Polis ve muhtarlar güvenlik için bir araya geldi

Polis ve muhtarlar güvenlik için bir araya geldi
Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü tarafından Bilecik Muhtarlar Derneği'nde mahalle muhtarlarının katılımıyla toplantı düzenlendi.

Bilecik'te polis ve muhtarlar güvenlik için bir araya geldi.

Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü tarafından Bilecik Muhtarlar Derneği'nde mahalle muhtarlarının katılımıyla toplantı düzenlendi. Toplantıda, mahallelerde huzur ve güven ortamının korunmasına yönelik polis ve muhtarlar arasındaki iş birliği, koordinasyon ve karşılıklı bilgi paylaşımının güçlendirilmesi konuları ele alındı. Mahallelerde yaşanabilecek olayların önlenmesinde muhtarların sahadaki gözlem ve bilgilerinin önemine vurgu yapılırken, emniyet birimleri ile muhtarlar arasındaki iletişimin güçlendirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.

Toplum destekli polislik anlayışı kapsamında gerçekleştirilen buluşmada, vatandaşların can ve mal güvenliğinin sağlanmasına yönelik ortak çalışmaların artırılarak sürdürülmesi konusunda görüş birliğine varıldı.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir