Ankara Emniyeti’nden AVM’de farkındalık standı

Ankara Emniyeti’nden AVM’de farkındalık standı
Ankara Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla toplumsal farkındalık oluşturmak ve vatandaşları bilgilendirmek için Yenimahalle'deki bir AVM'de stant kurdu.

Ankara Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla toplumsal farkındalık oluşturmak ve vatandaşları bilgilendirmek için Yenimahalle'deki bir AVM'de stant kurdu.

Ankara Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla vatandaşları bilgilendirmek adına Yenimahalle'de yer alan bir AVM'de stant kuruldu. Etkinlikte polisler, uyuşturucu maddelerin zararları, bağımlılıkla mücadelede neler yapılması gerektiği ve karşılaştıkları şüpheli durumlarda nasıl davranmaları gerektiği konusunda vatandaşları bilgilendirdi.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir