Yakutiye Belediyesi Cuma Namazı çıkışı aşure dağıttı

Yakutiye Belediyesi Cuma Namazı çıkışı aşure dağıttı
Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma Namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.

Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma Namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.

Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah'tan niyaz ediyoruz" dedi.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yazılan yorumlar hiçbir şekilde karsmanset.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir