ANKET
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy sistem botları tarafından tespit edilerek gecersiz sayılmaktadır! Anketteki yüzdelerin sık değişmesi bu yüzdendir.Katılımınız için teşekkür ederiz.
Sayın Anket Katılımcıları; Aynı İp Numarasından, Modem Aç kapa yapılarak atılan bir çok oy siste
NÖBETÇİ ECZANE
ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
GAZETE BAŞLIKLARI

Video Haber
E-POSTA LİSTESİ
PİYASALAR
IMKB
84.218
DOLAR
2,0955
EURO
2,8135
HAVA DURUMU
Kars 9 / 25 °C
Ardahan 7 / 23 °C
Iğdır 13 / 29 °C
Erzurum 11 / 27 °C
Ankara 13 / 34 °C
İstanbul 23 / 31 °C
İzmir 20 / 35 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Yücel Gençlik ve Spor İl Müdürü Oldu

Yücel Gençlik ve Spor İl Müdürü Oldu

12 Ekim 2011 / 12:50
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne Karslı hemşehrimiz Yücel Yücel'in atanması memnuniyet yarattı.

 

Spor camiasının tecrübeli isimlerinden Yücel Yücel, 1968 yılında Kars’ta doğdu. Öğrencilik yıllarından itibaren spor camiasının içinde yer alan Yücel’in eğitim ve spor hayatı da başarılarla dolu.

1994-1998 yıllarında Kafkas Üniversitesi Sarıkamış Beden Eğitimi Spor Yüksek Okulu’nda lisans eğitimini yapan Yücel, Kayseri Erciyes Üniversitesi Spor Yöneticiliği bölümünde de yüksek lisans eğitimini tamamladı.

Yücel Yücel’in spor geçmişi ise şöyle; 1987-1988 Kars Güreş Antrenörlüğü, 1998–2009       Kars Cumhuriyet Lisesi Beden Eğitimi Öğretmenliği; Liseler Arası, Atletizm Takımı Türkiye  1.liği, Boks Takımı Türkiye 1.liği, Avrupa 3. lüğü, 2009–2011 Milli Eğitim İl Müdürlüğü Bayram ve Törenler ile Sportif Faaliyetlerden sorumlu İl Koordinatörlüğü, 1995–1999 Türkiye Futbol Federasyonu Klasman ( Profesyonel Türkiye 3. 2. Futbol Ligi) Futbol Hakemliği, 1999-2000 Kars Futbol Antrenörlüğü, 2000-2001 Muş Futbol Antrenörlüğü, 2008-2011 Türkiye Futbol Federasyonu Klasman ( Profesyonel Futbol 3. 2. Ligi) Gözlemciliği, 2008-2011 Kars Türkiye Futbol Federasyonu İl Hakem Kurulu Başkanlığı…

Yücel, evli ve 1 çocuk babasıdır.

Yücel Yücel’in yeni görevinin hayırlı-olmasını temenni eder, üstün başarılar dileriz.

Destek verelim
Fevzi şimşek
Sporun içinden gelen ve bu görevi başarılı bir şekilede yapacağından hiç bir şüpem yok ama destek verelim yabancılara verdiğimiz desteğin sayın yücelede verilmesini kars halkında bekliyoruz sevgilerimle selamlar
09 Şubat 2012 Perşembe 12:33
TEBRİKLER
ÇAĞDAŞ ŞİMŞEKOĞLU
YENİ GÖREVİNİN HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDER .SAĞLIK VE BAŞARILAR DİLERİM.
12 Aralık 2011 Pazartesi 17:26
Yeni Sayfa Açalım
Nuriye ULUAĞAÇ
Karslı olmanın sevinci ve hazzını yüreğinde hisseden tüm KARSLILAR gibi hayırlı olsun diyorum.Memleketimize hayır işler yapın inşallah...Sizden ziyade yaptığınız büyük işleri ve büyük projeleri konuşalım...Şahsi temennim Kars gençlerinin Milli Kayakçı ve buz patencisi olarak ülkemizi temsil etmeleri
12 Aralık 2011 Pazartesi 12:20
TEBRİKLER
A.BAYKAL
Yeni görevinin hayırlı-olmasını temenni eder, üstün başarılar dilerim.
11 Aralık 2011 Pazar 16:07
Tebrikler.
Güney Fırat KARAYAĞIZ.
Başarılar ve her daim mutluluklar seninle olsun.Yeni işinde herşeyin gönlünce olmasını Ailece dileriz.
01 Aralık 2011 Perşembe 20:37
KARS OTO KURTARMA
kars oto kurtarma
YENİ GÖREVİN HAYIRLI UGURLU OLSUN YÜCEL ABİ ALLAH AYAGINI TAŞA DEYDİRMESİN BAŞARILAR
01 Aralık 2011 Perşembe 15:53
hayırlı olsun vep siteni kur
KARSSPOR SEVDAM
evet deyerlikardeşim 81 vilayet içinde resmi sitesi olmayan tek il kars çok ayıp ve büyük eksiklik kars gençlik ve spor il müdürlüyünün sitesini hemen kur çok büyük bir ayıptan kars kurtulsun sayın müdürüm
16 Kasım 2011 Çarşamba 22:55
Geç Bile Kalınmıştı :D
OrhanULUÇAY
Yeni göreviniz hayırlı uğurlu olsun hocam çok isabetli ve doğru bir seçim yapılmış başarılarınızın daimi olması dileklerimle..Saygılar
07 Kasım 2011 Pazartesi 16:57
MÜTEVAZI GENÇ
MUSA DEMİR
ATAMANI DUYDUM ÇOK SEVİNDİM DEMEKİİ SEZARIN HK ZEZARA VERİYORLARMIŞ
24 Ekim 2011 Pazartesi 10:22
.ok yer'nde b'r karar
zeynep
yolun acik olsun
18 Ekim 2011 Salı 19:39
hayirli olsun
HUSEYIN OLMEZ
hocam hayirli ugurlu olsun sizden daha iyi yapacak birisi yoktu zaten Allah kolaylik versin cok sevindim
17 Ekim 2011 Pazartesi 12:11
Tebrikler
Cevdet KOÇ
Değerli arkadaşım yeni görevinde başarılar dilerim.
17 Ekim 2011 Pazartesi 08:27
kars
nevzat
öner hoca hocadır. beyin gücüyle çalışıyor. yerlerimi temizliyecek. hoca boks öğretmeni, antrenör,gurbet memlekette madalya almak çogunu sıkar, hele kurul üyeleri karsa gıcıksa mücadele etmek zordur
17 Ekim 2011 Pazartesi 08:23
spor
mucahit balk
yücel hocam yeni görevin hayırlı olur inş.yıllardır spora sporcuya darbe vuran bu karektersiz insanlara söyleniyorum kaçtane milli sporcu cıkardınız kaçtane karstan olimpiyatta dünya şampiyonasında mücadele eden sporcular yetiştirdiniz bana kimse hikaye anlatmasın ben il müdürü olan isim önemli degil sporcun dünya şampiyonu olsa ne olcak beni genel müdürmü yapacaklar seni baş antrenörmü yapacaklar diyen şerefsizler gördüm sporcunun hakkını yiyen ucuz insanlar gördüm ben yıllarca maca gittim harcılak görmedim benim yüzeme gelsin konuşsun götü yiyinler inş yücel hocam bu şerefsizlere fırsat vermeyecektir en büyük temenni buu....
16 Ekim 2011 Pazar 14:00
YAKIŞIR
EMRULLAH AYDIN
DEGERLİ HOCAM ATAMAYI DUYDUM ÇOK SEVİNDİM HAKİKATEN ÇOK ÇOK YERİNDE VE ÇOK İSABETLİ SPORCU KÖKENLİ İNANÇLI PIRIL PIRIL HERKES TARAFINDA SEVİLEN FEVKALADE BİR İNSAN ATAMAYI YAPAN VE REFERANS VERENLERDEN ALLAH RAZI OLSUN.
16 Ekim 2011 Pazar 13:07
SARIKAMIŞLI
SAHİP ÇIKIN
KENDİSİNE BU GÖREVİN HAYIRLI OLMASINI DİLERİM. ESKI GENÇLIK IL MUDURU YILLARCA YATTI TEK BİR ÇİVİ ÇAKMADAN SAHİPSİZ KARS'IMA YANI BASIMIZDAKI IĞDIRDA AĞRIDA ARTIK STATLAR VE TESISLER KURULURKEN.KARSTA AMATÖR MAÇLAR YILLARCA KULÜP BAŞKANLARININ IYI NIYETINDEN DOLAYI.PAŞAÇAYIR STADINDA YAPILDI.İNŞALLAH EN BUYUK TEMENNİM SU AMATÖR MAÇ SIKINTILARININ GIDERILECEGINE INANIYORUM.LUTFEN BIRSEYLER YAPIN KARSI SAHIPSIZ BIRAKMAYIN KARS, SARIKAMIŞ , VE KAĞIZMAN GIBI POTANSIYELI YUKSEK ŞEHİRLERİ DEĞERLENDİRELİM, SPORCU YETİŞTİRELİM SPORU SEVDIRELIM.HERSEYIN DAHA IYI OLACAGINA YUREKTEN İNANIYORUM. KARSIMIZA HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDERİM
15 Ekim 2011 Cumartesi 18:35
tebrikler
tümer diyeller
hocam hayırlı uğurlu olsun çok sevindim.karsın sizin gibi yöneticilere ihtiyacı çok var.
15 Ekim 2011 Cumartesi 17:58
güzel kalpli müdürüm
levent aladağ
hocam hayırlı olsun yeni görevinde başarılar dilerim kıskananlar çatlasın öner hocada adam gibi adamdır...selamlar...
14 Ekim 2011 Cuma 22:40
GURURUMUZ
HİKMET YILMAZ..SARIKAMIŞ
Sayın müdürüm görevinizde üstün başarılar dilerim.inanıyorumki bu görevinizide üstün başarıyla yapacaksınız. her zaman sizlerle gurur duymuşum. Allah yardımcın olsun Yücelim.SABESYO
14 Ekim 2011 Cuma 15:50
....
......
Boks camiasıda ne camia il müdürlüğündeki tek temsilciniz hakkında demedik laf bırakmamışsınız, erkekseniz yüzüne söyleyin arvat kimi dedikodu yapmayın önerle yücel çocukluk arkadaşı aynı mahallede ve aynı sokakta büyüdüler onlar işlerini bilir bir birlerinide iyi tanırlar harişten gazel okuyan kulağa giren korkaklara kulak asmazlar.
14 Ekim 2011 Cuma 15:11
boks
mücahit balk
yücel yücel iyi görev yapacagına inanıyoruz ama kaşarlaşmış köstebeklere dikkat ederse.kimdelerden bahsedilligini cok iyi biliyor sayın müdürümüz,,,, boks çamiası.........
14 Ekim 2011 Cuma 13:42
nevzat
kars
değerli dost. candan canandan anlayan hemşerimiz iş bilen sorun çözen arkadaş.
14 Ekim 2011 Cuma 08:48
YENİ GÖREV
AZER TUTAR
YENİ GÖREVİNİZİN ÖNCELİKLE KARS'IMIZA VE SİZLERE HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDER,BAŞARILAR DİLERİM.
14 Ekim 2011 Cuma 08:48
eğriye eğri doğruya doğru
ilhan sürmeli
sayın yücel öncelikle atanmış olduğun görevinde şahsım ve doğugücü spor kulübü adına üstün başarılar dilerim keşke senin gibi hemşehrilerimiz den bu konu anlayışı içinde olan insanlardan birkaçı da karsspo^'un başında olsaydı bizim takımımız bu halde olmazdı. Sonuna kadar senin arkanda ve destekçiniz. Allah seni siyasetin uğrattığı hezimetlerden uzak etsin. Önceki İlmüdürü gibi. Saygılar. Yeni görevinde başarılar diler saygılar sunarım.
13 Ekim 2011 Perşembe 19:14
valla
he
doğrii dirsenn boş gezenin boşşş kalfasııı:)
13 Ekim 2011 Perşembe 17:56
sağadırrr
otsukar kardeş
kardaaaaşşş doğri soylirsennn ama en başta göndermesi gereken oner yuceli kafa kola almış nasıl olcak bu işş. yıllarca gider gelirim bu onerin ne iş yaptığınııı anlayamadımmm spor il müdürlüğünde