Didim’de salatalıklardan numuneler alındı

Didim’de salatalıklardan numuneler alındı
Aydın'ın Didim ilçesinde hasat öncesinde pestisit kontrolü gerçekleştiren ilçe tarım ekipleri, salatalık numuneleri aldı.

Aydın'ın Didim ilçesinde hasat öncesinde pestisit kontrolü gerçekleştiren ilçe tarım ekipleri, salatalık numuneleri aldı.

Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince yürütülen saha çalışmaları aralıksız sürüyor. Bu kapsamda ekipler, hasat öncesinde salatalık ekili tarlalarda kontrol gerçekleştirdi. Tarım ve Orman Bakanlığı'nın pestisit kontrol programı kapsamında çalışma gerçekleştiren ekipler, salatalıklardan numune aldı. Teknik personeller tarafından alınan numuneler analizlerinin yapılması için uygun şartlarda laboratuvara gönderildi. Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, vatandaşların güvenilir gıdaya ulaşabilmesi adına kontrollerin belli periyotlarda devam ettiğini belirtti.

Didim’de salatalıklardan numuneler alındı

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir