerler bu böyle olmaz arkadaşlar bu olayı protosto etmelı sivil kurluşlar karsın paypas edilmesine izin verilmemeli sayın belediye başkanı bu kondua sizede büyük pay düşüyor bı zahmet birşey yapmadın ama bu konuya az bi duyarlılık göster sana zahmet olaçak ama kusura bakma belediyecilik hayatında bari bir sefer bir işe yara kara trenimiz gitmesin karstan kara günlere mahkum etmeyelim bu kars icin buyuk bir fırsattı sonuç zeki topu at esat topu tut koş nevzat koş olan karslıya oldu onlar kendi aralarında oynuyorlar yazık
21 Haziran 2010 Pazartesi 11:18
yazık yahu
karslı
karsın şu erzurumdan çektiği nedir. sayın kars halkı birşey öğretmek gibi olmasın ben öğrenci olduğumdan siyasete bulaşmak istemiyorum.AKİM(ak parti iletişim merkezi) ne internetten istediğiniz bakana ki bu konu ulaştırma bakanının alanı oluyor mesaj atabilirsiniz. biraz cesur olun kesinlikle cevap gelir . bir pislik varsa ortaya çıkar.
21 Haziran 2010 Pazartesi 11:10
erzurum
erzurum
ya bu erzurumun jangi ülke ile sınırı var anlamadım gümrük orada :D
21 Haziran 2010 Pazartesi 11:05
yazık
kars
karsta neler oluyor hastahanelerimiz doktora muhtaç doktorlar sürgün ediliyor halkımız işe muhtaç iş alanları erzuruma kaydırılıyor egitim veren üniversitemiz var rektör canla başla çalışıyor yaptıkları görmezden geliniyor belediye hizmetleri yapılmyor karsspor oyunla ligden düşürülüyor karsın geçmişine bakalım adam akıllı kaç siyasetçi bunu fark ediyor parmakla sayılacak kadar bunlara ne oluyor al aşağı ediliyor yazık karsıma ekemegi elinden alınan doktoru menfaatlere göre çalışmayınca sürgün olan halkı aç kalmaya mahkum edilen yazık karsıma
21 Haziran 2010 Pazartesi 11:02
kars milletine yazık
veysel36
yomu bu karsta insan gibi bir lider ne buya bütün gümrükler erzurumda valla acınacak durumdayız içim kan aglıyor bizim bu millet gercekten acınacak halde yazık valla yazık buraya yazmanya olmuyor gelin ellele verelim sesimizi duyuracak birileri olur elbet
21 Haziran 2010 Pazartesi 10:18
HAYRLI OLSUNDEMEK DÜŞER...
SAADETLİ
SAADET PARTİSİ MİLLETVEKİLİ AAY ADAYI SN:SÜLEYMAN TURAN BU KONUDA AÇIKLAMA YAPMIŞTI.SADECE HALK GAZETESİ VE KARSMANSET SİTESİNDE YAYINLANDI.TURAN BU KONUDA HERKESİ GÖREVE DAVET ETMİŞTİ.ŞİMDİMİ AKLINIZA GELDİ.UYAN KARSLIM UYAN...
21 Haziran 2010 Pazartesi 10:14
korkaklar
Siyasi Büro
SİZ ANCAK BURALARDA ARTİSLİK YAPIN, O ELEŞTİRDİĞİNİZ ADAMLARI GÖRDÜĞÜNÜZDE DE ETEK ÖPME YARIŞINA GİRİYOSUNUZ. HADİ BOŞVERDİK YÜZLERİNE HAYKIRMANIZI, BARİ BURAYA YAZDIĞINIZ LAFLARIN AYNISINI BU MİLLETVEKİLLERİNE MAİL OLARAK ATIN? YOK YEMİYOR DEĞİL Mİ? BURAYA SAHTE İSİMLERLE YAZMAK DAHA HOŞ DEĞİL Mİ? BİR MİLLETVEKİLİNE HESAP SORAMAYACK KAPASİTEDEKİ İNSANLAR BURADA AHKAM KESEREK BİRBİRLERİNİ TATMİN EDİYOR. UYU KARSLIM UYU, İYİ GECELER HEPİNİZE...
21 Haziran 2010 Pazartesi 09:49
ilahi karslılar
yababncı
bu karslılar insanı güldürüyor vallahi,çok komikler.Kars'ın yolları,kaldırımları ortada iken,ikinci defa AKP yi seçiyorlar,bir gün sonra tekrar şikayet ediyorlar.Belediyeyi kazandırarak milletvekillerini güçlendiriyorlar,sonra da onları beğenmiyorlar.Suç milletvekillerinde mi,kendinezde mi?çok komiksiniz.
21 Haziran 2010 Pazartesi 09:42
haydi karsım
bahtsız kars
bu da gitti ya kofti vekiller kına yaksın artık zaeten zeki denen yaratık erzurum yandaşı olmuş mahmut desen varlığı yokluğu belli değil gürcan gensorudan başka içrat yok o halde iş karlıya düşüyor bundan sonra belediye ve millet vekilliği secimlerinde şövenistlik yapan şerefsizdir adam gibi vekiller secelimki türkiyede 2 sınıf vatandaş olmaktan kurtulalım adam oğlu adam olsunda ırkı hiç fark etmez ilk secimlerde bu dangalaklardan kurtulalım erzurum dadaş diye kenetlenmiş bizde bundan sonra serhat karslı diye kenetleşeceğiz böyle yiyici pervasız insanlardan kurtulacağız inşallah
21 Haziran 2010 Pazartesi 09:12
Yazıklar olsun
kartal36
Birileri bu memleketten göç etmemizi istiyorlar.
21 Haziran 2010 Pazartesi 09:12
YAZIK
POLAT ALEMDAR
ULAŞTIRMA BAKANI KARSA GELDİĞİNDE DEPOLAR BURAYA KURULACAK DEMİŞTİ
21 Haziran 2010 Pazartesi 08:57
Erzurumu kutlayın
İskender Büyük
Evet sayın vekillerimiz Erzurum'a hayırlı olsun mesajları gönderin.
21 Haziran 2010 Pazartesi 08:44
açıklama bekliyoruz
muhsin
erzurumlular bu inanılmaz yatırımı almak için ne biçim kulis yapmıştır, bizim akp teşkilatı ve vekillerimizde hangi kuruma hangi adamı versek, hangi kurumdaki ihaleyi hangi yandaşa ayarlasak, hangi a.ılışa katılıp şov yapsak diye bu konuyu akıllarına bile getirmemiştir. yazıklar olsun. kars gerçekten büyük -ve belkide son - fırsatı kaçırdı.
21 Haziran 2010 Pazartesi 08:43
Tebrikler
Dr Deniz
Kars manşetin gazetecilik adına yaptığı bu çalışmayı tebrik ediyorum, yayına başladığınız günden beri sizi takip ediyorum iyi ki varsınız.Bu haberi siz yapmasaydınız kim nereden nasıl duyacaktı çok merak ediyorum? Tebrikler iyi çalışmalar.
21 Haziran 2010 Pazartesi 08:30
kars
kars
YAZIKLAR OLSUNYA BURASI MEMLEKET DEYİLMİ BURASI TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEYİLMİ YAZIKLAR OLSUN.
20 Haziran 2010 Pazar 23:20
ZATEN ÖYLEYDİ
KURTARAN
galiba baştan beri bu belliydi ama karsta kurulacak diye bir haber ortaya atılıp bizim partililerimizin rehavete kapılması (ve doğal işleri olan ihaleler,adam ve yandaş kayırma,tatil yapma...gibi işlerle uğraşmalarına devam edilmesinin sağlanması) ile pastanın 100de 90 ı yine erzuruma verildi. davayı kaybeden avukat ,müvekkiline üzülme davayı kaybettik ama temyiz hakkını kazandık diye teselli vermiştir. şimdi akp teşkilatı da bize; bakın,trenin karstan geçmesini sağladık daha ne istiyorsunuz derse şaşırmayalım. bu durumda akp il teşkilatının,akp li belediye başkanının ve akp li vekillerimizin yapacağı açıklamayı gerçekten merak ediyorum.
20 Haziran 2010 Pazar 23:05
yazıkkkkkkkkk
suat
degerli basın degerli mudurlerımız amırlerımız pretasto edelım sokmayalım karssa akp yı nerdeyız liderlik eden yok baska zaman en onde gıden liderler nerde simdi sırada kosgeb var agrıya acılacak kars da oraya baglanacak yakındır bu nızım kaderımız degil kaderimizi kendımız belirliyoruz
20 Haziran 2010 Pazar 21:50
helal olsun
ertuğrul
Bu A.K.P. hükümetine Kars A.K.P. teşkilatına helal olsun.Kars ı biraz olsun rahatlatacak bu demiryolu projesini erzureuma kaptırdıkları için,demekki bunlar karsta yaşamıyorlar yada satacak birşey kalmadı kaçacaklar yazık deyilmi benim kars halkıma.Kars her şeyin en güzeline layıktır ama bu hükümete deyil yakında şeker fbr kapanır hiç kuşkunuz olmasın çünkü bunlarda vatanseverlik yok menfaat severlik var kim daha çok götürecek onun yarışına girmişler.Bunlar dolap beygiri gibi bir noktaya bakıyorlar düşünmüyorlarki bu depolar sayesinde karsa bir sirkülasyon olacak kars esnafı tüccarı garibanı hepsi yararlanacak.bir tabir vardır öküzün trene bakması misali,bizim öküz gibi trene bakma şansımız bile olmayacak çünkü tren çok hızlı olacak.Bizim bizden başka dostumuz yok gelin hep birlikte yollara çıkalım hakkımızı arayalım varmısınız.
20 Haziran 2010 Pazar 21:20
aynen devammmm
utku
hiç yırtınmayalım arkadaşlar,sitem ettiğimiz kişiler yarın gelseler yine yerlisiyle kürdü türkmeniyle sıraya geçip karşılayacağız .adamlar 10 bin tl vekil maaşlarıyla kral gibi yaşarken olan bize olacak,her geçen gün çöken,iflasa giden,kimsenin kurtarmak için gayret göstermediği , ve yine iç çekişmelerin devam ettiği şehrimizde birbirimizi yiye yiye yaşamaya devam edeceğiz,kendini kurtaran kaçacak,gidemeyen vekilleri alkışlamaya devam edecek.
20 Haziran 2010 Pazar 21:14
BENDE ŞAŞIRMADIM
KARSAVAR
NE YAZIK Kİ KARS MAKÜS TALİHİNİ YİNE KIRAMADI.BİZDE BU MİLLETVEKİLLERİ OLDUĞU SÜRECE BİZLER DAHA ÇOK AVUCUMUZU YALARIZ.AMA HAK EDİYOR BİZİM KARSLILAR BİZ SEÇERSEK BU TÜR İNSANLARI OLACAĞIDA BU. NE YÜZLE GELİP OY İSTEYECEKLER,BU HALKTAN MERAK EDİYORUM. BEN BİR KARSLI OLARAK GELİN BİRLEŞELİM,SEÇİMLERDE KARSTAN (KÜÇÜMSEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM)BİR ÇOBANI ADAY GÖSTERELİM.ANCAK BİZİM SORUNLARIN EN YAKIN TANIĞI BİR ÇOBANDIR.DOLMUŞA BİNEN TOZLU,ÇAMURLU YOLLARINDA YÜRÜYEN,SIRADAN BİZİM GİBİ KARSIN TÜM ÇİLESİNİ ÇEKEN BİR KİŞİ OLARAK,SORUNLARIMIZI ANCAK BİR ÇOBAN DİLE GETİREBİLİR. ŞİMDİKİ MİLLETVEKİLLERİNİ BÜLBÜL MAHALLESİNDEN KAZIMKARABEKİR CADDESİNE GİDEMEZ YOLLARINI BULAMAZLAR. ÇOK YAZIKKKK....
20 Haziran 2010 Pazar 21:04
haydi ayaklanın
Arif
yarın yolu kapatalım eylem yapalım bu ne rezalet hani demir yolu bitince burada kurulacaktı herşey nooldu? yuhhhhhhhhhhhh
20 Haziran 2010 Pazar 20:44
karsa yazık
murat
zeki karabayır.mahmut esat güven sözde milletvekillerimiz atama işlerinden ihale işlerinden karsla pek ilgilenemiyorlar o yüzden antrepo erzurma kuruluyor karsın sahibi yok eskiler anlatırdı kars çok önceki zamanlarda ilken erzurum köy şeklindeydi ama şimdi erzurum doğunun başkenti gibi allah rızası için bu 2 milletvekiline oy vermeyin
20 Haziran 2010 Pazar 19:56
yazıklar olsun
haskarslı
yaklaşık 1000 kişiye istihdam yaratabilecek bir yatırımdı ve karsı ciddi manada kurtarabilirdi. yine bize hüsran,yine bize göçyolları var. başka şehirde olsa belediyesi,sivil toplum kuruluşları,barosu,tüm parti il başkanları, vekilleri ile toptan ankaraya giderlerdi.ama biz burda yok karsspor yok yurtların sorunu,78 liler toplantısı...diye diye birbirimizi yerken asıl şehrin geleceğini kurtaracak olayları kaçırıyoruz. okurken hakkaten üzüldüm. göçü bayağı önleyebilecek azımsanmayacak derecede karsa ivme verecek bir projeydi. yazık oldu... 2011 kış olimpiyatlarından sonra birde antrepoyu alan erzurumun yanında gerçekten figüran olduk. biz hala iç çekişmelere devam...
20 Haziran 2010 Pazar 18:32
şaşırmadım.. siz?
artema
bu işin aslan payının erzuruma verilmesine şaşırmadım ama belki bizede ucundan kulağından birşeyler düşer diye belediyesini iktidara veren,2vekil iktidardan seçen karsıma ayıp oluyor. ama zaten 50 yıldır erzurumun gölgesinde yaşamıyormuyuz. bari buralarda bak karsa şunu yaptık bunu yaptık diye övünmeseler..
20 Haziran 2010 Pazar 18:16