Manisa’daki orman yangını kontrol altına alındı

Manisa’daki orman yangını kontrol altına alındı
Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa'da çıkan orman yangınının ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındığını duyurdu.

Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa'da çıkan orman yangınının ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındığını duyurdu.

OGM'nin resmi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Manisa'nın Soma ilçesinde meydana gelen yangına ekiplerin hızlı şekilde müdahale ettiği ve yangının kontrol altına alındığı bildirildi.

Açıklamada, artan hava sıcaklıklarıyla birlikte küçük dikkatsizliklerin büyük felaketlere yol açabileceğine dikkat çekilerek, vatandaşlardan orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları istendi. Orman Genel Müdürlüğü, özellikle yaz aylarında yangın riskinin arttığını hatırlatarak, ormanların korunması için herkesin gerekli hassasiyeti göstermesi çağrısında bulundu.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir