Sıfır atık yarışmasında başarılı olan öğrencilere gezi ödülü

Sıfır atık yarışmasında başarılı olan öğrencilere gezi ödülü
Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi Çevre Kulübü tarafından düzenlenen Sıfır Atık Yarışması'nda başarılı olan öğrenciler için Trabzon'a günübirlik gezi düzenlendi.

Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi Çevre Kulübü tarafından düzenlenen Sıfır Atık Yarışması'nda başarılı olan öğrenciler için Trabzon'a günübirlik gezi düzenlendi.

Geziye katılan öğrenciler, Trabzon'un tarihi ve doğal güzellikleri arasında yer alan Sümela Manastırı, Uzungöl ve Sultan Murat Yaylası'nı gezdi.

Geziyle, öğrencilerin çevre bilincinin desteklenmesi ve tarihi ile doğal değerlere yönelik farkındalıklarının artırılması amaçlandı.

Okul idaresi ve öğretmenlerin eşlik ettiği gezide öğrenciler, yıl boyunca yürüttükleri çalışmaların ardından sosyal ve eğitici bir gün geçirdi.

Sıfır atık yarışmasında başarılı olan öğrencilere gezi ödülü

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir