Uğurlama törenine Arpaçay Belediye Başkanı Zeki Elma, Cumhuriyet Savcısı, siyasi arti ilçe başkanları, ilçe protokolü, il genel meclis üyesi, Muhtarlar Derneği başkanı, muhtarlar, kurum memurları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Kaymakam Akköz, yaptığı veda konuşmasında; görev süresi boyunca Arpaçay halkının kendisine gösterdiği sıcak ilgi ve samimiyetin her zaman unutulmaz olacağını ifade etti. Arpaçay’da görev yapmaktan büyük onur duyduğunu belirterek vatandaşlardan helallik isteyen Akköz, kamu hizmetlerinin etkin şekilde yürütülmesinde birlikte görev yaptığı mesai arkadaşlarına, belediye başkanlığına, muhtarlara, sivil toplum kuruluşlarına ve siyasi parti temsilcilerine desteklerinden dolayı teşekkür etti.
Konuşmasında duygusal mesajlar veren Akköz, "Bu güzel ilçenin ekmeğini yemiş, suyunu içmiş, sizlerle sevinmiş, sizlerle hüzünlenmiş bir kardeşiniz, bir hemşehriniz olarak ayrılıyorum. Görev sürem boyunca adaletli ve vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla gayret ettik. Devletimizin kapısına gelen, derdine derman arayan hiç kimseyi geri çevirmemeye gayret gösterdim. Fakat insanız, muhakkak kusurlarımız olmuştur. Sorumluluklarımızın ağırlığı altında farkında olmadan kalbini kırdığım, derdine derman bulamadığım vatandaşlarımız olduysa, niyetimin temizliğine ve gayretimin samimiyetine sığınarak lütfen haklarınızı helal ediniz." dedi.
Arpaçay ile gönül bağının her zaman devam edeceğini belirten Kaymakam Akköz, kapısının vatandaşlara sonuna kadar açık olduğunu vurgulayarak en derin sevgilerini ve şükranlarını sundu. Uğurlamaya gelen katılımcılar da Akköz’e yeni görev yerinde başarı ve hayırlı olsun dileklerinde bulundu. Programın sonunda Kaymakam Akköz, katılımcılarla tek tek tokalaşarak ilçeden uğurlandı.


Kaynak:Neriman Yalçın