AK Parti Digor'da muhtarlarla bir araya geldi

AK Parti Digor İlçe Koordinatörlüğü tarafından, İlçe Başkanının başkanlığında muhtarların katılımıyla Danışma Meclisi Toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda ilçenin ihtiyaçları, vatandaşlardan gelen talepler ve çözüm önerileri ele alındı. Muhtarların sahadan aktardığı görüş ve önerilerin değerlendirildiği toplantının verimli geçtiği belirtildi.

İstişare kültürünün ön plana çıktığı toplantıda, Digor'un geleceğine yönelik çeşitli değerlendirmeler yapıldı. Muhtarların dile getirdiği önerilerin hizmet çalışmalarına önemli katkı sunduğu ifade edildi.

Toplantı sonrası yapılan açıklamada, katılım sağlayan muhtarlar ve teşkilat mensuplarına teşekkür edilerek, ilçe için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı. Açıklamada ayrıca, "Birlikte düşünüyor, birlikte üretiyor, birlikte güçleniyoruz" mesajına yer verildi.

Yorum Yap
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

Kars Haber Haberleri