Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü’de 2026 yılı faaliyetleri değerlendirildi

Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü’de 2026 yılı faaliyetleri değerlendirildi
Kütahya Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı başkanlığında değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Kütahya Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı başkanlığında değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Kurum yöneticilerinin katıldığı toplantıda; işletme ve pazarlama, ağaçlandırma ve silvikültür, makine ikmal ile orman yangınlarıyla mücadele alanlarında 2026 yılı programları ve gerçekleşen faaliyetler detaylı şekilde ele alındı. Toplantıda, yürütülen çalışmaların mevcut durumu değerlendirilirken, hedeflenen faaliyetlerin etkin ve verimli şekilde sürdürülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Orman varlığının korunması ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir