Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu, bağımsızlığımızın mimarı, büyük komutan, büyük devlet adamı, ilke ve inkılaplarıyla uygarlık yolundaki en büyük rehberimiz Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ebediyete intikal edişinin 78. yıldönümünde, O'nu minnet ve şükranla anıyoruz.10 Kasım’ın Türk milleti için, Atatürk’ü anma günü olduğu kadar, sahip olduklarının değerini bilerek, Cumhuriyet’in erdemlerine sadakatini gösterme günü de olduğunu belirten BEYRİBEY, mesajının devamında şunları kaydetti:
“Gazi Mustafa Kemal’in İstiklal Savaşı’nın ardından kurduğu ve genç nesillere emanet ettiği Türkiye Cumhuriyeti, milletimizin büyüklüğünü yansıtan eşsiz bir eserdir. Bugün bizlere düşen görev atalarımızın yadigârı aziz vatanımız üzerinde sonsuza kadar bağımsız yaşayabilmek için sürekli yenilikleri aramak, milletimizin sahip olduğu imkânları güçlendirmeye çalışmak olmalıdır. Bu doğrultuda dün olduğu gibi bugün de, Türkiye’mizi birlik ve beraberlik içinde daima çağdaş medeniyetler seviyesinin üzerine çıkarmanın gayreti içerisinde olacağız. Ne mutlu ki, onun genç nesillere emanet ettiği ve ‘en büyük eserim’ dediği Türkiye Cumhuriyeti, kuruluş idealine uygun olarak özgür ve müreffeh dünyanın güçlü bir ülkesi, medeni milletler camiasının saygın bir üyesi haline gelmiştir. Gelecek nesillerimizin de aynı bilinç ve inançla, bayrağı bizden devralacaklarına, cumhuriyetimizi çok daha müreffeh bir devlet haline getireceklerine inancım tamdır. Bu duygu ve düşüncelerle, yurdumuzun kurtarıcısı, Cumhuriyetimizin kurucusu büyük önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü bir kez daha minnet ve şükranla anıyorum.”