NATO Zirvesi süresince Ankara’daki tüm sağlık tesislerinde hizmet tam kapasite devam edecek

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü NATO Zirvesi süresince Ankara'daki tüm sağlık tesislerinin hizmet sunumu normal işleyişiyle tam kapasite devam edeceğini bildirdi.

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü NATO Zirvesi süresince Ankara'daki tüm sağlık tesislerinin hizmet sunumu normal işleyişiyle tam kapasite devam edeceğini bildirdi.

Ankara İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamada, NATO Zirvesi süresince Ankara'daki tüm sağlık kuruluşlarının hizmetlerini normal işleyiş kapsamında ve tam kapasiteyle sürdüreceği belirtilerek, "Acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri, yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren tüm sağlık hizmetleri kesintisiz olarak sürdürülecektir. Ayrıca şehir içi ulaşımda yaşanabilecek yoğunluk ihtimali de dikkate alınarak MHRS planlamasında gerekli düzenlemeler yapılmış, vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine erişiminin kesintisiz şekilde devam etmesi amaçlanmıştır. NATO Zirvesi gibi uluslararası organizasyonlarda alınan tedbirler olağan ve uluslararası standartlara uygun uygulamalardır. Yapılan tüm planlamalar, ülkemizin güçlü organizasyon kapasitesini ortaya koyarken, vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanmaya devam etmesini sağlamayı hedeflemektedir. Kamuoyunun, doğruluğu teyit edilmemiş dezenformasyon içeriklerine itibar etmemesi önemle rica olunur. Kamuoyuna saygıyla duyurulur" ifadelerine yer verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.

Türkiye Gündem Haberleri