Yolcu otobüsü bariyerlere çarptı: 1 yaralı

Aydın-Denizli otoyolunda kontrolden çıkan yolcu otobüsünün bariyerlere çarptığı kazada 1 kişi yaralandı.

Aydın-Denizli otoyolunda kontrolden çıkan yolcu otobüsünün bariyerlere çarptığı kazada 1 kişi yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, Aydın-Denizli otoyolunda seyir halindeki yolcu otobüsü, kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı. Kazada 1 kişi yaralanırken, ihbar üzerine bölgeye sağlık, jandarma ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından yaralı, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.

Türkiye Gündem Haberleri