16.06.2026 tarihli ve 2026/148 sayılı kararname doğrultusunda Kars’taki görev süreleri sona eren vali yardımcıları, yeni görev yerlerine atanmaları öncesinde Vali Polat’a veda ziyaretinde bulundular.
Makamda gerçekleşen kabulde Vali Ziya Polat, Kars’ta görev yaptıkları süre boyunca gösterdikleri üstün gayret, özverili çalışmalar ve başarılı hizmetlerden dolayı her iki vali yardımcısına da ayrı ayrı teşekkür etti. Vali yardımcılarının kentteki önemli projelerin ve kamu hizmetlerinin yürütülmesinde büyük emekleri olduğunu ifade eden Polat, bugüne kadar sağladıkları katkılardan ötürü şükranlarını sundu.
Ziyaretin sonunda Kars Valisi Ziya Polat, Vali Yardımcıları Aydın Göçer ve Hayrettin Buğra Güzel’e yeni görev yerlerinde ve meslek hayatlarının sonraki aşamalarında muvaffakiyetler ve başarılar diledi. Kabul, iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

Kaynak:Mesut Adıgüzel