nafile
tunç
Hala daha zümreler üzerinden hesap yapılmasını isteyenlere pes artık kafanızı değiştiremeyeceğinize göre zihniyetinizi değiştirin zaten bu zihniyetle oy alamadınız kardeşlerim zümrelerin değil insanların oyuna talip olun onların oyları ile birlikte gönüllerini almalıydınız siz bunu beceremediniz zaten sorun burada daha neyin peşindesiniz kafanızı değiştirin kafanızı içinde akıl olduğunu sandığınız kafanızı.
05 Temmuz 2011 Salı 15:37
açıklansın
gerçekler
neyin tartışmasını yapıyorsunuz? azerinin yerlinin karapapağın köyleri belli değil mi? bir vatandaş hayrına yazsın mesela merkezin o köylerin bazılarının oy oranlarını görelim bakalım kim kime vermiş?
05 Temmuz 2011 Salı 11:45
adam
cemil
Kars'a adam gibi bir adam gönderseydiler bunlar olmazdı çapsız kalitesiz bir adamla bu işler olmaz Kars'a yeni yıpranmamış vizyonlu adamlar lazım eski siyaset simsarları bu işten elllerini çekmeliler.
05 Temmuz 2011 Salı 11:39
Rehavet
Ahmet
Bu seçim sonuçları bakımından ortadadadır kimsenin kimseyi kırmasına gerek yoktur herkese settar kayanın yazısını okumasını tavsiye ederim secimlerde ihanet yoktur rehavet vardır ihanet kars halkına yakışmaz sadece bunu idda edenlerin kendisi ihanetcidir ve ihanet ettikleri için bu haldedirler.
05 Temmuz 2011 Salı 11:37
SARIKAMIŞLI YERLİ
ŞAHİN
AZERİLERİN HİLE OYUNLARINDAN TEREKEMELERİN BOŞ SOLCULUK HAYELLERINDEN ÖTÜRÜ KARS BİR YERE GELEMEZ NE YAZIKKKİ YERLİ HALK AZINLIĞA DÜŞTÜ MHP KAN KAYBETTİ .SARIKAMIŞLILARA SESLENIYORUM SARIKAMIŞ KESINLIKLE TARIHI MISYONNU ACISINDAN ERZURUMA BAĞLANMALIDIR KARS SARIKAMIŞ I HAK ETMIYOR .ERZURUMA BAĞLANALALIM BIZ DE KURTULALIM ONLARDA NE HALLLERI VARSA GORSUNLER ZATEN ISTANBULDA KOCAELINDE BURSADA HERKES SARIKAMIŞLILARI KARS TAN SAYMIYOR ERZURURUMUN HAS İLÇESİ OLARAK GÖRÜYOR.BDP Lİ VİLAYETLE AYNI KİMLİĞE AİT OLMAK ONURUMA DOKUNUYOR ŞEHİTLERİN KEMIKLERİ SIZLIYOR
03 Temmuz 2011 Pazar 13:19
Ateş 36
ateş 36
BDP'nin Karsta %20 civarında düşük bir oy alması beni açıkçası biraz üzdü.hedef %30'u aşmaktı. fakat AKP'nin rüşvetleri anlaşılan halkın rahatça oy kullanmasını engellemiş.yine de onurlu Kars halkına selamlarımı gönderiyorum!...
03 Temmuz 2011 Pazar 12:32
ülkü
ülkücü
umut yılmazel bütün azerilere küfür etti ayıptır yakışmadı
03 Temmuz 2011 Pazar 11:43
GAVURGASI KALIN
Zır terekeme
aya men ırkçı bir terekeme olarak mundan sonra Ezerilerden kız almayacağız.
03 Temmuz 2011 Pazar 11:32
ihanet
karslı
sayın yılmazel Buharalı doğru söylüyor.yazdığın açıklama biraz tahrik edici olmuş.seçim olmuş bitmiş.ihanet filan gibi sözlere gerek yok.herkes hür düşüncesiyle oy kullanmış.bu tür laflar toplumda huzursuzluk yaratır.
03 Temmuz 2011 Pazar 08:33
ALLAH BELANIZI VERSİN
SALİH
SERHAT KENTİ PKK YA TESLİM EDENLERİN ALLAH CEZASIN BIN KAT VERSİN ŞEHİTLERİN KANINDA BOĞULUN YÜZSSÜZ HERİFLER .EN YAKIN ZAMAN DA KÜTÜĞÜMÜ DEĞİŞTİRECEĞİM KARS LI OLMAKTAN UTANIR HALE GELDİK NE ACAİP BİR HALK TOPLULUĞU VAR YAHU AYRICA KARS TAKİ KÜRTLERİ DE ANLIYAMIYORUM KARDESÇE BERABER 1000 YILDIR YAŞIYORUZ KIZ ALIP VERMIŞIZ ÇOGUMUZUN KIRVESI KÜRT MALATYANIN ADIYAMANIN MARAŞIN KÜRDÜ BİLE NORMAL PARTİLERE OY VERİYOR KARS IN KÜRDÜ PKK LI ANLAMIŞ DEĞİLİM YAHUU
02 Temmuz 2011 Cumartesi 23:52
BÖLÜCÜLÜK
BUHARALI
Umut Yılmazel Kars'ı PKK ya teslim ettiiği yetmedi,birde milletin arasına tereke,yerli,azeri davası saldı gitti.kaybetmşsin kardeşin ne ihanet deyip milleti kızıştırıyorsun.Sen Türk milletinin bölünmek için can atan aptalının çok olduğunu bilmezmisin ki böyle demeç vermişsin.Bak karsı birbirine düşürdün.
02 Temmuz 2011 Cumartesi 18:57
AYA 3636 EY OKU!!!
KAHYA
TEREKEMENİN OYU ÇOK OLABİLİR SEN İCRAATA BAK.AYRICA TEREKEMENİN KIBLESİ BELLİ DEĞİL.URFADAKİ TAKLACI KUŞLARI BİLİRSİN ONLAR GİBİ Bİ ŞEY.
02 Temmuz 2011 Cumartesi 18:42
zor çıkar ateşi bundan 'a cevap
3636
bak arkadaşım ben ne terekemeyim ne de mhp li koyu bir ak partliyim şunu kabul edin 160000 toplam seçmen de azeri oyu 9000 yani en az oyu olan halk belediye isteyen siz vekilliği isteyen siz ama İNANIN olmazzzzzzzz bundan sonra hiç olmazzzzzzz yani şunu anlayın ve önümüz de ki belediye seçimin de mhp büyük ihtimal azeri aday koyar ve görürsün güzel kardeşim abartısız belediye de 5000 oy düşecek demedi deme ve bu bir gerçek terekeme seçmen sayısı azerinin yaklaşık 3 katı zaten yerliler ak partili hep öyle liste 1 kürt 2 yerli koyuyorlar ve görürsün sizin açınız dan sonuç hüsran olacak ben den söylemesi....
02 Temmuz 2011 Cumartesi 17:57
KAHYA HAYRANLARINI 3636'YA
KAHYA
AYA GAURGANIN KALINLIĞINA NEYE VEREYSEN GÖRÜNENLER ORTADA
02 Temmuz 2011 Cumartesi 16:49
yorumsuza cevap
zor çıkar ateşi bunu
bir avuç nahcıvanlı demi burdaki azeriler ama o bir avucun tokadı adama öyle koymuş ki hala kendine gelememiş yetmemiş bi sürü hakaret etmiş eeeee etme bulma dünyası silinme konusuna gelince deneyin ve görün ..
02 Temmuz 2011 Cumartesi 16:40
yorumsuz
3636
ya azeriler sizin kaç oyunuz var ya allah aşkına akıllı olun beyler siz bu şehir de hiç bir koltuk vermezler 35000 merkez seçmenin 18000 bini kürt ya akıllı olun gidin eviniz de süküt oturun ve susun şehir merkezin de 4000 azeri oyu ve akyaka da 4 tane azeri köyü ile bu işlere bulaşmayın benden söylemesi bir dost tavsiye yoksa hep kaybeden siz olursunuz...
02 Temmuz 2011 Cumartesi 15:17
karapapak a cevap
İHANET
BAK MESUT SEN ÖNCE 2004 DE 2009 DA SIRTINA ALDIĞIN DEĞİL SIRTINDAN VURDUĞUN BELEDİYE BAŞKANINDAN BAHSET MECLİS ÜYESİ SEÇİMLERİNDE VE MİLLETVEKİLİ SEÇİMLERİNDE KARS MERKEZDE BİRİNCİ OLAN MHP NE HİKMETSE BELEDİYE BAŞKANLIĞINDA İKİNCİ OLUYOR. SANA TAVSİYEM ŞUDUR Kİ YA 2014 DE HAKKI İLE TAŞIRSIN AZERİ Yİ HAK ETTİĞİ YERE YADA 2015 SİLİNİR GİDERSİN SEN VE SENİN KAFANDAKİLER BU İŞİN GERÇEĞİDE BUDUR PAZARLIĞIDA ÖNÜNÜZDE ZAMAN VAR BAKALIM KARS I NE KADAR SEVİP DÜŞÜNÜYORSUNUZ. HAA BİRDE SIRTTA TAŞIMA İŞİNİ 2 KEZ ARSLAN AYDAR A VE 2 KEZ GÜRCAN DAĞDAŞ A YAPAN AZERİLERDİR UNUTMA ŞİMDİ BORCUNU ÖDE KONUŞ ÖDEMEZSENDE 2015 DE GÖRÜŞÜRÜZ...
02 Temmuz 2011 Cumartesi 13:54
niye?
rasim eski
azeri sayesinde bu şehir güneydoğu illerinden biri durumuna getilememiştir, her zaman türk şehridr ve öyle kalacak... terekemeler, kendi evinizde arayın hırsızı.
01 Temmuz 2011 Cuma 19:59
mhp
türkoğlu
sayın karapapak bey,niye azerilere yazıklar olsun demişsin.ne yapmışlar.mesela hangi köyde,hangi mahallede mhp ye oy vermemişler.bu soruma tatmin edici bir cevap verebilir misiniz?sayılarla ama.öğle işkembeden atmak yok.
01 Temmuz 2011 Cuma 19:48
KARAPAPAK
MESUT
YAZIKLAR OLSUN AZERİLERE YILLARACA SIRTIMIZDA TAŞIDIK SİZİ
01 Temmuz 2011 Cuma 19:39
YAZIKLAR OLSUN
ŞİNASİ
KARS TAN MHP NİN KAYBETMESİNİ GÜRCAN DAĞDAŞ GİBİ ILGİSİZ VEKILLERIN ZARARI OLMUŞTUR BDP LILER BILE HER GUN MEMLEKETLERI ARASINDA MEKIK DOKURKEN KARS I SATAN HIZMET ETMEYEN INSANLARDAN TARIH HESAP SORACAKTIR.ATATURÇU MILLIYETCI KENTİ BÖLÜCÜLERE TESLİM EDENLERE YAZIKLAR OLSUN
01 Temmuz 2011 Cuma 14:45
KARSTAN ADAM ŞIKMAZ
ŞAHİN
KARS TAN ADAM ÇIKMADIĞININ KANITI BİR TANE BİLE TÜRK MECLİSE GÖNDEREMEDİLER ÜÇÜ DE KÜRT BİRİ BDP Lİ ZATEN .SİNAN OGAN GİBİ ŞAHSİYETLİ ADAM ÇOK AMA DEĞERİNİ BİLEN YOK YAZIK BİRBİRİNİZİ YİYİP DURUN MALI BÖLÜCÜLER GÖTÜRSÜN .İSTANBULDA İZMİRDE BURSADA KARS LI OLUP TA BAŞI DİK GEZEN VARMI HEP EZİK HEP EZİK BİR DE BDP ÇIKTI BAŞIMIZA
01 Temmuz 2011 Cuma 14:30
kars
kars
arkadaşlar terekeme azeri yerli vede diğer ırklar kendinizi neden türk olarak görüyorsunuz türkte sizin gibi bir ırktır unutmayın hepiniz türkiyelisiniz türk değilsiniz
01 Temmuz 2011 Cuma 12:48
YETER
KAFKAS KARTALI
DEĞERLİ HEMŞERİLERİM BU SAÇMA IRKÇI AYRIMCILIĞI ARTIK BIRAKIN ÇÜNKİ OLAN BİZE OLUYOR BAŞKALARI SEVİNİYOR BİZ KAHROLUYORUZ.2 BELEDİYE VE MİLLETVEKİLLİĞİNDEDE BÖYLE OLMADIMI ELİNİZE NE GEÇİYOR TÜRK BOYLARININ HEPSİ KARDEŞTİR YENİ KALİTE İSİMLERİ SİNAN OGAN GİBİ DESTEKLEMEMİZ LAZIM ARTIK KAZANMAK İSTİYORSAK.BİNBAŞI BÖYLE BİRİSİ DAHA İYİ FİKRİ OLAN VARSA SÖYLESİN EN AZ AZERİ KADAR TEREKEME YERLİ SEVENİ VAR IRKÇILIK NEDİR BİLMEZ KARSTA HERKESİ KENDİNE HAYRAN BIRAKTI.
01 Temmuz 2011 Cuma 12:23
mhp
azeri
Umit yilmazel sağolsun mhp yi de kendinide kars tarihine gömdü gitti artık karsta mhp birdaha dirilemez başımız sağolsun vayısın evi yıkılsın.
01 Temmuz 2011 Cuma 11:16
3636
dikmeliye cevap
naif alibeyoğlunu sen çok beklersin o artık kars ta muhtar bile olamaz.
30 Haziran 2011 Perşembe 17:45
yorum
kars36
mhp ye kars ta en güzel söz geçti o devran geçti.
30 Haziran 2011 Perşembe 17:44
Ayrımcılar
miş miş
Arkadaşlar hala dolduruşlardasınız bırakın birbirinize düşmeyin düşünün buradaki etnik yorumları yazanlar inanın terekeme azeri falan değil eskiden aküzümler bozkurtlar akbulutlar gökçeler araslar hep kol kolaydı kırmayın birbirinizi
30 Haziran 2011 Perşembe 08:36
adaylar
Özkarslı
Sayın Yılmazer,ben kars'ta doğup büyümüş birisi olarak sizi tanımıyorum.Kimsin nesin bilmiyorum.sana neden oy vereyim.mecburmuyum seni milletvekili seçmeye.Tanıdığım adaya verdim.Hiç olmasa gittiğimde beni tanır.kazanmanız yanlış olurdu.Avantadan milletvekili seçilmeye çalıştınız onuda halk yutmadı.Yaşadığınız yere çekip gittiniz.Yok ihanetmiş falan geçin bunları.Halk uyanmış,oyunu boş yere heba etmiyor.Ben de etmedim.hem de terekeme olduğum halde.Yani sizin hesabınıza göre çantada kekliktim.ama uçtum başka dala kondum.Ankara'da bulunan herkese selamlar.kendinize iyi bakın..
29 Haziran 2011 Çarşamba 23:18
KEYFİME KAHYA ARIYORUM!!!!!
KAHYA
SEÇİM SONUÇLARINA BAKILIRSA KARS'TA EN ÇOK OYU OLAN AZERİLERDİR.ÖNEMLİ OLAN SAYI DEĞİL İCRAAT.
29 Haziran 2011 Çarşamba 21:43
zorka
zorka
KARSTA BDP, MHP'DEN DAHA GÜÇLÜ.TÜM DÜNYA BİLİYOR. YAŞASIN KARDEŞLİK VE BARIŞ. KAHROLSUN IRKÇI FAŞİZAN ZİHNİYET
29 Haziran 2011 Çarşamba 18:39
KAFKAS KARSLI
AZERİ
SİZKİME DEYİRSİNİZ LAFA NGELENDE TEREKEMENİN 45 BİN OYU VAR NERDİDİ SENİN KENDİ MİLLETİN SATTI ÜMİT BEYY AZERİ YİNE WERDİ OY SEN BAKMA...........
29 Haziran 2011 Çarşamba 18:15
SON SÖZ
TÜRK
IRK HAYVANDA OLUR; İNSANDA ASALET OLUR...TÜM IRKCILIK YAPANLARA SEVGİLERİMLE.
29 Haziran 2011 Çarşamba 17:55
NANKÖR TEREKEMELERE (GENÇ TEREKEMELERE CEVAP )
Yaşlı_Kurt
ÜMİT YILMAZER Kars geldi diye herkes koltuğunun altına karpuz vererek ümit bey bundan emin ol diye hepimiz destekciniz karsta 2 götürecek MHP diyerek adamın parasını yiyipte tepişden gitmeyen terekemeler azerinin oyuna ihtiyacımız yok diyerek dilinize sahip olsaydınız şu anda emin olun ki KOYUBİR BOZKURT olarak 2 ye garanti vermesemde ümit bey şuanda meclisteydi. Sizler terekeme olarak ne yazıktır ki hiç bir zaman CcCnin altında barınamazsınız.
29 Haziran 2011 Çarşamba 15:41
yazık
miş miş
Yazık terekeme yerli azeri hepiniz aynı soydan aynı ortak değerlere sahip Türkler neden birbinize düşürülmek isteniyorsunuz bir düşünün atılan yanlış bir başlık sizleri bölmeye yetti.Düşünün kendinize dönün ayrımcılara karşı uyanık olun BİR OLUN İRİ OLUN DİRİ OLUN
29 Haziran 2011 Çarşamba 15:35
Ey KIROlar
Yaşlı_Kurt
Kars BOZKURTLARINDIR Yakında BOZKURTLARIN kalesi olacaktır. Bunu aklınızın bi köşesine yazın Fazla "hav"lamanıza gerek yok bende bi azeri olarak sizin bu yazınıza karşı umarım ki benim gibi binlerce BOZKURTLAR bu yazıyı okuduktan sonra kendilerinin yazısı gibi göreceklerinden eminim.
29 Haziran 2011 Çarşamba 15:29
..............
dikmeli
ey kars halkı karsın gerçek sahibi naif alibeyoğludur mv olmadığına sevindim çünkü 2 yıl sonra belediye başkanıdır karsı da kurtarır terekemeyide kürdüde azeriyde yerlide bırakın bu ırkçılığı hep beraber naif başkanı tekrar bld başkanı yapalım çantacılarda hayır yok bilesiniz seni bekliyoruz naif başkan
29 Haziran 2011 Çarşamba 10:48
ÖNCE İÇİNİZE BAKIN
DİKKAT!!!!
Koçköyü belediyesi MHP li değilmi?Esat AYDIN bld.bşk. ve tüm köy terekeme değilmi?Neden CHP orda 1.parti olarak çıktı?Terekeme aday olursa iki çıkarırız diyen Esat başkana niye hesap sormuyoruz beyler?Önce bunların tartışmasını yapalım lütfen.Sözünüz olursa sonra yine söyleyin.
29 Haziran 2011 Çarşamba 08:52
kars
karslı
kürtçüler boşuna salyalarınızı akıtmayın en ölü zamanımızda bile karsta 5 kişiden 1 i bize oy verdi!!! CcC...
28 Haziran 2011 Salı 22:15
...
....
kars kürttür kürt kalacak bunu kafanza sokun hepiiz toplansanız kürdün yarsı etmezsnz
28 Haziran 2011 Salı 21:34
zır terekeme ye cevap
azeri
Bak arkadaşım sen önce terekeme köylerinde ve terekemelerin yoğun olduğu ilçelerde oy durumunu çıkar ondan sonra konuş TEREKEMELER 2004 ve 2009 da Settar KAYA yı sattı buna kızan AZERİ lerden bazıları oy vermedi ne yani şovenıst Arslan AYDAR vekil olduğundaki AZERİ oylarına ne diyecen Üstelik o zaman arslan ve şimdi umut un yanında gezen bazı yalakalar TURGUT TURAN gibi bir delikanlıyı bırakıp rakibine kaçtılar.Akyaka ya ulumayı bırakın delikanlı gibi belediye de verin oyunuzu milletvekili seçiminde alın desteği yoksa havanızı alırsınız ebedi....
28 Haziran 2011 Salı 20:16
ALINAN KARAR
terekeme
aya tüm terekemlere duyrulur azerilerden kız alınmayacak bundan sonra...
28 Haziran 2011 Salı 18:23
muhatap olma
karslı
murat muhatap alma binbaşı hakkında yazan bdp lidir komutanı herkes biliyor tanıyor bunlar maksatlı yazıyor burada komutanı yıpratmayalım
28 Haziran 2011 Salı 14:18
sen azeri olamazsın
murat
gerizekalı sen ne anlarsın kimin için yazıyorsun kovulduğunu nerden çıkardın alçak iftiracı kendisi emekli okuman yazmanda yok herhalde cahil sen olsa olsa pkklısındır senin gibi şerfsizler yüzünden kars kaç kere daha kaybedecek sana cevap bile yazmaya bile değmez. en azından sülalesi belediye kazandırdı belediyeye sen ne yaptın köpek
28 Haziran 2011 Salı 13:45
lider
murat
karsta yşayan azerilerin lideri emekli bindaşı ayberk mutluerdir.bunu herkes bilir ayak oyunlrıyla listeye konulmamasına rağmen kendisini arayan herkese mhp demiştir merkez azeri oyları buna kanıttır oy vermeten terekeme yerlidir seçim sonuçları normaldir komutanın 1 olmadığı bir liste çıkamaz zaten kim ne derse desin gerçek bu ümüt bey kendine çok güvendi sonuçta kaybetti olay bu
28 Haziran 2011 Salı 12:03
TAT MİLLETİNE SORU
ZIR TEREKEME
sadece şunu sorayım akyaka ilçesi settar kayanın ilçesimi??? akyaka ilçesindeki seçmen sayısı kaçtır??? AZERİ SEÇMEN SAYISI KAÇTIR??? akyaka ilçesinde mhp kaç oy almıştır??????????????
28 Haziran 2011 Salı 11:06
NANKÖR AZERİELRE
GENÇ TEREKEMELER
NANKÖR AZERİLER BUNDAN SONRADA GÖRÜRSÜNÜZ
28 Haziran 2011 Salı 10:56
IRKÇILIK
GERÇEK
IRKÇILIK YAPAN VE YAPILMASINA GÖZ YUMAN SÖZÜM ONA İNSANLAR BİR KARSIN HALİNE BAKIN ,BİRDE DİĞER ŞEHİRLERE YAZIK LEŞ PİSLİK GİBİ BİR ŞEHİR DE (KELİMEDE ŞEHİR) YAŞIYORUZ SEBEBİ IRKÇILIK,DÜZENLİ KALİTELİ YÖNETİCİLER OLMADIĞINDAN .YA BU ZAMANA KADAR IRKÇILIK YAPTINIZ NE GEÇTİ ELİNİZE BEYİNLERİ SULANMIŞ IRKDAN BAŞKA KELİME BİLMEYEN İNSANLARLA ONCA BU OLUR BUNDAN FAZLASINI BEKLEMEK HAYAL OLUR.İLK ÖNCE BU KÖYDE YAŞIYAN İNSANLARIN EĞİTİLMESİ,KARDEŞLİĞİ ,İNSANLIĞI ÖĞRENMESİ LAZIM.BEN AZERİYİM KALİTESİZ KARSLIDANSA KALİTELİ BİR YABANCIYI DAHA ÇOK TUTARIM .KALİTELİ DERKEN YANLIŞ ANLAŞLMASIN HERŞEYİYLE.KISACA IRKÇIKLIK YAPILDIĞI İÇİN BURASI BÖYLE KÖY KALDI YAZIK BE ....
28 Haziran 2011 Salı 10:31
ihanet
kemal
Sevgili Hemşehrilerim; İhanet sözcüğü yazının bütünü içerisinde değerlendirildiğinde herhangi bir zümreyi kitleyi şahsı ve şahısları hedef almadığı görülmektedir.Fakat herzaman olduğu gibi okuduğunu anlamayan veya anlamak istediği gibi algılayan birtakım provakasyoncular tarafından sabota edilmekte ve Kars ve Türküye özelinde insanları biribirinr düşürmek ve nifak çıkarmak için yorumlar yapılmaktadır. Burada kast edilen ihanet yerel halkın dışında siyasi erk düzeyindedir. Anlamayanlar lütfen bidaha okusun ve buradan biribirimizi kıracak üzecek cümleler kurmayalım. Herkes ihaneti ve ihanetcileri iyi bilir, Saygılarımla.
28 Haziran 2011 Salı 09:57
uygarlık
medeniyet
Yorumları okuyan azeri,terekeme,yerl,,kürt arasında savaş var sanacak.Oysa bu şehrin aydın insanları dost ve arkadaştır.Birkaç cahil bu işlerle meşguldür.zavallılar ne yapsın kültürden sanattan,kitaptan,tiyatrodan konuşacak değil ya bu konularla adam sınıfına girmeye çalışıyorlar.
27 Haziran 2011 Pazartesi 23:32
umut
umut
hanı aya 47 min oy a gabırğası galın
27 Haziran 2011 Pazartesi 23:01
KARS NEKİ
ZEKİ
HAYDİ KÜRTLER ALLAHINIZA KURBAN BU ŞEHİRİN SAHİBİYMİŞ GİBİ AZERİ TERKEME BUNLARIN HAKKINDAN SİZ GELİYORSUNUZ... DEVAM BIJI BIJI ARKADAŞLAR...
27 Haziran 2011 Pazartesi 22:34
SEVİYE LÜTFEN
SADIK
KENDİNİ AZERİ TEREKEME DİYE AYIRAN ZAVALLILAR TÜRKLÜĞÜNÜZDEN HABERİNİZ YOK BİRLİK BERABERLİK YAPMADINIZ BÖLÜCÜLER KARS A SAHİPLENDİLER SİZ DE BİRBİRİNİZİ YİYİN DURUN .YAZIKLAR OLSUN KARS I NE HALE GETİRDİNİZ ERZURUM DADAŞLARINDAN MİLLİYETÇİLİK VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİ ALIN
27 Haziran 2011 Pazartesi 22:22
ya olmasaydı?
sarraf36
şu dalga geçtiğiniz beğenmediğiniz ama yıllar yılı üstünlüğünü kabul edip biat ettiğiniz bir avuç azeri, bu şehrin garantisi,temeli ve motorudur.şimdi iyi belleyin; azeri asla kendine sahip çıkana ,dost olana kelek atmazahde vefa bilir.. sadece kendine kelek atana,arkadan vurana iyiliğini bilmeyene kazık atar. haaa bir de; bu şehir güneydoğu şehirlerine benzemiyorsa bu da azeri sayesindedir.
27 Haziran 2011 Pazartesi 21:11
seviye lütfen
karslı
Kars'ın neden geri kaldığını araştırmaya gerek yok.Yorumların seviyesine bakınca anlarsınız.Bu seviyede insanların yaşadığı bir kent bundan daha fazla ileri gidebilir mi?yazıklar olsun size.
27 Haziran 2011 Pazartesi 21:08
zır terekeme
türkoğlu
zır terekeme ismiyle yazıp azeriye hakaret eden kesinlikle terekeme değil,PKK lıdır.Çünkü terekeme olsa böyle şerefsizce ifadeler kullanmaz.Bu ifadeler ancak bölücü ve vatan haini üslubudur.
27 Haziran 2011 Pazartesi 21:03
TAT MİLLETİNE
ZIR TEREKEME
ulan tat milleti geçen dönem ırkçılık yaptınızilhan aküzüm hırsızına verdiniz ondan önceki dönem arslan aydar kazanmasın die gürcanı getirdiniz terekemeyi böldünüz bu dönem kırk ipte oynadınız nereye verdiniz belli değil allah sizi çok etmesin yok etsin eyki türkiyede iki şehirde varsınız ya çokolsaydınız ne olurdu karıştır hıdo karıştır yapardınız ama allahdan çok bilmiorsunuz sonunda birbirinizi yiyorsunuz
27 Haziran 2011 Pazartesi 20:40
karsta siyaset mi
tövbe
Ümit bey Saadet partisi milletvekil adayı süleyman turan açıklama yapacaktı yapmadı!nedenmi akp ile anlaştılar.belediye başkan adayı iken mhp ile anlaştı mhp iyi para verdi.akpden de para aldı.Ahmet arslamla DSİ görüştü.eger süleyman turan açıklama yapsaydı AKP 2 gitmez diğer partiden veya siz kazanacaktınız.Seçim sonrası gerçekler ortaya çıktı süleyman turan ankaraya gitti 20 gün sonra geri geldi.ve hiçbir açıklama yapmadı oyunu kullandı gitti.sen ise uyumaya devam et.atı alan üsküdara geçti sen hala dikmede bekliyorsun.Kars siyaseti ankara kadar dürüst değildir.
27 Haziran 2011 Pazartesi 18:23
bidaha bidaha
ali
Boşver canın sağolsun bidahasına biraz akıllan ele gel bu senin toyluk işindi kimse küsmez kazanmadın diye boşver sen gene söymeye devam et gazanamadınya daha seni kim tutar ölüyü diriyi gordan çıkardarsan.
27 Haziran 2011 Pazartesi 17:53
küçük görme
kanas036
olan olmuş burdaki yazılarda terekemeyi küçük gören arkadaşlar terekemelerden ünlü sanatcı ve ilim insanları vardır..şu kullandığın internet bile terekeme içat etmiştir.inanmayanlar (internet mahiri araştırsınlar)yani kimseyi küçük görmeyeceksin ve aşağılamayacaksın.bir toplumu hedef almayacaksın.en azından terekem akraban, eşin dostun vardır..ve bazı hataları genel olarak değerlendirmeyeceksin
27 Haziran 2011 Pazartesi 17:42
vav vav
ülkü
Be kardeşim sana millet mhp adayı olduğun için oy vermedikibazı sebeplerden dolayı verdi gettiğin yerlerde parmağınızı milletin gözünüe sokuyordunuz böğlede olmazki...
27 Haziran 2011 Pazartesi 17:12
HASAN
HASAN
AZERİ DEYECEK MEN AKP YE OY VERDİM KİM İNANIR VERSEDE ,,TEREKEME AYE MENDE VALLAH VERMİŞEM KİM İNANIR BOŞTU VERSENDE VERDİ DEMEZLER VERMESENDE BOŞDUDDDDDD BOŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ YEYİN BİR BİRİNİZİ SİZ HELE YEYİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
27 Haziran 2011 Pazartesi 16:14
TEREKEME AZERİ
AZERİ
a k p--- ye oy veren o azeri terekeme bir kesmi kimlerse artık ,getsin belki akp bundan sonra GAGA verer belki o vermezse mülkiye bacı vere kim bilir he diyer gel gaga var töküfler azeriynen terekeme ye yagmurlu havada su yoh 4 yıl belki daha uzun yıllar versende diyer bunlar
27 Haziran 2011 Pazartesi 16:11
azeri
aldatmaca
Umut Efendi seni hangi azeri getirdise o da sattı. Adıgüzeller,Çantaylar,Zağar İl başkanın,Alabula Eski İl başkanın ve bir avuç yalaka azeri zaten terekemninde hali malum...Saydıklarıma size ve Mhp'inize güle güleeeeee bundan sonra
27 Haziran 2011 Pazartesi 16:08
azeri terekeme ayrımı yapanlar üzüz ag olsun
üzümüz ağ olduuuuuuuuuuu
Azeri terekeme diye diye anasını dinini aglattınız bu şehirde sonrada başkaları kazanınca vay niye bele oldu yok canım azeri vermedi azeri aday olar terekeme vermedi yerli zaten nerde aş orda baş ee birlik olun üz üze gelende gülüp daldan söymeyin sonra döner bele adamı farş ederler azeri ve terekemeler doktor ümit ee men seni niye tanımıram kaç kere görmüşem seni kefin kök ekonomi durumun ey dedin belki kazanarımd a10 milyarda 4 senede alsam kardı azeri terekeme de desin menimde umudum var al oldu heyiirli olsun göreh indi ne yapacan get doktorluga devam gelme bidaha bu şehire utanın men utanıram sizdennnn sizde utanın özünüzdenn
27 Haziran 2011 Pazartesi 16:06
akp
oldu
bu memlekette azer i terekemey eterekeme de azeri oy vermedigi sürece hiç birin adayı kazanamaz bunu biz akp liler biliyoruz ama siz kendi içinizde bölünüyorsunuz biz biliyor ve deli kanlıca söylüyoruz ki azeri retekeme diye bir ayrım yok ikiside aynı boy ama siz tarihten yoksunsunuz ayrım yapıyorsunuz ama oldu bi kere biz kazandık yani akp :))) siz ebol şansss
27 Haziran 2011 Pazartesi 15:57
MİLLET VEKİLİM ÜMİT YILMAZEL
GAZİ TEMEL YILMAZEL
SAYIN ÜMİT YILMAZEL BEY EFENDİ SELAM EDER GÖZLERİNDEN ÖPERİM.SİZLERİ KARS HİÇ TANIMIYORKİ DAHA ÖNCE NERDEYDİNİZ.SEÇİM ZAMANI GELDİNİZ KENDİNİZİ TANITNINIZ O KADAR ONUN İÇİN OY ALAMADINIZ SAGLIK OLSUN ÖNEMLİ DEGİL,SELAMLAR
27 Haziran 2011 Pazartesi 15:30
ırkçılara
insan
ulan yıllardır ırk mezhep ayırımından kandırıldınız. Hala utanmadan zümreler anına konuşup edebazlık yapıyonuz. hepinizin farklı gruplardan dostu arkadaşı var utanmadan burda ahkam kesiyonuz. Adam olun , akıllı olun , adama oy verin, çalışana oy verin. şövenizm yapan şerefsizlerede pirim vermeyin.
27 Haziran 2011 Pazartesi 14:11
ittifak
az-tek
Kim demiş azeri-terekeme biraraya gelmezmiş!azeri ile terekeme birleşti NAİF e oy verdi az kalsın vekil seçeceklerdi
27 Haziran 2011 Pazartesi 13:53
kılavuz
Ahmet
kılavuzu garga olanın burnu b..tan çıkmaz kılavuzun yanlıştı senin doktur bey...
27 Haziran 2011 Pazartesi 13:51
kars
karslı
susuzun yüzde 60ının merkezin yarısının kürt olduğuna katılmıyorum.karsın 300 binlik nüfusunun 150 bini kürttür en fazla.kalan 150 bini de yerli terekeme azeri arasında dağıtın.
27 Haziran 2011 Pazartesi 13:44
AZERİ
GARAPAPAĞLAR'a
Siz terekemeler aslın çok akıllısınız ..... Ulan Hangi seçimde Azerilere oy verdiniz.Saf azeri sizin adayınıza her zaman oy verdi ama siz ırkçılar belediye seçimlerinde hep azeriy arkadan vurdunuz artık hesap kapanmıştır. Hem terekeme diye bir milletmi var ulan siz Azerisiniz ve azerini Dağlısı ve hayvancılıkla uğraşan Çobanlarısınız.Hani 45 bin oyunuz vardı nerde oylarınız? Üstelik Tatlar bize versede vermesede biz kazanmışız dediniz.Tat Biz tat değiliz asıl tat (ateşpereset)sizsiniz ne kıbleniz belli ne siyasetiniz nede kişiliğiniz
27 Haziran 2011 Pazartesi 13:24
Karsın etnik yapısı
sarıkamışlı
Ben sarıkamışlıyım Sarıkamış'ın %75 ı Kürt arkadaşım yanlış yazmışsın ben sarıkamışlıyım biliyorum
27 Haziran 2011 Pazartesi 12:54
AZERİLERE
GARAPAPAĞLAR
BİZ TEREKEMELERDE ZATEN AKIL OLSAYDI AZERİLE YILLARDIR OY VARMEZDİK SİZE SESLENİYORUM EEEYYY AZERİLER SETTAR KAYANIN KÖYÜNDEKİ SEÇİM SONUÇLARI NEDİR???
27 Haziran 2011 Pazartesi 12:51
Karsın Etnik Yapısı
Etnik Yapı
Digor'un %100'ü, Kağızman %70-75'i, Sarıkamış'ın %50-55'i, Selim'in yarısı, Susuz'un %60'ı Merkezin yarısı, Arpaçay'ın %20-25'i, Akyakanın %5', Kürttür. İşte kars...
27 Haziran 2011 Pazartesi 12:31
........
.......
yaw adam seçimi kaybetmiş haalaaa ırkçılık yapıyor.yaa sen ne biçim insansın vatandaş sana oy vermiyor kardeşim ver-mi-yorrr zorlamıo alacan.vermeyenleride ihanetçi olarak göstermek senin haddine değil tamammı sayın yılmazel.sana oy verenleri temiz vermeyenleri kirli diye ayırt etmek senin haddine değil tamammı sayın yılmazel.allah nasip etmemişse kul ne yapsın,demekki sana da nasip değil,otur oyurduğun yerde.birde az da olsa bir saygınlığın varsa onuda bu söylemlerinle yok etme.kars sizin bu söylemleriniz yüzünden yıllardı çekiyor,ırkçılık,kafatascılık,sendencilik,bendencilik,yapmacık hareketler işte bu yüzden kaybediyorsunuz.kars'tan sana vekillik yokkkk anla artık.
27 Haziran 2011 Pazartesi 11:54
ÜZGÜN KARSLI YA
ali
Allah razı olsun senden gardaş ağzına sağlık ne doğru söylemişsin.
27 Haziran 2011 Pazartesi 11:36
yazık
üzgün karslı
SAYIN ,YILMAZEL ÖNCELİKLE KARSLILARDAN ÖZÜR DİLEMEN GEREKTİĞİNE İNANIYORUM ,ÖZELİKLEDE TEREKEMELERDEN ÇÜNKÜ AZERİ TEREKE LUGATINI İLKDEFA SENİN AĞZINDAN DUYDUK.İKİNCİSİ BİZİM ORALARDA GÜZEL BİR ATA SÖZÜ VAR HARMANA GİREN PORSUK DİRGENE DAYANMALIDIR ,OYSA SEN KENDİNİ HARMANIN SAHİBİ SANDIN YERİM GARANTİ DİĞE ÇALIŞMADIN İL VE İLÇE TEŞKİLATLARINI HİÇE SAYDIN ÜÇ TANA GIRIK ARABAYLA LAF OLSUN DİĞE DOLAŞTIN ,BİR GARANTİ NASILSA İKİNCİ GELMESİN MANTIĞINI GÜTTÜN ,SONUÇ TOKAT GİBİ SURATINDA PATLADI AMA OLAN KARSA OLDU .RAHMETLİK ŞENLİK BABA DEMİŞYA ,BİR MECLİSTE İYİ BELLE OTUR YERİNE ,SORA DÜŞMEYESİN AYAĞA GARDAŞ....UMARIM BU SANA BİR DERS OLMUŞTUR GEÇMİŞ OLSUN.............
27 Haziran 2011 Pazartesi 11:03
suçlu arama
ferhat
Başarısızlığının temsil kabiliyetsizliğinin vebalini Kars'lıya yüklemek terekemeye azeriye yerliye yüklemek nekadar doğru sayın yılmazel iyiki seçilmemişsin Karsı Allah korumuş verdiğimiz oylara şimdiden pişman olduk. Ayıptır ayıp dönüp teşekkür edeceğine küfrediyorsun kaybetmenin verdiği derin tessürle. Sen çok yaşamazsın bu hırsla. Allah sana nasip etmemiş kul ne yapsın.
27 Haziran 2011 Pazartesi 10:32
İhanet mi?
Ahmet
Hiçkimse bir başkasına ihanetci deme hakkına sahip değil heleki milletvekili adayı ise hiç değil. Herkes önce kendine bakmalı ve neden bana oy verilmedi diğeceğine neden ben insanların oylarını ve gönüllerini kazanamadım demeli. İyneyi kendimize batırmakla işr başlarsak daha iyi olmaz mı. İnsanları etnik kökenlerine göre ayırarak oy almak ve istemek ne kadar yanlışsa burada etnik siyaset yapmakta yanlıştır her karslı bir değerdir kıymetini biliniz kimse kimseyi suçlaması.
27 Haziran 2011 Pazartesi 10:26
RİYAKARLARI DA ALLAH SEVMEZ
SERDENGEÇTİ
"“Son dönemlerde tercihlerini farklı yönde kullanmış olanlar arasında kanaatimce gafletle hareket edenler vardır. Onlar içinde düştükleri bu gafletten uyanmaları için Cenab-ı Allah’a dua ediyorum. Çünkü, İmam Gazali buyuruyor ki “Fasıklar, münafıklar, putperestler ve gafiller uzun süre beraber olurlarsa, önce zihni daha sonrada kalbi beraberliğe ulaşırlar ve en sonunda helak olurlar”. Ben bizim gafillerin helak olmadan, münafıkların ve birlikte oldukları diğer grupların tuzaklarından kurtulmalarını arzu ediyorum." BU İFADEYİ ÖNCEKİ SEÇİMLERDE NEDEN KULLANMADIN? ÇADIR MİLLİYETCİLİĞİNDEN NEDEN VAZGEÇMİYORSUNUZ? BAŞARISIZLIĞINIZI VE BECERİKSİZLİĞİNİZİ NEDEN BAŞKALARINI KARALAYARAK ÖRTBAS EDİYORSUNUZ? SİZİN OBANIN 45000 OYU NERDE? HARUN EFENDİNİN 35000 OYU NERDE? 20 YILDIR KARSTA NE YAPMIŞ BU ADAM...MHP Lİ GEÇİNİP ÖPMEDİĞİ EL KALMAMIŞ... POSOFLULARIN OYU NERDE? KABUL EDİN.. HAREKETİN LOKOMOTİFİ T Ü R K MİLLİYETÇİLERİDİR.
27 Haziran 2011 Pazartesi 10:22
APTALLIK
YAVUZ
Daha kendisinin TÜRK olduğunun farkında olmayıp,kendisine azeri-terekemE diye uyduruk isimler takan aptallar olduğu sürece KARS'ın ruhuna fatiha denilir...
27 Haziran 2011 Pazartesi 09:47
KARSLI
DOST
SADAY;azeriye vermiyejiyh diyorsun,eey terekemeyede vermediniz.BDP ye mi vereceksiniz yoksa AKP ye mi söyle de bilelim.
27 Haziran 2011 Pazartesi 09:21
SİZİ
ZAVALLILAR
Saday rumuzlu zavallı,azeriden önce özünüze(terekemeye)sorman gerekmezmi?99 seçimlerinde de terekeme aynı kalleşliği yapmadı mı?Şimdide CHP okadar oyu terekeme köylerinde,o çok güvendiğiniz Arpaçayda terekemeden almadımı.Ne olduuuuuuuuu.hani 45 bin oyunuz.Niye UMUT beye değil de CHP ye verdiler?Azerinin oyu az.Olduğu gibi MHP ye verdiler.Bu geçmişte de böyleydi,gelecekte de böyle olacak anladın mı?.....
27 Haziran 2011 Pazartesi 09:18
öz terekemeler
saday
bundan sonra azeriye oy değil it kuçüyüde vermiyejjiy
27 Haziran 2011 Pazartesi 08:40
durum
gerçek
mhp nin listesi gerçekten zayıftı.diğer partilerin güçlü listesi karşısında silik kaldı.hergün kan kaybederek sonuçta 24 bin oy anca alabildiler.başka ne beklenebilirdi?
27 Haziran 2011 Pazartesi 07:58
KARSLI REİS
KARSLI REİS
herkes rahat olsun biz azeriyiz bizim MHP den başka partimiz yoktur biz TÜRK MİLLİYETÇİSİ insalarıyız şimdi sevinsinler bagımsız cıktı diye akp cıktı diye ama inşallah CENAB-I ALLAH'ında izniyle geri alacagız KARS'ı hıcbır zaman bölücü zihniyete yedirmedik yedirmeyeceğiz sadece daha iyi çalışmak gerekiyor bide MHP nin adaylarını daha iyi seçmesi gerekiyo bdpliler sevinin şimdilik görüp göreceğiniz buydu
27 Haziran 2011 Pazartesi 01:40
Bize Sinan Oğan gibi aday lazımdı
Azeri
MHP Kars'ta Sinan Oğan kalitesinde bir adayla seçime girseydi %40 oy bile alabilirdi. Yazık oldu.
27 Haziran 2011 Pazartesi 01:25
harun
dikmeli
harun yenice 10 bin oy kesin diyerek bizleri yanılttı.2500 oyu sarıkamıştan hiç aday olmasa bile alırdık.kağızmanın yerlileri de vermedi.liste iki hiç oy getiremedi.ak partiye verdirdiler.
26 Haziran 2011 Pazar 23:56
TÜKOĞLU
Hakan KAYA
Arkadşalar tamamıyla yorumlarınızı okudum.ben Kars Sarıkamış Hamamlı köyündeyim.Orda yaşamadımç.Ankarada doğdum büyüdüm.Yorumlarınıza bakınca hepiniz birbirine düşümüş.Düşmeyin birleşin.Ay yıldız bayrağı her zaman dalgalanaçaktır Karsta.Kürt şehri diyen insana burdan sesleniyorum.Asla asla sizin emrinize girmektense kendimi yakarım yakar.Böyle konuşupta oraları karalama.Batıya gelincede bizi dışlıyorlar tabiki dışlıyaçaklar sen Ülkendeki bayrağına sahip çıkmayarak dağdaki eşgıya hain olan bir insanı savunuyorsun.Uyan artık onalrıda kullanıyorla.Askerine poilsine sahip çık .Orası senin düşündüğün gibi değildir.Çek git barzaninin yanına.Biz TÜRKÜZ TÜRK KALAÇAĞIZ KARSLI OLSAKTA TÜRKİYEMİN YANINDAYIZ.HERŞEY VATAN BAYRAK İÇİN .Canımız feda olsun.Oğularımın ismi Oğuzhan Atila ve Kızım ÜLKÜ
26 Haziran 2011 Pazar 22:24
ırkcılık
osmanlı
acaba şimdi ırkcılığı yapan kürtlermi yoksa kürtlermi şimdi faşist köpek kimmiş kürt lerden birtane bile mhp ye oy verlmedi ama biz türklerden bdp ye bile oy verildi sizlerde düşünün
26 Haziran 2011 Pazar 22:11
seçmen
karslı
BUNU İYİ BİLİN HARUN YENİCE OLMASYDI AKP ÜÇ SIFIR YAPRDI SİZ HALA AYNI KAFAYLA DEVAM EDİN IRKCILAR İYİCE BATACAKSINIZ BU OYLARI HARUN YENİCE ALDI ÜMİT ELİNDE TSBİHİNEN GEZERSE ONU BU OLURDU BAŞKA OLMAZDI HELE KIRMIZI OLDUKCADA KARSTA MHP SİLİNCEK UYANIN ARTIK UYANIN YETER BU IRKCIĞINIZ BIRAKIN ASIL VE GERCEKCİ İNSANLAR BU İŞİ YÜRÜTSÜN VE GÖRÜN SONUCU BENDEN SÖYLEMİ
26 Haziran 2011 Pazar 22:06
KAFKAS KARS
Hakan KAYA
BEN ORDA BİR YORUM GÖRDÜM.AZAD İSİMLİ.EĞER DEDİĞİ GİBİ İSE BEN KENDİMİ KARSLI DEMİYORUM.KENDİM YAKARIM YİNEDE HADEPİN EMRİNE GİRMEM.UNUTMA BİRLİKTE YAŞAYMAYI ÖĞRENELİM.BAYRAĞIMIZA SAHİP ÇIKARAK SEVEİLİM AY YILDIZIMIZI.SARIKAMIŞLI HAKAN
26 Haziran 2011 Pazar 22:05
YAZIKLAR OLSUN
MAHMUT
MHP NIN KARS TAN OY KAYBETMESININ BIR COK SEBEBI VARDIR BENCE EN ONEMLİ SEBEBI GURCAN DAGTAŞ GIBI SOZDE MILLIYETCI OLUP ANKARADA YAN GELIP KEYFINE BAKANLARIN YUZUNDEDIR.EYER AZERILERIN BIR KISMI KIZIPTA BDP YE OY VERDILERSE ALLAH HELAK ETSIN ŞEHITLERIN KANINDA BOGULSUNLAR İNŞALLAH
26 Haziran 2011 Pazar 22:00
KAHYA HAYRANLARINA!!!
KAHYA
AZERİLERİN OY DAĞILIMI: KÜSKÜNLER CHP AKILLILAR AKP SİNİRLİLER BDP AT GÖZLÜKLÜLER MHP OLAYIN ÖZETİ BUDUR.
26 Haziran 2011 Pazar 20:04
azatt
azatt
karss kürtlerindirr nufusunun % 70 kürtturr bijii gele kurddd..bi dahaki seçimlredee 2 bdpp miletvekli cıkaracagızz...akp kurtlerin sayesinde oy alıyorr yoksaa bdpp tavann yaparr
26 Haziran 2011 Pazar 20:03
bakış
doğru
Gürcan dağdaş 24.600 oy aldı azeri ve terekeme verdi.Aynı şekilde umut ta 24.600 oy aldı ona da azeri ve terekeme verdi.AK PARTİ nin 10 bin oy artışı var onuda geçen dönem filtekine veren yerli verdi.mesele bu kadar basit.Azeri yine yüzde 90 MHP ye vermiş Çünkü 2007 ye göre ilçelerde 2000 azalmış merkezde 2000 artmış.boşune nefes tüketmeyin terekeme azeri işbirliği sürecek....
26 Haziran 2011 Pazar 19:41
kars
türkoğlu
KARS OY DAĞILIMI: AKP NİN 42 SİNİN YÜZDE 25 KÜRTLERDEN YÜZDE 16 CİVARI YERLİ TEREKEME AZERİDEN. BDP NİN YÜZDE 19 U KÜRTLERDEN. MHP NİN YÜZDE 17 Sİ DE TÜRKLERDEN.CHP NİN YÜZDE 16 SININ YÜZDE 15 İ TÜRKLERDEN. KÜRTÇÜLÜK YAPANLAR İYİ OKUYUN BU YORUMU 3 ALACAĞINIZ GÜN HİÇBİR ZAMAN GELMEYECEK.BU KENTTE EN AZ YÜZDE 50 TÜRK OYU VAR BİZ TÜRKLER BU SEÇİMDE APTALLIK YAPTIK HAS TÜRK YILMAZELİ GÖNDEREMEDİK.AMA BÖYLE BİR HATAYI GEÇEN SEÇİM IĞDIR DA YAPTI AMA BU SEÇİM UYANDI ÇOK GEÇ KALMAZ GELECEK SEÇİME BİZLER DE UYANIRIZ!...
26 Haziran 2011 Pazar 19:00
kars
türkoğlu
kürtçülük yapan hainlere inat son nefesimize kadar MHP!!!
26 Haziran 2011 Pazar 18:56
3636
yorumsuz
ya arkadaşım biraz mantıklı olun şu olsa seçilirdi yok şu toparlardı hangi asker mhp ye oy verecek verdi bundan önce ne oldu az kaldı ülke bata maaş alamacaklardı.artı mhp beklenen oyu aldı zaten haa kağızman da çöktü çünkü yerli ler veriyodu onlar vermedi çünkü ahmet arslan çok büyük faktör onlar için ve yine sarıkamış ,selim ve susuz ve arpaçay da yerliler ak partiye yoğun oy verdiler çünkü 2.sıra adayları her ne kadar da bu kürt deseler de tutmadı ve kendisi basın açıklaması yaparak yerli olduğunu açıkladı.bundaN DOLAYI MHP kazanamadı ama mhp nin kars ta alacağı oy bu yani isterseniz devlet bahçeliyi koyun farketmez. bu seçimde bdp oyunu artırdı. bu kadar basit.
26 Haziran 2011 Pazar 18:19
AzADi 36
AzADİ 36
ULAN MİLLETVEKİLİ ÇIKARTAMADINIZ DİYE KENDİNİZİ YEDİNİZ BİTİRDİNİZ..BUNDAN SONRA SİZE MİLLETVEKİLİ FALAN YOK. KÜRT HALKINI FAZLA SİNİRLENDİRMEYİN YOKSA DİĞER SEÇİMLERDE 3'ÜNÜDE ALIRIZ!!
26 Haziran 2011 Pazar 18:12
anlayana
delege
bir mhp delegesi olarak emekli binbaşı ayberkmutlueri çok sevmiştik kars sevenlerine katılıyorum kendisinin aday yapılmamasını anlayamadık arkadaşlarla hep konuştuk terekeme azeri yerliyi askeriyeyi birleştirecek tek aday olacaktı çk saygılı akıllı kişiydi yazık oldu yaklaşık bttn köyleri gezmiş afişleri heeryerdedaha ne yapsaydı tayyibin akrabası bile olsam binaşıyı tanıdığım için mhp ye verirdim.meydan kimler kaldı yazık
26 Haziran 2011 Pazar 17:01
kaybetmesi
aşkın rengi bordo mavi
BEN TEREMEYEM DİĞER ADAYLAR KÜRT BANA OY VER DEYİP GEZENLERE MÜSTEHAK OLDU AKYAKA -ARPAÇAY YÖRSEİ CENGİZ VE SAFFET ABİYE SAHİP ÇIKTIĞI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ ..BİR AVUÇ AZERİYEMİ KALDIK DİYENLER ŞİMDİ SIKILMADAN UTANMADAN AZERİLERE YÜKLENİYOR SANKİ MHP NİN TAPULU MALI AZERİDE HAKARET EDİYOR ADAYIN BİRİ SARIKAMIŞLI DEĞİLMİ NERDE 5 BİN OY ALA ALA 2500 OY ALMIŞ LAR ONA YÜKLENİYOR OSMAN SADAY -ESAT FEYZİOĞLU BUNA BENZER KALIN KAFALI TEREKEMELER HEM CHP YE HEM MHP YE KAYBETTİRDİLER OSMAN SADAY GERİLİYO BENİM CEMAATIM BİZE OY VERİR SANKİ TEREKEME BABASININ MALI DIR DOKTORA OSMAN SADAY GÜYA SOLCU BU VE BENZERİ KİŞİLER KAYBETTİRDİİİİİ VEDE AKYAKA -VE CİVARINDA CHP NİN ADAYLARINI KARALAMALARI SONLARINI GETİRDİ ...YEREL SEÇİMDEDE AKP-BDP KAPIŞIR ÇOK PAKET -PARA DAĞITAN KAZANIR BU BELLİ OLDU BURADAN GÜRCAN DAĞDAŞ-ASLAN HAYDAR OY VEREN AZERİLERİN BU SEÇİMDE ÜMİT BEYE OY NİYE VERMEDİ MHP NİN DÜŞÜNMESİ LAZIM SAAT 16.30 DA CHP DEN NAİF GELDİ SETTARI DEĞİŞİN DİYE 1500 FAKS ÇEKENLER BNUN FATURASINI ÖDER
26 Haziran 2011 Pazar 15:59
kars sevenleri
kars sevenleri
MHP LİSTE AÇIKLANIRKEN TEREKEMENİN AĞZINA KILLI TAVŞAN SIĞMIRDI EYE KAZANMIŞIK LİSTE 1 TEREKEME 2,3 YERLİ BİZ 2 GÖTÜRDÜK YALANSN BAŞŞINIZ BATA LİSTE BİR AYBERK MUTLUER LİSTE 2 ÜMÜDYILMAZEL GLSEYDİ OZAMAN MHP KARSDAN VEKİL ÇIKARIRIDI AMA BURDAKİ YÖETİM AYBERK MUTLUERİ İSTEMEDİ DAHA DOĞRUSU BALTA VURUP KAZANDIRMAK İSTEMEDİ ALLAH BELAALRINI VERSİN BİZİ BU DURUMA DÜŞÜRENE
26 Haziran 2011 Pazar 15:47
3636
onun için
bu şehir kürt şehridir diyen faşist arkadaş ama belediye başkanı yerli ama vekilinin biri yerli onu da mı siz seçtiniz akıllı olun burayı van la diyarbakır la karıştırma sen bu şehir de kaç türk ailesin de kürt barındğı biliyormusun boş ve hiç konuşuyorsun işte sana örneklerle tezin çürüdü hani senin dediğin doğruydu.ama utanmalısın.bu yaptığın hiç iyi bir şey değil senin bu zihniyetle devam yarın belediyeden içeri giremessin ha akıllı ol.
26 Haziran 2011 Pazar 15:43
Kars Herkesindir
Kars Karsı Sevenlerin Şehridir
Ne oldu Geçen sefer 2 AKP Milletvekili seçildi. Halka indirgenen menfaatine katkısı olarak ne değişti. Bu sefer 3 taneside gitseydi ne değişekti, Yada 3 tane MHP li yada 3 tane BDP li olsa idi ne değişekti... Şehir OLARAK YOK SAYILIYORSUN, ASLINDA TAM ZAMANIYDI KENETLENMENİN BÜTÜN YAŞAYAN ETNİKLERİN İŞBİRLİĞİ ZAMANIYDI. HEPİNİZE YANİ KARSTA YAŞAYAN HİZMETSİZLİĞİ ,YOKULUĞU , YOK SAYILMASI KADERİ OLAN ŞEHRİMİZ KARS MAKUS TALİHİNİ DEĞİŞTİREBLECKTİ. ŞAYET BDPLİ BAĞIMSIZ KARSIN SORUNLARINI , VARLIĞINI DİLE GETİRECEKSE HİZMET VERECEKSE ELBETTE SAYGI DUYARIM , TEŞEKKÜR EDERİM VE KABUL EDERİM, ŞEÇİLMİŞ OY VERİLMİŞ TERCİH EDİLMİŞTİR. Ben her Karsa geldiğimde kahroluyorum , umarım 4 yıl sonra köklü değişkler yapılır..
26 Haziran 2011 Pazar 15:16
Kars Herkesindir
Kars Karsı Sevenlerin Şehridir
Kars herkesindir. İçinde nefes alsn acısını yaşayan tadını alan gönülveren, bütün Azerinin , Kürtün , Terekeme nin , Yerlinin herkesin şehridir. Bu Böyle Biline,
26 Haziran 2011 Pazar 14:58
Kars Kürt Şehri Değildir
kars kürt şehri değildir
Karsıda bütün milletide seven birsürü temiz Kürt milleti dostlarımız var hiç biri senin gibi düşünmüyor.
26 Haziran 2011 Pazar 14:51
Kars Kürt Şehri Değildir
kars kürt şehri değildir
7 ceddim Karslı , Bu şehir nerden Kürt şehri oldu şerefsiz...Kars Ermeniye karşı savaşırken kaç tane can verdin şerefsiz..
26 Haziran 2011 Pazar 14:49
MHP nin oyları
karslı
MHP ye yerliler kağızman ve sarıkamış ta,terekemeler arpaçay susuz ve selim de Azeriler Merkez ve akyaka da oy verdi.24.600 oy gökten mi yağdı?seçim kazanılmamış olabilir,bu MHP yi daha da tetikler.Kimse Türkboylarını birbirine düşürme sevdasına düşmesin.Ülkücüler bu oyunları boşa çıkaracaktır.azeri yerli terekeme ayrımcılığı yapan şerefsiz oğlu şerefsizdir.
26 Haziran 2011 Pazar 13:49
sonuç
karslı
MHP herşeye rağmen Kars var olduğunu göstermiştir.burada azeri yerli terkemeyi birbirine düşürüp kars ı tamamen ele geçirmek isteyenler var.dikkatli olalım.Umut bey biraz acemice davranmasa,harun sarıkamış konusunda çok havadan uçmasa,seçim kazanılırdı.Neyse önümüze bakalım.Kars ı çok daha tehlikeli süreçlere sokmaktan kaçınalım.Hepimiz kardeşiz.
26 Haziran 2011 Pazar 13:27
hawlamayın lann
.....
tek gerçek var bunu kabullenin bu şehir kürt şehridir kürt halkı kimi isterse o çıkar.. azeri teneke yerli boguşlarınıda saygıyla sunar :)
26 Haziran 2011 Pazar 13:02
LADİKARSLIYA
AZERİ
OLAN LADİKARSLI KÖPEK AZERİNİN OYU VAR VEYA YOK HANİ SİZİN 40 BİN OYUNUZ VARDI .NERDE OLAN KÖPEK GÜRCANI SEÇTİREN GÖNDEREN BİZ GÜRCAN BAĞIMSIZ GELDİĞİNDE SAHİP BİLE ÇIKMADINIZ OY VERMEDİNİZ.ARSLAN AYDARI SEÇTİREN BİZ .YETER BE HANİ NERDE OYUNUZ YOKSUNUZ 15 BİN OYUNUZ BİLE YOK
26 Haziran 2011 Pazar 11:21
Galleş terekeme rumuzlu geri zekalıya
terekeme
Yazdıklarına bakılırsa sen galleş ve aynı zamanda geri zekalısın, bir insan aşağı yukarı 55 yıllık Kars'lı olmaz ya 55'tir ya da değildir,bu zırvandan sonra yazdıkların tamamen zırvadır ve kendi geri zekalılığının tescilidir. Tekemenin yurdu GÜrcistan değil, Anadolu'dur, senin zırvalarına bakılırsa sen terekeme değil, hain oğlu hain işbirlikçisin, şayet terekeme isen bugun terekemeyi satan yarın vatanı satar. Bir daha da terekeme hakkında zırvalarsan senin an...........
26 Haziran 2011 Pazar 10:05
OLACAĞI
aLİ
HERKESİN ÇOK SEVDİĞİ BİNBAŞIYI LİSTE 1 2 YAPSAYDINIZ MHP 2 ÇIKARIRDI ASKERİYE OYLARI VE DÜRÜSTLÜĞÜ EFENDİLİĞİYLE ÇOK OY ALIRDI..GEÇMİŞ OLA
26 Haziran 2011 Pazar 01:31
Kayıp MHP
Turcan
yorumlara bakıyorum da herkes birbirini suçluyor, Azeri şunu yaptı, Yerlişunu yaptı, Terekeme şunu yaptı... tamamen birlikten uzaklık var ve bu ayrımcılık iyice körükleniyor. Bu seçimden de ders almadıysak sonumuz karanlık görünüyor. Bu yorumlar gösteriyor ki MHP bundan sonra Kars'ta bir daha varlık gösteremeyecektir.
26 Haziran 2011 Pazar 00:59
kim iha*netçi
ihanetmi
umut yılmazel ihanetten söz etmişsin 2007 seçimlerinde sen MHP den aday adayı değimiydin.Aday olamadın.Bir tek gün bile Kars'a uğradın mı?telefonlarla tüm yakınlarına MHP ye oy vermeyin dedin mi demedin mi?Peki MHP aynı MHP değimiydi.O halde sen niye ihanet ettin.Bak bu seçimlerde aday adayları settar,idris,oktay senin yanında tüm ilçeleri,köyleri ve esnafı gezdiler.şimdi ayıptır ona buna çamur atma.Kars'ta senin yüzünden bağımsız kazandı.MHP yi mahvettin.
26 Haziran 2011 Pazar 00:21
kim verdi
kim vermedi
MHP 2007 seçimlerinde 24.400 oy almıştı.Azeriler ve terekemeler Topyekün Gürcan'a çalışmıştı.Yerliler Filtekin'e.Bu seçimlerde mhp 24.600 oy aldı. MHP nin tüm ilçelerde toplam 2 bin oyu azalmış,Merkezde ise 2000 artmıştır.Akyaka hariç tüm ilçelerde azeri olmadığına göre yerli ve terekeme bölgelerinde azalmıştır.İlçe ve köylerde oy vermeyen yerli ve terekeme merkezde neden versin.Azeri oy vermese merkezde de ilçelerde olduğu gibi azalması gerekmezmiy di?hesabı iyi yapınız.Azeriden vermeyen elbetteki vardır.Bu her seçimde olur.Ancak azeri yüzde seksen MHP ye vermiştir.Merkez sonuçları bunu gösteriyor.
26 Haziran 2011 Pazar 00:01
carrick
carrick
AKP, halkı din üzerinden sömürmese ve de kürt köylülere rüşvetler vermese bugün BDP oyları Kars'ta tavan yapardı.üçkağıtçı Akp...
25 Haziran 2011 Cumartesi 23:43
özeleştiri
bir dost
Umut Yılmazel, İşn doğrusu şu: Gerçeklerden uzaksın. Terekeme oy vermedi demek ucuzcu kurtuluş. Azeri oy vermedi demek bahane. Sen yanıan kimleri aldın da seçim gezileri yaptın. Dediklerine göre yanında bulunanlardan birkaç cello cüllo imiş Mesela yılların komünisti Behram sana çalışmış. Ayrıca sen soğuk bir insansın. Seni insanların sevmesi çok zor olur. Gülüyorsan bile yapmacık olduğu anlaşılıyor. Ayrıca iyi bir dinleyici değilsin. Karşındakini dinlemiyor kendi kafandakileri söylemeye hazırlanıyorsun. Kimseyi ihanetle suçlama bu çok yanlış. Birgün tekrar o seçmenin önüne çıkarsan sana hatırlatırlar.
25 Haziran 2011 Cumartesi 23:42
aklını başına al
baba
eğer bu saatten sonra terekeme mhp ye oy verirse yarın başka şeyini verir. oy vermeyen azeri oldu olan terekemeye oldu azerilerin yarısından fazlası vermedi bide şimdi kıvırıyolar
25 Haziran 2011 Cumartesi 22:19
xxx
xxx
yılmazel ankarada hastanede bashekım yrd ankaraya gelıpte magdur olan tum karsılara sahıp cıkmıstır hastane calısanlarını seferber etmıs ve elınden ne gerekıyorsa yapmıstır naıf alıbeyoğlu yılmazel gıbı durust ınsanlar memleketımıze lazım bırakın boluculugu ayrımcılıgı memlekete sahip çıkalım bu beyınler bu tıp ınsanlar zor gelır memleket ıcın buyuk bı kayıp.....
25 Haziran 2011 Cumartesi 21:59
HİÇ KİMSEDE VERMEDİ
kanas036
ne terkeme verdi ne azeri nede yerli oy verdi..sizler terkeme azeri yerli hesabı yapınca elin oğlu altan malı götürdü.bu mhp lik şu milletten bu milletten olur diye bişe yok herkes mhp li olur basınıda kessen başka partiye oy vermez partideki kişiler için milliyetci,olunmaz desinler diyede milliyeci olunmaz GÖRECEKSİNİZ BELEDİYE SEÇİMİDE BDP ALACAK EGER ARA SEÇİM OLURSA BDP BU DEFA EZİCİ BİR ÜSTÜNLÜKLE KAZANACAK GÖRÜRSÜNÜZ
25 Haziran 2011 Cumartesi 20:40
demokrasi savaşı
dinime küfredenler müslüman olsa
arkadaşlar terekemeye kalleş diyerek elinize ne geçiyor.burası türkiye cumhuriyeti ve demokrasinin olduğu bir ülke ve insanlar demokratik haklarını özgürce kullandı.kimse siyasi tercihinden dolayı kalleşlikle suçlanamaz.herkesin doğrusu kendine.hiç kimse istemediği düşüncelerine aykırı bir partiye veya kişiye sırf şovenistlik açısından bakıp oy vermek zorunda değil.terekemeyi kalleşlikle suçlayan dar açılı arkadaşlar zincirlerinizi kırın ve özgürlüğünüzü kazanın.aslında terekemeler karstaki en demokratik halk olduklarını çok iyi gösterdiler.ama sizlerin küçük beyni bunu anlayamayacak hiçbir vakit.
25 Haziran 2011 Cumartesi 20:35
kars
karslı
azerinin 10 bin oyu vardır...
25 Haziran 2011 Cumartesi 20:22
LADI KARSLI
AZERİLER İHANET ETTİ
settar kayanın köyü akyaka esenyayla köyünde 1. parti ak parti oldu herkes biliorki settar eşiyle beraber chp'ye çalıştı bundan sonra azeriye oy yok 5000 oyla belediyeye burunlarını sokuyorlar milletvekiliine buyrunlarını sokuyorlar bundan sonrada alırsınız
25 Haziran 2011 Cumartesi 20:00
galles terekeme
terekeme galles
sayin kars okurlari ben asagi yukari 55 yillik karsliyim bu yasima geldim bir kez olsunki terekemenin karsa faydali adayi desdeklesin bende terekemeyim ama irkimdan utaniyorum olamaz boyle birsey ben terekemeyi kafesdeki kekliye benzetiyorum keklikde irkina dusman devamli kafrsde oterek irkini tuzaga dusuru terekemede ayni devamli irkina tuzak hazirlar yaziklar olsun terekemeye kendinize ceki duzen verin birde sozunuzu tutun galeslik sizin kaniniza islemis her secimde sizin kalesliyiniz on pilanda terekeme olarak def olun hepiniz gurcusdana gidin bu sehirde huzurunu bulsun
25 Haziran 2011 Cumartesi 19:26
kars
karslı
BUNU 2014'TE BELEDİYEYİ ALARAK TELAFİ EDECEĞİZ SAYIN YILMAZEL CcC!!!
25 Haziran 2011 Cumartesi 18:18
SİYASETÇİYE BAK
KARSAVAR
YA ADAMDA GRAM DERECESİNDE AKIL YOK,GAFİL OLARAK BAHSETTİĞİ AZERİLER GALİBA.25 BİN TEMİZ OY ALMIŞ ÖBÜRLERİ KİRLİ Mİ?İYİKİDE SEÇİLMEMİŞ DİĞER MİLLETVEKİLİ GÜRCAN DAĞDAŞTAN NE FARKIN OLACAKTI,KARS KAZANDI AMA SEN VE SENİN ZİHNİYETİNDEKİ BÖLÜCÜLER KAYBETTİ.
25 Haziran 2011 Cumartesi 17:14
kurt
akyakalı
sn vekilim siz aday olarak namusunuzla kişiliğinizle mücadele verdiniz neden kayıp ettin çünkü doğruluğundan dürüstlüğünden kayıp ettiniz.belki dürüst olmasay dın 100000 yüzbin oy alırdın kars halkı ve ilçelerdeki vatandaşlar cok pişman olmuştur.kendi kendilerine küfür yapmaktadır.azap çekmektedirler.
25 Haziran 2011 Cumartesi 17:00
karsım
karslı kardeşlerim
bakınız kars ve türkiye eşittir kürtler arkadaşlar bunu hepi niz de bilin artık kürtler uyandı oyunu AKP VE BDP başka partiye vermiyor vermezde artık karsta bdp ne yap salar her dönm bi tane alacak artı belediye seçimi de kürtlerin ben kürt değilim aama adamlar uyandılar ne yapsalar boş adamlşar belediyeyi kafaya takmışlar artık kars ve türkiye onların oyuna muhtaçtır bunu bilin
25 Haziran 2011 Cumartesi 16:58
Azeri
kafkas karslı
Kim ki Azeri MHP'ye oy vermedidiyorsa onun aklına şaşarım.Pekimerkezde MHP bu oyukimden aldı?
25 Haziran 2011 Cumartesi 16:39
...
....
ALLAH YOLUNU AÇIK EYLESİN SAYIN VEKİLİMVERMEYENLER UYANSIN..
25 Haziran 2011 Cumartesi 14:56
carrick
carrick
MHP KARSTA HEP AYNI OYU ALIYOR KİMSENİN İHANETE UĞRADIĞI YOK. MHP OYLARI AYNI KALDI. BDP VE AKP OYLARI YÜKSELDİ..
25 Haziran 2011 Cumartesi 14:29
CHP adayları gerçeği
Tespit Eden
Umut Beyin ve MHP'nin Karstaki ırkcılığını aslında başda CHPnin adayı Saffet ve Cengiz yıktılar.Saffet ile Cengiz terekeme ve yerli köylerinde MHPyi bitirdiler. Arpaçay, Akyaka ve Susuzda MHP'ye naltoplatan özellikle Saffet Özdemir oldu, dürüst politika yaptı. Onu tebrik ederiz ama Naif BDPnin ırkcılığını kıramadı buda Naifin ayıbı. Yani bağımsızı kazandıran Naiftir MHPyi kaybettirende Saffet ile Cengizdir.
25 Haziran 2011 Cumartesi 14:13
.
KARS
İSYAN ETME LELE SENDE CEP TELEFONUNUN MESAJ BÖLÜMÜNE GİR AKPLİYİM ÖZÜRDİLERİM YAZ 3636 YA GÖNDER AKPLİ OL SEÇİMLERİ KAZAN.......AKP SİZ KARS OLMAZ LELE BAK CİNCİN ZİYO AKP Lİ OLDU ÖNEK AL
25 Haziran 2011 Cumartesi 13:55
KARS
BDP VE MHP YE
karsta nasıl MHP bittiyse diğer seçimde BDP de bitecek burası kars kimse bu kardeş halkın arasına ayrımcılığı koyamaz ikinizde karstan defolun EN BÜYÜK AKP KARSA BU YAKIŞIR
25 Haziran 2011 Cumartesi 13:36
3636
kars
bence seçmen mhp ye güzel ders verdi her sefer gel karsa ırkcılık yap oyları al sonra karsa gelme taktiği artık boş burası kars en iyisi siz biraz istirat edin EN BÜYÜK SEÇMEN DOĞRUSUNU YAPAR KAFANI YORMA LELE
25 Haziran 2011 Cumartesi 13:31
VAH VAH
UMUT VE HARUN BEYE
Umut bey yeni uyanmış galiba. Mynet in anketine yanılıp, biz biri götürdük ikiyi zorluyoruz diyerek Harun Yenice'nin ocağına da incir ağacı dikti. Bu duruma yanılan Umut bey yattttııııııı, sonra da maalesef uyanarak geldiği gibi gitti. Harun Yenice ile emekli imam, Anı hatabelerinde cuma namazı kıldıran Ferit hoca!!! Sarıkamış dan 10 bin oy garantisi veriyorlardı. karaurgan bölgesinde Ak Partinin bayrak ve rasimlerini toplayarak oy alacaklarını zannediyorlardı. Hezimete uğrayarak ders aldılar. Umarım Ferit Hoca bu kez ermenistan tarafına geçerek orada da bir namaz kıldırır umarım...........
25 Haziran 2011 Cumartesi 13:13
kars
karslı
üzülmeyin umut bey karstaki türkler yaptıkları hatanın farkına varacak er ya da geç.gelecek seçimlerde yine sizi aday olarak görmek istiyoruz gelecek seçimlere kadar herkes uyanmış olacak...
25 Haziran 2011 Cumartesi 12:12
analiz
Bilimsel
Sayın Umut bey,bu açıklamanızı okuyunca sizin neden kazanamadığınızı daha iyi anladım.144 bin seçmenden 120 bini size oy vermemiş,bunların hepsi ihanetçi mi?70 bin Türk seçmenden 45 bini sizin yerinize kürt adayları tercih etmiş,bunların hepsi ihanetçi mi?daha objektif değerlendirme yapmanız gerekir.Tüm ilçelerde oyunuz neden düşmüş.Terekeme yoğunluklu arpaçayda neden ikinci parti oldunuz?terkeme yoğunluklu susuz ve selim de CHP neden sizi geçti.Kağızman da neden gerilediniz,Sarıkamış ta neden silindiniz.Lütfen bunları iyi araştırın.İhanet deyip sıyrılamazsınız.
25 Haziran 2011 Cumartesi 11:47
ihanet diz boyu
karsta
bu sözün aynısını seyid ahmet erdem de söylemişti.ahmet listeye girmeyince ihanete uğradık dedi.girseydi ne diyecekti.demekki istenmiyorsunuz.sizler kendi kendinize ihanet etmişsiniz halka sitem etmeyiniz.
25 Haziran 2011 Cumartesi 11:39
karsta ırkçılıga son vermeyecekler
kars siyasetçileri
bu ırkçılık yaptığınız sürece sizlere meclis yolu gözükmez.ırkçılığa son halkı selamlamak için saadet partisi vekil adayı mesaj verdi neden desteklemediniz.eger destek görseydiniz ne akp 2 vekili götürürdü,nede bağımsız kazanırdı.sözde milliyetçilik böyle hüsrama uğrar.mhp kendi içinde hainlik vardı.azerilerin hiçbiri mhp oy vermedi.oktay bey nerdeydi.kimi destekledi.ırkçılık hiçbir zaman karsta bitmeyecek ilelebet sürecektir kars halkı bunu iyi bilsin.şapkanızı çıkarın önünüze koyun düşünün.suçu başka yerde aramayın.ençok oyu sarıkamıştan alacaktınız ne oldu?
25 Haziran 2011 Cumartesi 11:35
kars
karslı
terekeme olupta mhp ye oy vermeyenler utansın.
25 Haziran 2011 Cumartesi 11:24
ırkım
aziz
Ümit bey sapıkana kadar milliyetçisin... ama bu ırkın varya herzaman yaptığını sizede yaptı. yaw bu terkemelerle suya gidilmez...
25 Haziran 2011 Cumartesi 10:54
terekemeler
terekeme balası
sayın vekilim siz gene bizim vekilimizsiniz bundan şüpeniz olmasın galleş terekemeler utansın
25 Haziran 2011 Cumartesi 10:46
q
q
mıllett ıstemıyor sızı daha neyın pesıne dusmussunuzzz..ınsanlar kararını verdıı..mıllet ayrımcılıgın pesınde degıl artıkk cıkmıssın yok oyle oldu boyle olduu millet iş ğüç ekmek arıyorrr..sız uyanınn artıkkk iş yapan varsa helal olsun ..oy ıstesın yapamayana bişey yokk............
25 Haziran 2011 Cumartesi 10:41