Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü

Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü
Bingöl'ün Genç ilçesinde çıkan orman yangınına büyümeden müdahale edildi.

Bingöl'ün Genç ilçesinde çıkan orman yangınına büyümeden müdahale edildi.

Edinilen bilgiye göre, Genç ilçesi Şehittepe köyünde henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı. İhbar üzerine bölgeye Bingöl Orman İşletme Müdürlüğü yangın söndürme ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.

Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir