Diyarbakır’da yerleşim alanında çıkan yangın paniğe neden oldu

Diyarbakır’da yerleşim alanında çıkan yangın paniğe neden oldu
Diyarbakır'ın Çermik ilçesinde çıkan anız yangını, paniğe neden oldu. Yangın, yerleşim alanlarına sıçramadan kontrol altına alınarak söndürüldü.

Diyarbakır'ın Çermik ilçesinde çıkan anız yangını, paniğe neden oldu. Yangın, yerleşim alanlarına sıçramadan kontrol altına alınarak söndürüldü.

Olay Çukur Mahallesi Hevsel Bahçelerinde meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı anızlar alev aldı. Haber verilmesi üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Yerleşim yerlerine yakın bir yerde çıkan yangın, ekiplerin müdahalesi ile kontrol altına alınarak söndürüldü. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir