Söğüt’te temiz çevre için konteynerler dezenfekte ediliyor

Söğüt’te temiz çevre için konteynerler dezenfekte ediliyor
Söğüt Belediyesi, vatandaşların daha sağlıklı bir çevrede yaşaması amacıyla çöp konteynerlarını düzenli olarak yıkayıp dezenfekte etti.

Söğüt Belediyesi, vatandaşların daha sağlıklı bir çevrede yaşaması amacıyla çöp konteynerlarını düzenli olarak yıkayıp dezenfekte etti.

Belediye Başkanı Ferhat Durgut'un öncülüğünde yürütülen çalışmalar kapsamında, kötü koku ve çevre kirliliğinin önüne geçilmesi hedefleniyor. Temizlik işlemleri sırasında hem çevre dostu temizlik ürünleri kullanıldı hem de konteynerler detaylı şekilde dezenfekte edilerek hijyenik hale getirildi.

Başkan Durgut, yaptığı açıklamada, "Temiz bir Söğüt için çalışıyoruz. İlçemizin her köşesinde hijyen standartlarını yükseltmeye kararlıyız. Temiz çevre, sağlıklı toplum demektir" dedi.

Söğüt’te temiz çevre için konteynerler dezenfekte ediliyor

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir