Kaymakam Akköz, ilçe genelindeki resmi kurumları tek tek ziyaret ederek, kurum amirleri ve personelle bir araya geldi. Duygusal anların yaşandığı ziyaretlerde, ilçede yürütülen çalışmalar ve yürütülen projeler üzerine kısa sohbetler gerçekleştirildi.
Ziyaretler sırasında bir konuşma yapan Kaymakam Akköz, Arpaçay’da üç yıla yakın bir süredir gururla görev yaptığını belirtti. Görev süresi boyunca ilçeye kazandırılan hizmetlerin resmi kurumlarla tam bir uyum ve iş birliği içerisinde hayata geçirildiğini vurgulayan Akköz, kurumların gösterdiği performanstan ve özverili çalışmalardan büyük memnuniyet duyduğunu ifade etti. Tüm personele emekleri için teşekkür eden Kaymakam Akköz, helallik isteyerek "Allah'a ısmarladık" dedi.
Kurum amirleri ve çalışanlar da Kaymakam Akköz’e ilçeye sağladığı katkılar, yapıcı devlet adamlığı ve nazik yaklaşımı için şükranlarını sundu. Ziyaretler, kurum amirlerinin Akköz'e yeni görev yerinde başarı ve mutluluk dileklerini iletmesinin ardından, iyi niyet temennileriyle son buldu.