Düzce Belediyesinden uyarı

Düzce Belediyesinden uyarı
Düzce Belediyesi tarafından yapılan uyarıda su kaynaklarının azaldığını belirterek su tasarrufu uyarısı yapıldı.

Düzce Belediyesi tarafından yapılan uyarıda su kaynaklarının azaldığını belirterek su tasarrufu uyarısı yapıldı.

Düzce Belediyesinden önemli duyuru yapıldı. Yapılan duyuruda "Son haftalarda yaşanan aşırı sıcaklara bağlı olarak su kaynaklarımızda azalma meydana gelmiştir. Bu durum, özellikle Bahçeşehir bölgesinde su basıncının düşmesine neden olmaktadır. Vatandaşlarımızdan, bahçe sulama ve araç yıkama gibi yoğun su tüketimine neden olan faaliyetlerden kaçınmalarını rica ediyoruz. Göstereceğiniz anlayış ve hassasiyet için teşekkür ederiz" denildi.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir