Trafiği beklememek için kaldırımdan yoluna devam etti

Trafiği beklememek için kaldırımdan yoluna devam etti
Eskişehir'de caddedeki sıkışık trafiği beklemek isteyen motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna buradan devam etti.

Eskişehir'de caddedeki sıkışık trafiği beklemek isteyen motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna buradan devam etti.

Odunpazarı ilçesi Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinden trafik yoğunluğunda beklemek istemeyen motosikletli, kaldırıma çıkarak yoluna yaya güzergahında devam etti. Sürücünün yaptığı hamle bir araç içindeki vatandaş tarafından kaydedildi. Motosiklet sürücüsü, trafikte beklememek için yayaları yolunda bir süre devam ettikten sonra gözden kayboldu.

Trafiği beklememek için kaldırımdan yoluna devam etti

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir