Kulüp üyeleri, 17-21 Haziran tarihleri arasında düzenlenen tek ip boylu tırmanış eğitimini başarıyla tamamladı.
Türkiye Dağcılık Federasyonu antrenörü Gürcan Işık'ın gözetiminde gerçekleştirilen eğitimler, Digor ilçesinde bulunan kayalıklarda yapıldı. Sporcular, eğitim süresince hem teorik hem de uygulamalı çalışmalarla tırmanış teknikleri konusunda bilgi ve deneyim kazandı.
Doğa sporlarına ilgi duyan sporcuların katıldığı eğitim programında, güvenli tırmanış teknikleri, ekipman kullanımı ve uygulamalı kaya tırmanışı çalışmaları gerçekleştirildi.
Eğitimi başarıyla tamamlayan sporcuların, ilerleyen süreçte düzenlenecek daha kapsamlı eğitim ve faaliyetlere katılmaları hedefleniyor.
Kaynak:Uğur İbrahim Özdemir