Akyaka Kaymakamı İsmail Demirtaş, ilçedeki eğitim kalitesinin artırılması adına büyük bir özveriyle çalışan öğretmenleri makamında kabul ederek emekleri için teşekkür etti.
Eğitim öğretim dönemi boyunca sergiledikleri gayretli çalışmaları, projeleri ve fedakarlıkları yakından takip eden Kaymakam Demirtaş, ilçede görev yapan başarılı öğretmenleri Başarı Belgesi ile taltif etti. Eğitimin bir toplumun geleceğini şekillendiren en önemli unsur olduğunu vurgulayan Demirtaş, çocukların en iyi şekilde yetişmesi için gecesini gündüzüne katan tüm eğitim kadrosunu tebrik etti.
Belge takdim töreninde öğretmenlerle tek tek sohbet ederek yürütülen eğitim faaliyetleri hakkında görüş alışverişinde bulunan Kaymakam İsmail Demirtaş, geleceğin teminatı olan gençlerin arkasındaki en büyük gücün öğretmenler olduğunu ifade etti. Program, başarı belgelerinin takdim edilmesi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından iyi tatiller dilekleriyle sona erdi.

Kaynak:Onur Ariç