Farklı ülkelerden gelen temsilciler, Vali Polat'a proje faaliyetleri hakkında bilgi verdi.
Türkiye, Azerbaycan, Tunus, Kuzey Makedonya ve İtalya ortaklığıyla yürütülen proje, gençlik çalışanlarına akranlarıyla bir araya gelme ve birbirlerinin kültürlerini öğrenme imkânı tanıyor. Proje kapsamında, yaş şartı aranmaksızın gençlik çalışmalarında ve kuruluşlarında aktif olan kişilerin eğitimi ile yeni ortaklıkların ve iş birliği ağlarının oluşturulması hedefleniyor.
Ziyarette, Erasmus+ programının 2021-2027 dönemindeki temel önceliklerine de değinildi. Programın bu dönemde dijital dönüşüm, iklim, çevre ve sürdürülebilirliğin yanı sıra dahil etme ve çeşitliliği teşvik eden çalışmalara odaklandığı ifade edildi. Vali Ziya Polat, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek konuklarına teşekkür etti.