ANKET
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy sistem botları tarafından tespit edilerek gecersiz sayılmaktadır! Anketteki yüzdelerin sık değişmesi bu yüzdendir.Katılımınız için teşekkür ederiz.
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy siste
NÖBETÇİ ECZANE
ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
GAZETE BAŞLIKLARI

Video Haber
E-POSTA LİSTESİ
PİYASALAR
IMKB
79.899
DOLAR
2,2036
EURO
2,7816
HAVA DURUMU
Kars 2 / 9 °C
Ardahan 3 / 12 °C
Iğdır 7 / 16 °C
Erzurum 2 / 10 °C
Ankara 6 / 13 °C
İstanbul 11 / 13 °C
İzmir 10 / 18 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Kız Öğrenciler Ayaklandı

Kız Öğrenciler Ayaklandı

15 Haziran 2010 / 10:47
Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu (YURT-KUR)'da kalan kız öğrenciler güvenliklerinin olmadığı ve geceleri pencere camlarının kırılarak içeri erkek girdiği gerekçesiyle ayaklandılar.

Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu (YURT-KUR)'da kalan kız öğrenciler güvenliklerinin olmadığı ve geceleri pencere camlarının kırılarak içeri erkek girdiği gerekçesiyle ayaklandılar.
Bu sabah saat 05.00'de sıralarında gerçekleşen eylemde YURT-KUR'da kalan kız öğrenciler ayaklanarak yurt yönetimini protesto ettiler. 
Can güvenliklerinin olmadığını ve yurt binasının gece geç saatlerde erkeler tarafından pencerelerinin camlarını kırarak içeri girdiğini ileri süren kız öğrenciler sabahın erken saatlerinde kendilerini dışarı atarak yurt yönetimini göreve çağırdılar. 
Kendilerine yurt yönetimi tarafından baskı yapıldığını da ileri süren öğrencilerin yetkililerden yardım istediler.
Can ve mal güvenliklerinin olmadığının ileri süren kız öğrenciler, Paşaçayırı Mahallesi'nde bulunan YURT-KUR binası önünde toplanan seslerini duyurmak istediler.
Özel güvenlik görevlileri kızları nizamiye kapısına uzak tutarak gazetecilerle görüşmelerini engellediler. Gazetecilere ulaşamayan kız öğrencileri seslerini bağırarak duyurdular. Kız öğrenciler, geceleri korkudan uyuyamadıklarını ve yurt yönetiminin kendilerine karşı kayıtsız kaldıklarını söylediler. 
Nizamiye girişinde toplanan kız öğrenciler yurt yönetimini protesto etti. Can güvenliklerinin olmadığını ileri süren kız öğrenciler, "geceleri korkumuzdan uyamıyoruz. Can güvenliğimiz yok. Yurdun camları kırılarak içeri erkek giriyor. Güvenlik yok. Yetkililere defalarca söylememize rağmen bizleri kimse dinlemedi. Geçen yılda aynı olayları yaşamıştık. Yetkilileri göreve çağırıyoruz " diyerek tepkilerini dile getirdiler.
Kız öğrencilere erkek öğrencilerde destek oldular. Kızların yanına gelen erkek öğrenciler alkışlarla kızlara destek verdiler. YURT -KUR yetkililerinin kızları vaz geçirmek için girişimde bulunmaları sonuç vermedi. Olay yerine sivil polis ekipleri geldi. Kız öğrenciler daha sonra sessizce dağıldı. 

BRAVO ÇOCUKLAR
bekir AVCI
YURT MÜDÜRÜ TOPERLE KARMA KANTİNİNİ GİZLİ ORTAK OLARAK ÇALIŞTIRSIN..NEYİNE ONUN ÖĞRENCİNİN MAĞDURİYETİ
21 Haziran 2010 Pazartesi 12:20
herkes duysun
eski öğrenci
tebrik ediyorum sizleri öğrenci arkadaşlarım bizlerin yapamadığını sizler yaptınız ya..yönetimin ne kadar sıkıntılı olduğunu herkes çoktan biliyordu. güvenlik zafiyeti mi birtek neler yaşandı orda.yurtta işletmecilik yapan abilerimizin öğrenciler için yaptıklarınıda biliyoruz bizim için sıkıntı yaşadıklarınıda.milli eğitim den çalışıp kredi yurtlarda patronluk eden toper alyılmaz la birlikte işler yapıldığını bütün öğrenciler biliyor ama ne varki yurttan atılma korkusuyla gariplerim sesini çıkaramıyorlarya bizde yapamadık ..eee bu olaylar bundan öncede olmuştu bizim işletmecimiz öğrenciler için kaç defa kavga etmiştir ama yine kimse sesini çıkaramadı sizleri tebrik ediyorum..bu konudada valiliğin bişeyler yapacağına inanıyorum...sayın valim el at olaya kredi yurtlarda neler oluyor bir bak toper alyılmazın hesaplarını takip edin ..sayın ortaklar bakalım şimdi nasıl yakayı kurtaracaksınız
20 Haziran 2010 Pazar 20:58
öğrenciler
insan
öncelikle öğrencilere geçmiş olsun diyorum,bu sorun sanırım radikal olarak çözünlenmiştir.Üniversiteyle ilgili yazılanları okuyunca ise hayretler içinde kaldım, okuduğu üniversiteden utanan üniversite kapatılsın diyen insanlar,eğer okuduğun üniversiteden utanıyorsan çözümü çok kolay okumayacaksın bu üniversitede ve binlerce öğrencinin geleceğini mesleğini kazandığı bir kuruma kapatılsın gibi hükümler vermeyeceksin, üniversitede seviye yok eğitim iyi değil gibi yorumlar var,, bunun nedenide şu Karsa zeki ve yetenekli öğrenciler gelmiyor,okuması, yazması, kendini ifade etmesi olmayan öğrencileri, YOK böyle düşük puanla alması üniversitenin gelişimi açısından en büyük engel,
19 Haziran 2010 Cumartesi 23:13
bu ne yaa?
aslan abi
günlerdir hayretle okuyorum. hakkarideki şırnaktaki yurtlarda olmayan şeyler karsta mı oluyor? sayın valimin bu yurdun müdürüne bu ne rezalettir diye sorması gerekmez mi? böyle birşey yok ise yine yurt yetkililerinin yada rektörün yok kardeşim böyle bir şey demesi gerekmezmi? şehirdeki her üniversiteli kıza asılan işsiz güçsüz gençlere bir dur diyecek yok mu? ulusal medyaya adımızın bu kadar berbat çıkmasından kim sorumlu?
19 Haziran 2010 Cumartesi 20:39
...
...
Dün vakıf bankın hemen yanında şahit olduğum bir olayı aktarmak istiyorum.3 tane kız yürürken içlerinden bir tanesi yaşı 55-60 civarında bir adamın yanından geçerken adama çarpıyor,adamın elindeki telefon yere düşüyor, kız gayet suçlu bir vaziyette 3 kez özür diliyor. adam kızada en az 3 kez g..v.r.n diye küfür ediyor. orda herkes şaşkınlık içinde olayı seyretti. birisi kız birisi yürümekten aciz yaşlı bir adam. ortada bir yanlış var ama sebebi Karsımız mı yoksa başka bir şey mi bilinmiyor.
19 Haziran 2010 Cumartesi 16:51
yazık..
umut çakır
EVİNDE KORKUDAN PUSUP OTURAN SOKAKTA 5 KİŞİYLE DOLAŞAN AHKAM KESEN TESBİH ÇEKEN YALNIZKEN KORKAK YÜREKSİZ KARSIMIN HAS DELİKANLILARI BU ÇOCUKLAR EMANETTİR ANALARI BABALARI UZAKTA SAHİPSİZLER BU KADAR MI DELİKANLISIN GİDİP YURT BASIYORSUN UTANDIM ÜZÜLDÜM YAZIKLAR OLSUN SANA
19 Haziran 2010 Cumartesi 16:06
yurt sorunları...
yeşim kosova
insanlar barajı geçipte üniversiteli olunca can güvenlikleri, eksiklikleri, huzurları otomatik olarak sağlanmışmı oluyor? nasıl bir yorum böyle bu? bence bunu yazan arkadasımız asıl köyünden çıkmayanlardan! ben 2004 yılında marmara bölgesinden geldim aynı sorunları bende yasadım hatta ek olarak su sorunumuzda vardı ilk 2 senemizde! hastalandık bize denen laf ambulans çağırın! oldu. tamammen haklı olan arkadasları tebrik etmek gerekir! bu zamana kadar ses çıkaramayanları örnek almadıkları için... haklarını sonuna kadar aradıkları için...
19 Haziran 2010 Cumartesi 11:06
KARS KARS
kafkas matematik
ne kadar dünya görüşü dar insanlar var bide üniversite okuyorlar haklılar kafkas üniversitesi onların neyine barajı geçip üniversiteli olmuşlar. KAÜ kapatılsın sizde ortada sokaklarda sürtün ya hayır sinirlenmemek elde değil öyle insanlar öyle laflar ediyorki köyünden dışarı çıkmamış insanlar karsı beğenmiyor.
17 Haziran 2010 Perşembe 13:35
nahriye o du mu?
kiziroğlu
Aya diyesen nahriye o du? yurtta bizim uşakla basılan o du mu yoksa :-))
17 Haziran 2010 Perşembe 13:06
Arkadaşlara dikkatle bakalım
Karslılar
Arkadaşlar evet üzücü bir durum yaşanmıştır. ilgili kişi yakalanmış ve adalet cezasını verecektir Ancak TV de izledik resimdede var bu ayakta duran bayan sanki olayı çözmek için değil ortalığı germek için çabalıyor acaba başka bir niyetlemi bunu yapıyor çok merak ettik
17 Haziran 2010 Perşembe 12:44
NAHRİYE KOD ADLI PROVAKATÖRE...
Kadir DEMİR
adını anmayacağınız şehirde bir dakika dahi durmamanızı öneririm.bu şehir vatanın namusu için sayısız şehit vermiş onurlu bir kenttir.onurunuz var ise özürdileyiniz..,kıytırık 9000 öğrencili ünv.!, acaba burayı tercih edenler süperötesi zekalı idide,dereceye girdilerdemi buraya geldiler.yanlışı düzeltmek için hakaret etmekten başka yeteneği olmayanlara literatürde provakatör denir.ilgili yorumculara duyurulur.,
17 Haziran 2010 Perşembe 11:48
volkan
konuyu her iki tarafada saptıranlara
evet sevgili ögrenci arkadaşlar biliyoruz yaşanan olayı herkes gibi bende kınadım olmama sı gerekirdi bir kac tane yobazın yaptıgını bir şehre mal edemez siniz orası ilim irfan yuvası siz sorununu zu yonetime bildirin yol yortam bilmez iseniz diger ünv yardım istegin bence siz bi
16 Haziran 2010 Çarşamba 19:48
Ya İşini Düzgü Yap ya da Kapatılırsın
Fizikçi
Merhabalar, yazılanları üzüntüyle okuyorum. Kars'ı terk etmemizi isteyen arkadaş, bu lafım sana ve senin gibi düşünenlere: Biz Kars'ın ve Kafkas Üniversitesi'nin sevdalısı değiliz. Devletin kaynaklarını böyle çarçur eden sizler için şunu demek isteriz (Kafkas Üniversitesi'nin kapatılmasını isteyenler olarak); Ya işinizi düzgün yapın ya da kapatılırsınız. Bu ülkenin sizin gibi tabela üniversitesine ihtiyacı yok. Ülkenin kaynakları boş boşuna heba olmasın. Üniversite olmasaydı senin gibilerin bu yazı yazabilecek olanakları olmazdı. Kars birşey üretmiyor.
16 Haziran 2010 Çarşamba 19:32
Ya Sev, Ya TERKET
Karsın sesi
Sevgili öğrenci arkadaşlar, maalesef yorumlarınızı üzüntü içerisinde okumaktayım. Şunu unutmayınız ki bu bahsettiğiniz sorunlar Türkiyenin en büyük yurtlarında ve en büyük üniversitelerinde de var. Beğenmiyor olabilirsiniz ama, en azından her gün kafanıza cop yemiyorsunuz orada. Her gün birileri önünüzü kesmiyor. Bizde biliyoruz ki Kars büyük şehir değil elbette, şehrimiz ve insanımız siz değerli arkadaşlarımızın da katkılarıyla el ele verip büyükşehir seviyesine getireceğiz muhakkak. Ama lütfen Karsı ve karslıyı iyi tanıyınız. Bizler sizin örnek verdiğiniz 2 tane bayan görünce yamulan, peşine düşen namus, ırz düşmanları değiliz. Bizimde eşlerimiz var, bizimde kızkardeşlerimiz var. Konuyu saptırmayın, saçma sapan konulara girmeyin. Bu okuduğunuz kentin tarihi ne büyük zaferlerle, ne büyük mücadelelerle dolu, bunları biliyormusunuz? Ha, ama haklısınız, sizlere bir disko hizmeti veremiyoruz, sizlere türkü bar hizmetleri istediğiniz seviyede sunamıyoruz. Maalesef şehrimizde açık şaçık giyinemiyorsunuz, sevgililerinizle öpüşerek dolaşamıyorsunuz, çalıların arasında, ağaçların altında sevişemiyorsunuz. Halbuki sizin gibi düşünenlere söylüyorum, buralara bunun için gelip, tam tersi okumaktan başka bir şey yapamadığınız için çamur atıyorsunuz. Lütfen kendinize gelin. Sizleri biz davet etmedik, bu şehrin imkanları bu, ama istiyoruz ki, siz değerli bilim insanları ile el ele verelim, daha yüksek seviyelere hep beraber getirelim. Bizim misafirperverliğimizi, bizim sizlere verdiğimiz değeri, batıda kimse vermez size, lütfen aklınızdan çıkarmayın. Bir çok konuda haklı eleştirilerinize katılıyoruz elbette, ama lütfen birileri ölçüyü kaçırıp Karsı ve Karslıları izledikleri abuk subuk dizilerdeki karakterlere benzetmeye çalışmasın. Saygılarımla.
16 Haziran 2010 Çarşamba 17:33
uyduruk üniversite
nahriye m.
batının 50 bin -100 bin nüfuslu üniversite kampüslerine 24 saat işin olmadan giremezsin.burdaki kıytırık 9 bin öğrencili ünv. kampüsünde akşam 8 den sonra ya başı boş köpekler yada tinerci sarhoşlar görülüyor. ünv.amirleri kafeteryada keyf çatarken 9dan sonra kampüste dolaşamazlar. yokmu buranın güvenliği ?peki yokmu bu koca kurumun sahibi? şehirde her yabancı öğrenciye potansiyel hafif meşreb gözüyle bakarken nasıl huzurla okusun öğrenciler? hepsi karstan kurtulmak ve birdaha adını bile anmamak için gün sayıyor.bu utanç da buraya yeter.
16 Haziran 2010 Çarşamba 16:55
bu ne ya
karslı
niye KARS I kötülüyosunus.bi söz var dişi ..... kuyruk salmadıkca erkek ..... peşinden gelmezmiş...... karssavar arkadaşa katılıyorum.
16 Haziran 2010 Çarşamba 15:56
kafkas
kk
kimyager mezun olup kafkas üniversitesi diplamısıyla kazanacağın para sana haram olsun.defol git seni zorla tutmuyoruz
16 Haziran 2010 Çarşamba 15:51
kafkas
k
sizi kimse zorla kafkas üniversitesine davet etmiyor tabi ya sizin gibi dahilerin ne işi var kafkas üniversitesinde sizi odtüye göndermek lazım
16 Haziran 2010 Çarşamba 15:49
Bizler olmasaydık sizin ağzınız kokardı
Kimyager
14:30 itibarıyla yorum yapan Karslı Vatandaşa: Ey kendini bilmez soytarı! Esas bizler gelip Kars'ta birşeyler harcamasaydık sizlerin ağzı açlıktan kokardı. Harcadıklarımızla yaptıklarınız, yediğiniz, içtiğiniz size harrammm olsun. İşte sen ve senin gibiler, o anasınıfı kalitesindeki yerin 6 aylık bebeklerisiniz. Yöneticiler de 1 yaşında. Bizlerin sayesinde sizler sütsüz kalmadınız kendini bilmez SOYTARIIIII....................
16 Haziran 2010 Çarşamba 14:56
kimyager rumuzluya
karslı vatandaş
Kimyager rumuzlu vatandaş ağzın eğilir bilere bilmeze konuşma başarı neyle ölçülür gerçeğe dayanan verilerle devlet kayırlarına bak (YÖK, Devlet Personel Bşk.ÖSYM)sonra saçmala harm olsunki bu ülkenin kaynakları senin gibilere harcanmış
16 Haziran 2010 Çarşamba 14:30
Çiçekten harman olmaz
Kars Mezunu
Kendime Kafkas Üniversitesi mezunu demedim. Çünkü, bu addan nefret ediyorum. Sebebi de şöyle: Çiçekten harman olmaz, Yar derde derman olmaz, Ey Kafkas Üniversitesi senden üniversite olmaz :))))))
16 Haziran 2010 Çarşamba 14:19
Kafkas Üniversitesi çoktan kapatılmalıydı
Kimyager
Bu yorumu şunları desteklemek için yazıyorum: Veteriner'98, Bayan KAÜ Mezunu, Dışarıdan bir Garslı, !!! ??? -- Ben KAÜ mezunuyum. Öğrenciliğimin bir kısmı Nihat hoca zamanında bir kısmı da Necati hoca zamanında geçti. Ama benden sonra rektör olan Abamüslüm'ün de saydığım iki rektör kadar üniversiteyi iyi yönetemediğine eminim. Necati hoca zamanında bir çanta krizi çıktı. Acaba bizler hayatımızı kazanmaya mı geldik Kars'a yoksa Kafkas üniversitesini çanta alarak zengin etmeye mi? Kars'ın esnafı yıllardır bizi yolunacak Kars kazı gibi gördü. Bayan arkadaşlarımıza özel teklifler götürerek onları kirli yollardan elde etmek isteyen esnafları da çok iyi bilirim. Yani, uzun lafın kısası, ben okurken Kafkas Üniveristesi kapatılsaydı da ben de diplomamda bu saçma ana sınıfı ayarındaki üniversitenin adını görmeseydim. Son olarak; Kars güzel bir şehirsin, ancak üniversite senin için geçerli bir gerçek değil... !!! ???
16 Haziran 2010 Çarşamba 14:07
NERDELER
OTROF
Karsın valisi belediye başkanı nerdeler. neden bu olayın üzerine gitmiyorlar. bu öğrencilerden oy gelmeyecek diye mi ? ne kadar yazık karsın esnafı eğer iş yapıyorsa üniversite sayesindedir. ama bunu anlmaları için ancak öğrencilerin gitmesi üniversitenin kapanması gerek. ben istanbulda yaşayan bir karslı olarak çok üzüldüm. umarım laik demokrat ve aklı başında hemşehrilerim bu sapık zühniyette olanlarla baş edecktir.
16 Haziran 2010 Çarşamba 13:58
Bayan Mezun arkadaşa destek
Veteriner'98 Mezunu
Bizler Kars'ın suyunu içtik, havasını soluduk. İyi ki varsın Kars. Ancak, kusura bakma da KAÜ sana layık değil.
16 Haziran 2010 Çarşamba 13:50
KAÜ Kapatılmalıdır
Bir Bayan KAÜ Mezunu
Selamlar... Ben de bir yorum yazmak istedim. Bu olaylar, yıllar önce de vardı. Ama kardeşlerimiz sayesinde bugün duyuldu. Bizler sesimizi çıkaramadık, yurttan atılır Kars'ta açıkta kalırız diye. Ama sadece Kars'ta değil. Her yerde var. KAÜ gibi bir üniversitenin Kars'ta olması büyük bir talihsizlik. Kars, bir üniversiteyi hak etmiyor. "Dışarıdan Bir Garslı" ve "!!! ???" rumuzuyla yazan beye/hanıma çok teşekkür ediyor, onları destekliyorum.
16 Haziran 2010 Çarşamba 13:48
OMG ve KARSAVAR
Dışarıdan Bir Garslı
Terbiyenizi takının soytarılar. Ben Garsıma Gars diyince sana ne oluyor köpek. Gars da derim Kars da derim. Şerefsiz sizler gibi yozlardır.
16 Haziran 2010 Çarşamba 13:40
!!! ??? Rumuzlu Gardaşıma Destek
Dışarıdan Bir Garslı
A gardaşım/A bacım, olanlardan dolayı kendime Garslı demeye utanıyorum. Ama hemen belirteyim ki bunlar sadece Garsımızda olmuyor. Garsımızda olan bu tür olaylar, Garsımızın konukları olan kız evlatlarımız tarafından gözler önüne serildi. Sen alttan almışsın ama ben giriş cümleni esas alarak yorum yaptım. Zaten yıllar önce KAÜ'den ayrılan gerçek bilimseverler, KAÜ'nün Garsımıza fazla olduğunu ve bilimin buralarda yeşermiyeceğini söylemişti. Elinden gazete ve kitap düşmeyen bizler Garsımızı terk ettikten sonra, meydan böyle kendini bilmez köpeklere kaldı. Şimdi kendi kendime diyorum ki Gars'tan ayrılmaktan hata mı ettik? Eğer bizler ayrılmasaydık, bu tür rezaleti yapanlar Garsı mesken tutmayacaktı.
16 Haziran 2010 Çarşamba 13:37
şerefsizler"
omg
öncelikle dışardan bir garslı arkadaş senin başşın batsın saçmalama ne ünv kapatılması....karslı bir ünv öğrencisi olarak bu tip olayların ve karstakı küçük bir kesim olan kendini bilmezlerin yüzünden hem kars hem de kafkas üniversitesi zarar görmektedir bu tip olayların önüne geçmek için kampüs ve yurtta özel güvenlik dışında devletin polisi de olmalı ve öğrencilerin güvenliğini sağlamalıdır olay tam bir skandaldır...dünyanın hiçbir erinde böyle bi saçmalık bir ihmal olmamıştır...
16 Haziran 2010 Çarşamba 13:33
SAÇMALAMAYIN
KARSAVAR
KARS'A "GARS" ŞEKLİNDE HİTAP ETMEYİ SANKİ BİR MARİFETMİŞ GİBİ YAZAN ARKADAŞLAR BU TÜR OLAYLAR HER YURTTA VE DAHA FAZLASI OLUYOR. ÜNİVERSİTENİN BUNUNLA NE ALAKASI VAR. KREDİ YURTLAR FARKLI BİR KAMU KURULUŞU. OLAYI SABOTE ETMENİN ANLAMI YOK. İŞTE EN ÖNEMLİ SORUN SİZİN GİBİLERİ BU ÜLKEDE ADAM EDEMEDİĞİMİZ İÇİN YURTADA SOKAKTADA BÖYLE SORUNLAR YAŞANIR.
16 Haziran 2010 Çarşamba 13:31
KAÜ Gars'a Fazla Geliyor
Dışarıdan Bir Garslı
Gardaşlar, bir üniversite Gars'a fazla geldi. Yaşananlar, annelerin babaların çocuklarını yıllardır yolunacak gaz gibi gören bizler için az olmadığı gibi nereli olursa olsun hayatlarını kazanmak için Garsımıza gelen evlatlarımızın namusunu kirletmeye kimsenin hakkı yok. Ben Gars dışında yaşayan bir Garslı olarak, olayı şiddetle kınıyor ve sayın valimiz Ahmet KARA Bey'den KAÜ'nün kapatılması için gerekli girişimleri başlatmasını rica ediyorum. Aynı zamanda sayın YÖK başkanı Yusuf ÖZCAN Bey de bu kapatma işlemini bir an önce yapsın. Çünkü kendisi Gars'a geldiğinde üniversitenin olanaklarıyla örnek olduğunu söylemişti. KAÜ bize fazla.
16 Haziran 2010 Çarşamba 13:00
Yurtlar, Rektör
Garslı Vatandaşa
Eye, yurtların rektöre bağlı olmadığını senin gibi ben de biliyorum. Sen onu bunu bırak da avukatlığını yaptığın rektörün ne mal olduğunu anlamaya bak...
16 Haziran 2010 Çarşamba 12:33
BUNLAR BİZİM ÇOCUKLARIMIZ
Kaftan
Hemen her konuyu rektörlük kavgasına dönüştürmeyin seçim olcakcumhurbaşkanı birini atayacak herkesde konuştuğu ile kalcak daha önemli sorunlar var kars da aileler gözü gibi baktıkları çocuklarını emanet ediyorlar kendini bilmez üç beş densiz yüzünden kars'ın ismi kötüleniyor bu çocuklarbizim çocuklarımızda olabilirdi yurt yetkililerinin güvenlik önlemlerini artırması gerekir ve tabiki hepimizinde duyarlı olması gerekir
16 Haziran 2010 Çarşamba 08:38
Has karslıya
karslı vatandaş
Has karslı sen gerçekten has karslıymışsın yazdığına bak su kapının yolunu rektör yapmamış, yurtta olduğu ileri sürülen olay senin benim evimde olacak bir olay adam gelmiş eve girer gibi girmiş göreviler fark etmiş ykalandı ve hesabını veriyor sonra hepimiz biliyoruzki yurtlar üniversiteye bağlı değil önce onu öğren
16 Haziran 2010 Çarşamba 08:11
rezalet
kafkas kartalı
bir öğrenci yurdunun bile güvenliğini sağlayamayan devlet ülkenin nasıl güvenliğini sağlayacak...yazıklar olsun
15 Haziran 2010 Salı 21:44
yazık...
!!! ???
bu üniversite bu kente çokmu ne????!!! Öğrencisine sahip çıkamayan üniversite, kent, vatandaş olurmu?? demekki oluyormuş!!!, yazıklar olsun bunu yapanlara ve yapılmasına meydan verenlere!!! Ey yetkililer, olay doğru ise bırakın bu evlatlarımzı, kardeşlerimizi susturmayı, tehdit etmeyi de olaya sebep olanları kanun önüne çıkartmak için gereğini yapın, bu evlatlar başta üniversite yönetimi ve bu kentin tüm kurum ve insanlarına emanet, kimse beni bağlamaz diyemez? hele yurtkur ve üniversite yetkilileri hiç diyemez. Sevgili gençler, sizde gelişmeleri buradan ısrarla paylaşınki herkes olayın takipçisi olsun, bu terbiyesizlik bir daha tekrar etmemek üzere engellensin. Kız, erkek tüm bu gençlerin sağlığıda, can güvenliğide, namusuda hepimize emanet, öyle değilmi sevgili Kars'lı hemşerilerim...
15 Haziran 2010 Salı 21:04
sayın valim
dişi yurttaş
sayın valim ne olur allah billah aşkına bu olaya siz el koyun .güneydoğunun can güvenliği olmayan kentlerinde bile görülmeyen şeyler oluyor yurtlarda. akşam hava kararınca yurtların çevresi sarhoş ve zübbe doluyor. çok korkuyoruz .acil bir işimiz olsa çıkamıyoruz. ne olur bu işe el koyun.
15 Haziran 2010 Salı 16:33
bu haberi yalanlayanlara
yurtkur öğrenciler
olayı yaşayan kişiler olarak susturulmaya çalışılıyoruz. yurtkurdaki görevli memurlar eğer eylemi devam ettirirseniz daha sonra isimlerinizi tespit eder canınızı yakarım diye bizleri tehditte bulundu. onları bu devletin ekmeğini yiyipte öğrencilerine sahip çıkmak yerine olayı yalanlamak için uğraştıklarından dolayı kınıyoruz.
15 Haziran 2010 Salı 15:23
günah keçisi bulmuşlar
kafkas üniv öğrencisi
bende karslıyım selimliyim karsın ve üniversitemizin gelişmesini herkesten çok isterim ama böyle bir olayın doğruluğu ispatlanmamışken diyelimki doğru rektörlük seçimleri yaklaştı diye hemen rektörü günah keçisi ilan etmişler ayıptır bir öğrenci ve sistemin bir parçası olarak şunu diyebilirim ki herkes bilip bilmeden konuşuyor...rektör oraya gelmek için ne emekler veriyor biliyormusunuz.
15 Haziran 2010 Salı 13:22
Altyapısız Üstyapı
Has Garslı
Gardaşlar, bu konuya yurtkur yönetiminden önce rektörün el atması gerekir. Çünkü üniversitenin başlangıcında velilere "Evlatlarınız bize emanet." demişti. Şimdi de ortaya çıkan bu rezaleti temizlemek onun boynunun borcu. 3 sene önce eğitim fakültesi öğrencilerinin sukapıdaki yol sorununa da çözüm getiremeyen bir rektör nasıl üniversiteyi iyi yönettiğini söylüyor. Ha bir de hanımının başlattığı bir yazıya yazdığım yorumlara karşı sav süren yandaşlarının durumuna ne demeli! Gars Sevdalısı gardaşımın da dediği gibi Gars halkı olarak eksiklerimizi tamamladığımız sürece üniversitemizin bir yere gideceği yok. Çünkü Garsımızı tercih edecek öğrenci galmayacak. Tüm Garslılar Allaha amanat olsun.
15 Haziran 2010 Salı 12:40