Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya

Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya
Beşiktaş Jimnastik Takımı'nın sporcuları, Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması'nda 29 madalya kazandı.

Beşiktaş Jimnastik Takımı'nın sporcuları, Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması'nda 29 madalya kazandı.

23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, 18-21 Haziran tarihleri arasında Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de düzenlendi.

Turnuvada boy gösteren Beşiktaş Jimnastik Takımı'nın sporcuları, 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplamda 29 madalyanın sahibi oldular.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir