Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü’nden kapsamlı değerlendirme toplantısı

Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü’nden kapsamlı değerlendirme toplantısı
İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici'nin başkanlığında Mihalgazi ve Sarıcakaya ilçeleri ile ilgili değerlendirme toplantısı yapıldı.

İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici'nin başkanlığında Mihalgazi ve Sarıcakaya ilçeleri ile ilgili değerlendirme toplantısı yapıldı.

Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici'nin başkanlığında, başkan yardımcılarının da katılımıyla müdürlük toplantı salonunda bir toplantı gerçekleştirildi. Gerçekleştirilen toplantıda Mihalgazi ve Sarıcakaya ilçeleri ile ilgili değerlendirme yapıldı. İki ilçenin de sağlık projeleri üzerine konuşulan toplantı, fotoğraf çekimi ile sona erdi.

Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü’nden kapsamlı değerlendirme toplantısı

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir